Ik ben dus een beetje bang dat veel juryleden het stiekem niks vinden maar het toch veel punten geven 'want het is wel knap gegalmd en zo lekker Spaans'.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
Ik zie online best wat mensen die denken dat dit een potentiele winnaar is maar ik denk eigenlijk niet dat de meeste juryleden dit love it vinden.
Dankjequote:Op zaterdag 8 april 2023 22:34 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
https://twitter.com/esc_florin/status/1644721932594454528?s=20
Maar het klopt al niet meer, want Blanca zou als 9e moeten
wrs kan heel blij zijn met z'n opvolgingquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef NailQueen het volgende:
GUUUSTAAPHHH GUILTY PLEASURE VAN HET JAAR![]()
Ik snap ook niet waarom het wordt onderschat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Belgie wordt volgens mij echt enorm onderschat door de Eurovision fans.
Hij is super sympathiek in interviews inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef Greys het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan een Belgische Gerard Joling maar ik vind z'n lied zo leuk vrolijk en hem zo lief.
Nog beter dan onze 11e stek jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Wat nou als dit de derde 19e plek voor België op een rij wordt? Dat zie ik nog best wel gebeuren met dit nummerZou ik echt heel grappig vinden.
Daar is de LEP dit jaar niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:34 schreef RipCity het volgende:
London party zal ook wel een snikkelfest worden. In Heaven organiseren ze dat. Daar is op reguliere stapavonden ook 3 vrouwen op 700 mannen te vinden.
Dit gaat echt nog een verrassing wordenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Belgie wordt volgens mij echt enorm onderschat door de Eurovision fans.
Volgens mij gaat dit met groot gemak door naar de finale.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het wordt onderschat.
Een 19de plaats vind ik heel logisch klinken voor dit nummer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Wat nou als dit de derde 19e plek voor België op een rij wordt? Dat zie ik nog best wel gebeuren met dit nummerZou ik echt heel grappig vinden.
Oh nice. verkeerd gegoogled. 2000 man venue! Outernet is wel okay idd!quote:
Ja anders stel je je te veel in dat bijvoorbeeld Mia en Dion 13de moeten ofzo.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Vind het eigenlijk ook best wel prima dat er geen running order is, dan blijf ik alert totdat al m'n favorieten zijn geweest Al zijn dat best veel
Ja en ik ben elke postcard weer helemaal nieuwsgierig wie er komtquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Vind het eigenlijk ook best wel prima dat er geen running order is, dan blijf ik alert totdat al m'n favorieten zijn geweest Al zijn dat best veel
Ik denk zelfs een laatste plekquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:40 schreef Momo het volgende:
Denk dat dit wel kansloos is voor de finale helaas...
Ik ben bang dat ik sowieso zit voor Finland of Oostenrijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Vind het eigenlijk ook best wel prima dat er geen running order is, dan blijf ik alert totdat al m'n favorieten zijn geweest. Al zijn dat best veel
Ze hebben echt betere andere nummersquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze sympathiek enzo maar dit lied vind ik dus echt twintig keer slechter dan bv een België.
San Marino zal met staging nog wel een paar plekjes winnen denk ik. Maar niet genoeg voor finale uiteraard.quote:
Dit. En ik kan dit nog steeds beter hebben dan Intelligent Music Project van vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is mijn nummer laatst, maar alsnog vind ik het niet door en door slecht of zo. En ze doen best leuk op twitter ook
Het is voornamelijk vocaal goed en het nummer zit prima in elkaar. Ik verwacht ook dat het gewoon naar de finale gaat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:38 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit met groot gemak door naar de finale.
In het interview van vandaag klonk de staging ook intressant, die gaat een feestje bouwen
Oh ja dat klinkt logisch.quote:
Na Spanje wel jaquote:
En terechtquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oohhh, Ierland, voor mij de meest vergeten inzending van dit jaar.
Als zo Letland, Malta en Litouwen komen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook een beetje bang hahaquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat klinkt logisch.
Verstond er geen hol van maar was beetje bang sinds hun vorige ervaring met roepend publiek.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Als zo Letland, Malta en Litouwen komen...Ik ben ook licht ziedend, Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dat heel goed, maar toch gaat ie er bij mij best prima in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oohhh, Ierland, voor mij de meest vergeten inzending van dit jaar.
Dit is best een leuk nummer live volgende week.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik snap dat heel goed, maar toch gaat ie er bij mij best prima in.
Dan doen ze dus op het JESF, en het scoort zelfs goedquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
En terecht
Moet eens met tof iers folk liedje komen.
Jij wil die pijpen zie ikquote:
Was de bedoelingquote:
Ik heb wel het idee dat het beter gaat als hij niet zo veel staat te springen en te hupsen van links naar rechts op dat podium. Maar ja, ik weet ook niet of de staging van hen daar straks op in is gericht.quote:
En ze wilden het best graag en dan valt het tegen, ik heb wel met ze te doen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Ook voor Wild Youth geldt: in hun discografie zitten zo veel betere nummers. Ik kende ze al voor het ESF, maar dit nummer valt gewoon tegen voor hun doen.
Schijt aan het schema !1!!1quote:
Hier kijken ze zeker naar. In verleden als mensen slecht zongen daalde ze vooral. Terwijl vaak ook gewoon kwestie van falende techniek was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:49 schreef drxanax het volgende:
Stel he, stel, Mia en Dion doen zo een top performance kwa act en zang, gaan we dat dan terug zien in odds? Of kijken bookmakers hier niet naar?
Absoluut, snap niet dat dit een onterechte NQ wordt genoemd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Ugh dit nummer vind ik echt niks. Terecht dat het niet naar de finale ging.
Het zal ze misschien een plaatsje helpen. Dat zagen we al naar aanleiding van die TikTok met het zingen in de hal.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:49 schreef drxanax het volgende:
Stel he, stel, Mia en Dion doen zo een top performance kwa act en zang, gaan we dat dan terug zien in odds? Of kijken bookmakers hier niet naar?
Ja waarschijnlijk wel! Is wel denk ik ook een beetje afhankelijk van wat Zwitserland gaat doen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:49 schreef drxanax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |