Is het een idee om in de gids te linken naar de topics? Of doe jij/jullie dat al weleens?quote:Op zaterdag 8 april 2023 06:47 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Zaterdag
Diversen;
20.36; Verborgen Verleden NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/verborgen-verleden
21.00; Helden van hier op interventie RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/helden-van-hier-op-interventie
21.28; Even tot hier NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/even-tot-hier
Amusement;
18.40; Britains got talent RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/britain-s-got-talent
20.00; Big Brother RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/big-brother
20.00; Make Up Your Mind RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/make-up-your-mind
20.30; Marble Mania SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/marble-mania
21.30; De alleskunner SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/de-alleskunner
21.55; Alles is muziek RTL4 https://www.tvgids.nl/muziek/alles-is-muziek
Docu/Reportage/Informatief
19.15; Kassa NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/kassa
Aktueel;
21.45; Humberto op zaterdag RTL4
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je zaken beter voor elkaar
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Stellantis wil gewoon niet dokken.
BETALEN ZULLEN ZE
Weinig talent?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was mijn avond; lekker schilderen. Weinig talent, veel plezier
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Weinig talent?
Ik krijg dat echt niet voor elkaar hoor
Zeg @Paul . Ik heb ook nog gewoon een baan hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het een idee om in de gids te linken naar de topics? Of doe jij/jullie dat al weleens?
Edit, maar vaak als iemand een programma uit de gids kijkt wordt er wel naar het desbetreffende topic gelinkt. Het gebeurt eigenlijk nooit dat er hier programma's worden besproken waar een topic over is. Buiten het, dat was leuk of dat ga ik kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeg @:Paul . Ik heb ook nog gewoon een baan hoor
Ja en als iemand inhoudelijk erover begint of ernaar vraagt komt er meestal wel een linkjequote:Op zaterdag 8 april 2023 23:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Edit, maar vaak als iemand een programma uit de gids kijkt wordt er wel naar het desbetreffende topic gelinkt. Het gebeurt eigenlijk nooit dat er hier programma's worden besproken waar een topic over is. Buiten het, dat was leuk of dat ga ik kijken.
Ahhhh lief.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en als iemand inhoudelijk erover begint of ernaar vraagt komt er meestal wel een linkjeDus het loopt vanzelf.
En @:praadje is onze superheld met haar dagelijkse gidsen! Druk leven en dan ook nog elke dag ons trouw een lijst geven. Respect!
Mooi!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was mijn avond; lekker schilderen. Weinig talent, veel plezier
[ afbeelding ]
Ohhh hou op. Ik zit hier gewoon te blozen. Jullie zijn me ook allemaal lief hoor.quote:Op zondag 9 april 2023 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wil even zeggen dat ik de posts van @:praadje zeer waardeer. Altijd positief en vrolijk en hartelijk voor iedereen. Denk dat alle users hier dit met me eens zijn. Dankjewel praadje.
En ik wil iedereen hier een heel fijne Pasen wensen
100% mee eens!quote:Op zondag 9 april 2023 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wil even zeggen dat ik de posts van @:praadje zeer waardeer. Altijd positief en vrolijk en hartelijk voor iedereen. Denk dat alle users hier dit met me eens zijn. Dankjewel praadje.
En ik wil iedereen hier een heel fijne Pasen wensen
Hahaha nee hoor, vooral veel plezierquote:
Bij Pasen hoort paaseitjes zoeken FEE / [ACTIE] Paaseieren zoeken op het FOK! forum! Met leuke prijzen!quote:Op zondag 9 april 2023 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen! Vrolijk Pasen iedereen
Lekker!quote:Op zondag 9 april 2023 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier lekker aan het schilderen, niks bijzonders gedaanBeetje een offday, maar ja, die horen er ook bij
Uhm... wat mij helpt is gewoon allerlei leuke tutorials opzoeken op YouTube (gratisch) of om een moodboard op Pinterest te maken. Spullen klaar leggen, zodat het in de weg ligt, beginnen is leuker dan opruimen. Tijd in je dagplanning of agenda vrijmaken. Gewoon "tweede Paasdag ga ik tussen 14.00 en 15.00 schilderen" en ook echt in je agenda zetten. Een buddy zoeken. Uhm? Je papier/doek vast prepareren, dan start je gemakkelijker.quote:Op zondag 9 april 2023 18:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Lekker!
Ik wil bijvoorbeeld gaan verven, maar ik kan mezelf maar niet motiveren![]()
![]()
Alle spullen heb ik al in huis, tips?
Goedenavondquote:Op maandag 10 april 2023 17:04 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
![]()
Fijne dag gehad vandaag. Mooie tas gekocht op de Paasmarkt en een kilo oude kaas (met zoutkristallen) voor 13.00 euro@:Van_Poppel
Lekker zo'n blokje oude kaasquote:Op maandag 10 april 2023 17:04 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
![]()
Fijne dag gehad vandaag. Mooie tas gekocht op de Paasmarkt en een kilo oude kaas (met zoutkristallen) voor 13.00 euro@:Van_Poppel
Waarom beter en meer? Goed is toch goed? Leg de lat niet te hoog lieverd en wees niet zo streng voor jezelfquote:Op maandag 10 april 2023 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond nog
Beetje laat, zat verdiept in Criminal Minds en ga ik zo mee verder. Sta nu bij de waterkoker te wachten op mijn thee. Vandaag maar één schilderij gemaaktMorgen beter en meer
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom beter en meer? Goed is toch goed? Leg de lat niet te hoog lieverd en wees niet zo streng voor jezelf
Ja echt he!quote:
Gatverdamme wat ongelooflijk naar voor je... Kan ik iets voor je doen? Hele dikke knuffel en sterkte en liefsquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:50 schreef Ole het volgende:
Zit in medisch traject. Waarom moet dat weer zo lang duren
kan pas volgende week vrijdag terecht. Maar heb al met huisgenoot besproken als ik te veel pijn heb we HAP gaan bellen
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatverdamme wat ongelooflijk naar voor je... Kan ik iets voor je doen? Hele dikke knuffel en sterkte en liefs
Ohhh lieve Lee. Heel veel sterktequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:50 schreef Ole het volgende:
Zit in medisch traject. Waarom moet dat weer zo lang duren
kan pas volgende week vrijdag terecht. Maar heb al met huisgenoot besproken als ik te veel pijn heb we HAP gaan bellen
Ach meissie toch. Heel veel sterktequote:Op woensdag 12 april 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag of morgen of vrijdag word ik opgenomen. Sta op de lijst. Gaat niet zo goed
Heel veel sterkte hoor. Hopelijk kunnen ze je daar goed begeleiden en helpen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag of morgen of vrijdag word ik opgenomen. Sta op de lijst. Gaat niet zo goed
Sterkte CotS. Hopelijk krijg je de hulp die je nodig hebtquote:Op donderdag 13 april 2023 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was vannacht geworden. Straks de artsen spreken
Dank jullie wel
Sterkte 🙏quote:Op donderdag 13 april 2023 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was vannacht geworden. Straks de artsen spreken
Dank jullie wel
@Isane , weet je zeker dat dit herhalingen zijn? Dit is al de tweede aflevering die ik nog nooit gezien heb.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:35 schreef praadje het volgende:
Overtreders. Om 20.30 begonnen ipv om 21.30 zoals in de gids stond. Deze ken ik ook niet.
Dag lieverd. Wat fijn om je even te lezen. Jammer dat het minder gaat, een goede reden om je even terug te trekken op je kamer en je eigen dingetjes te doen. Ik hoop toch dat je daar een beetje van kunt genietenquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Hier even een lastig dagje, dus geen zin om met de groep televisie te gaan kijken. Lekker op mijn kamer een serietje en tekenen. Morgen voel ik me misschien beter
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2023 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond
Benieuwd naar de nieuwe Million dollar island seizoen
Fijn dat je dan vanavond wat afleiding hebt na zo'n drukke dag. Fijne avond lieverdquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Er is weer allerlei leuke televisie om vanavond te kijken dus
Verder een drukke kliniekdag gehad: Gesprekken en emotionele uitbarstingen. Ook ben ik naar buiten geweest (zit gesloten).
Ik gelukkig heb ik allemaal tekendingen bij me, mijn laptop en mijn steamdeck, dan hoef ik me niet te vervelen
quote:
Goedenavondquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Na een slechte dag. Ik ben zo vaak overstuur en verdrietig geweest en bang. Echt helemaal van het padje af.
Oehh, wat een kwal vind ik dat zeg.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Mitchel aan de maas
Ach meissie toch. Hopelijk gaat het snel wat beter.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Na een slechte dag. Ik ben zo vaak overstuur en verdrietig geweest en bang. Echt helemaal van het padje af.
Haha, veel plezier in ieder geval. Vanaf zondag is Alberto er weerquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lachen johIs er bijna niks anders. Ja Kees met een flop confro denk ik.
Leukquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, veel plezier in ieder geval. Vanaf zondag is Alberto er weer![]()
gezelligquote:
Oeh sterktequote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier weer een redelijk typisch dagje gehad.
Morgenquote:
Dan vinden ze het vreemd dat er nauwelijks nieuwe huurhuizen op de markt komen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:53 schreef monkyyy het volgende:
Onteigenen van bezit, kalm aan Kim Il Sung.
Ik ben twee weken geleden afgehaaktquote:Op zondag 23 april 2023 18:13 schreef monkyyy het volgende:
Avond.Ik moet Arcadia van vorige week nog even terug kijken. Vind het niet super leuk, maar ik ben nu al zo ver, nu wil ik ook weten hoe het afloopt
Nog even volhouden lieffie. Lekker bezig zijn en alles weer even op zijn plek krijgenquote:Op zondag 23 april 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond mensen,
Hier lekker serietjes kijken en tekenen met een luisterboekje. Beetje lezen...
Ben de kliniek redelijk zat, maar moet nog een paar wekennaja, komt goed
Ha ik moet nog steeds beginnenquote:
Jawel, komt goed! Alleen het weekend is hier vreselijk saai... ik mis mijn hobbykamer met grote tafel en al mijn spulletjes. En mijn eigen bed. Maar even doorbijtenquote:Op zondag 23 april 2023 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nog even volhouden lieffie. Lekker bezig zijn en alles weer even op zijn plek krijgen
Lekker bijkomen dan vanavond lieverd. Ik hoop dat de medicijnen doen wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Ik kijk even wat ik ga kijken. Een dag vol zware gesprekken, dus misschien blijft het bij een domme serie en haken
Vanavond begin ik eindelijk met de clozapine
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Vandaag helaas geen Kassa
Goedenavondquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond!
Hoe gaat het met jullie?
Mijn contract wordt niet verlengd dus moet weer wat anders zoeken.
Belastingaangifte gedaan, cursus Spaans afgerond en het is mooi weer![]()
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan met Koningsdag?
Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Wat jammer dat je contract niet verlengd wordt, welke sector zit je? Voldoende kans op snel een andere baan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond!
Hoe gaat het met jullie?
Mijn contract wordt niet verlengd dus moet weer wat anders zoeken.
Belastingaangifte gedaan, cursus Spaans afgerond en het is mooi weer![]()
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan met Koningsdag?
Morgen!quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
Ik ga een klein dutje doen en vanavond eens een goede docu op Videoland kijken. Weet nog niet welke
Dat vind ik ook interessant.quote:
Zeker!quote:Op zondag 30 april 2023 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Dag maatjes van me. Lekker weer he? Allemaal even er op uit? Wens jullie een heel fijne zondag xx
Heerlijk toch? Hier waren we allemaal aan toe denk ik. Wat zonlicht op onze huid.quote:Op zondag 30 april 2023 14:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zeker!
Even heel "zakelijk" met het laptopje in een soort van cafeetje zitten.
Ja, het maakt de mens wat vrolijkerquote:Op zondag 30 april 2023 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Hier waren we allemaal aan toe denk ik. Wat zonlicht op onze huid.
Geen eigenlijk. Meer een inkijkje in hoe het leven daar is.quote:Op zondag 30 april 2023 14:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat vind ik ook interessant.
Gevangenissen interesseren me enorm en zeker vrouwen gevangenissen.
Wat was de conclusie of verhaal bij die docu Praad?
Goedenavond. Hier hetzelfde, maar eerst voetbalquote:Op zondag 30 april 2023 17:41 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
![]()
Hier MDI en Albertoooooo
Dat wist ik, vandaar dat ik het vermeldde.quote:
Fijn je weer even te lezen Child. Doe lekker rustig aanquote:Op zondag 30 april 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Sorry, langere teksten lezen lukt nu niet. Ben wel creatief. Heb ook mijn flip-momenten op de afdeling. Even een dipje
Jaa, thanks. Ik ga zeker kijken.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef Paul het volgende:
@:praadje vanavond de 1e show
Paul in TV / [NPO1] Nadia #1
Ik ookquote:Op maandag 1 mei 2023 18:58 schreef monkyyy het volgende:
Avond. Ik ga die talkshow van Nadia een kans geven
Ja, heel heftig. Goed dat hij het aangepakt heeft. Wie weet hoe lang het anders was doorgegaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef Flitskikker het volgende:
Die afleveringen van Albertooo
"Dat dit bestaat in Nederland"
"Dat dit kan"
Nu wel eens terecht
Inderdaad, bizar dat er sinds 2007 gewoon helemaal geen inspectieronde is geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, heel heftig. Goed dat hij het aangepakt heeft. Wie weet hoe lang het anders was doorgegaan.
Dat snap ik dus ook niet. Dat die inspecties aangekondigd wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad, bizar dat er sinds 2007 gewoon helemaal geen inspectieronde is geweest.
Al waren ze die waarschijnlijk dan wel doorgekomen als ze die aangekondigd doen
Mooi hoe je Snow er nog steeds bijhoudt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Dinsdag
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde SBS
19.04; Nadia NPO1
19.25; First Dates NPO3
19.45; Een jaar van je leven SBS6
19.55; Met het mes op tafel NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Down the road NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/down-the-road
20.30; The Interior Project VIPS RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/the-interior-project-vips
20.30; Mitchel aan de Maas SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/mitchel-aan-de-maas
20.30; Kees van der Spek: Oplichters aangepakt RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)oplichters-aangepakt .
20.45; De cel vermiste personen EEN https://www.tvgids.nl/informatief/de-cel-vermiste-personen
21.08; Niet klein te krijgen NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/niet-klein-te-krijgen
21.55; Taxi Castricum NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/taxi-castricum
Docu/Reportage/Informatief;
20.32; Keuringsdienst van waarde NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
22.17; 2Doc: Three minutes - A lengthening NPO2 https://www.tvgids.nl/inf(...)inutes-a-lengthening
Actueel;
21.34; Vandaag Inside SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.16; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Typefouten onder voorbehoud
Niet gezien. Ik hoorde daarstraks dat het ook niet zo goed aanslaat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:02 schreef Bocaj het volgende:
Kijkt iemand hier ook naar?
21.26; Ruud & Olcay NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ruud-olcay
Ik vind Olcay lief en het beste wat Ruud is overkomen.
Zonder haar weet ik niet hoe het met hem zou gaan... (Hij zegt zelf dat het altijd donker in zijn hoofd is!)
Of het is allemaal een act...
Fantastisch weer idd (hier in het Noorden des lands iig)quote:Op zondag 7 mei 2023 11:46 schreef praadje het volgende:
Wat een heerlijke zondag! Lekker even bijkomen, al een heerlijke maaltijd voor vanavond in elkaar gezet en nu maar zien wat de dag verder brengt. Gewoon relaxed
Hier ook redelijk droog gebleven. Ik heb hete kip met mihoen en ingelegd zuur gemaakt. Smaakte weer heerlijk. Wat stond er bij jou op het menu?quote:Op zondag 7 mei 2023 18:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fantastisch weer idd (hier in het Noorden des lands iig)Welke maaltijd heb je vandaag in elkaar gezet?
Lekkerquote:Op zondag 7 mei 2023 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook redelijk droog gebleven. Ik heb hete kip met mihoen en ingelegd zuur gemaakt. Smaakte weer heerlijk. Wat stond er bij jou op het menu?
Nee ik maak heel veel en vries zo ongeveer 4 porties in. En ik hou op een lijstje bij wat er in de vriezer staat zodat ik aan de hand daarvan bepaal wat ik die week eet. Zo hoef ik maar een/twee keer per week te koken en heb ik genoeg variatie.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
LekkerDoe je dan één portie? Ik vind het nadeel van serieus koken dat je dan drie dagen achter elkaar hetzelfde moet eten.
![]()
Ik ga straks lekker simpel tosti's met Hela curry eten.
Mooi systeem met coderen (Rob Geus is trots op jouquote:Op zondag 7 mei 2023 18:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee ik maak heel veel en vries zo ongeveer 4 porties in. En ik hou op een lijstje bij wat er in de vriezer staat zodat ik aan de hand daarvan bepaal wat ik die week eet. Zo hoef ik maar twee keer per week te koken en heb ik genoeg variatie.
En vaak heb ik ook veel te veel en dat geef ik dan weg aan buurtjes/vriendinnen.
Tosti's, ook heerlijk
Fijn voor je!!!quote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Mijn laatste weekje hier. Maandag de 15e met ontslag. Ik ben blij als ik eenmaal weer helemaal thuis ben
Ja eindelijk... zit er dan al een aantal weken. maar het gaat een stuk beter. Mijn grootste probleem is heimweequote:
Daarom maak ik vaak pasta'squote:Op zondag 7 mei 2023 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi systeem met coderen (Rob Geus is trots op jou) Ik ben altijd wat huiverig om dingen in te vriezen (zeker gerechten met aardappels, dan wordt het vaak wat 'smotsig')
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Mijn laatste weekje hier. Maandag de 15e met ontslag. Ik ben blij als ik eenmaal weer helemaal thuis ben
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef praadje het volgende:
Jeetje, ik vergat jullie gewoonIk ga niet echt iets kijken vermoed ik. Ik ga wat lekkers bakken, heb ik zin in.
Plaag je maar lieverd. Ik weet dat je een druk leven hebt met een zware baanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef praadje het volgende:
Ahhhh lieverds. Ik was heel laat thuis en in slaap gevallen. En toen was het nog veel later.
No worries mate, morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef praadje het volgende:
Ahhhh lieverds. Ik was heel laat thuis en in slaap gevallen. En toen was het nog veel later.
Bohh, alleen Nederland gezien. Niet best nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
No worries mate, morgen is er weer een dag.
Vandaag ESF gekeken...dat was echt niet best
Vocaal was het barslecht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 06:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Bohh, alleen Nederland gezien. Niet best nee.
Ja inderdaad. Oh, Zweden ook gezien trouwens (Loreen). Die was wel heel goedquote:Op woensdag 10 mei 2023 06:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vocaal was het barslecht.
Volgend jaar weer een nieuwe kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |