Gister met zonder jas naar buiten gegaan, genot.quote:
Wat is het nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister met zonder jas naar buiten gegaan, genot.
Vrijheid is zonder jas naar buiten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister met zonder jas naar buiten gegaan, genot.
Naast een volgetankte Mercedes dan welquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijheid is zonder jas naar buiten.
Dat voelt ook nooit verkeerd, nee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naast een volgetankte Mercedes dan wel
mousseline van argentijnse garnalen, kabeljauw met morillesausquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jij woont toch niet meer in hulst, of heb je daar nog een buitenverblijf?quote:
Loempiaatje was al op zeker?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je @:onlogisch wat tips geven, die kan hij goed gebruiken!
Hier alvast mijn tip, ga naar de sportschool en eet daarna een kippenpoot en een loempia.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Woon jij op twee plekken tegelijk? Rijke tatta
Woon al bijna 10 jaar niet meer in Hulst, maar is gewoon humor dat ik bij beide grenzen woon/heb gewoondquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij woont toch niet meer in hulst, of heb je daar nog een buitenverblijf?
Humor om te lachen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Woon al bijna 10 jaar niet meer in Hulst, maar is gewoon humor dat ik bij beide grenzen woon/heb gewoond
Het overkomt je gewoon.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Woon al bijna 10 jaar niet meer in Hulst, maar is gewoon humor dat ik bij beide grenzen woon/heb gewoond
Couscousquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De leef, je zoekt de grenzen wel op hè.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zo weer lekker een peukie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De leef, je zoekt de grenzen wel op hè.
Vorig jaar heeft hij nog een keer gluten gegeten, Drizzt leeft echt op het randje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De leef, je zoekt de grenzen wel op hè.
Ik neem een broodje kroket! (met mosterd natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar hebben zijn spelers ook altijd last van.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan Gertjan Verbeek echt slecht verstaan.
Het leven is één groot hoorcollege.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet met geld bezig joh. Als je vrij minimalistisch leeft houd je altijd wat over.
Morgen een nieuwe levensles.
Er ging zeker geen lampje bij ze brandenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Lol Philips wat is dat bedrijf naar de tering geholpen. Welke idioot had daar überhaupt besloten om het product waar ze wereldwijd bekend zijn geworden af te stoten en de focus te zetten richting gezondheidstechnologie?
@:wereldgozer die Frans van Houten zag ik paar jaar geleden ook regelmatige bij presentaties aan de erasmus uni en de uva, die heeft het bedrijf ook naar de tering geholpen na het vullen van zijn zakken en is meteen verdwenen
lekker, eindelijk een keer wat anders dan die ander troep die bepaalde users hier eten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem een broodje kroket! (met mosterd natuurlijk)
Eet smakelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |