Misschien stam je af van Eskimo's, die zijn die ijzige kou gewend.quote:
Ik ben normaal een behoorlijke koukleumquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien stam je af van Eskimo's, die zijn die ijzige kou gewend.
Verschil in provincie is ook wel enorm.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien stam je af van Eskimo's, die zijn die ijzige kou gewend.
@Caland en ik wonen op fietsafstand inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschil in provincie is ook wel enorm.
De helft van hier woont voor m’n gevoel half in België of tegen Duitsland aan.
Heel apart.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Caland en ik wonen op fietsafstand inderdaad.
Ik kende mensen die naar Duitsland op de fiets gingen voor zaken als sigaretten en persoonlijke verzorging.quote:
Daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kende mensen die naar Duitsland op de fiets gingen voor zaken als sigaretten en persoonlijke verzorging.
Ik schaam me ook niet. Ik ben veel te lui daarvoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen.![]()
Leuk buitenlandse supermarkten. Zou ik ook doen. Altijd net andere smaken.
Moet je eens voor de lol de post lezen van de gemiddelde user van de sc. Denk dat het voor bepaalde users niet eens nut heeft om te gaan bidden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
@:KingRoland , @:onlogisch vraagt tips voor effectiever bidden
Elk nieuw moment is een kans tot bezinningquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je eens voor de lol de post lezen van de gemiddelde user van de sc. Denk dat het voor bepaalde users niet eens nut heeft om te gaan bidden
Dan heb je mijn fiets nog niet gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Caland en ik wonen op fietsafstand inderdaad.
Ik weet niet waar jij exact woont, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fiets nog niet gezien.
Ik heb graag dat je mij specifiek als uitzondering in je post noemt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je eens voor de lol de post lezen van de gemiddelde user van de sc. Denk dat het voor bepaalde users niet eens nut heeft om te gaan bidden
Spijtigquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij exact woont, inderdaad.
Dat spreekt voor zich maar ik zal het erbij zettenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb graag dat je mij specifiek als uitzondering in je post noemt.
[..]
Spijtig
Ik vond bullet train verrassend leuk op Netflix gisteren.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich maar ik zal het erbij zetten
Jij gaat met je bus naar de Duitse buren voor een grote stash korting.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fiets nog niet gezien.
Review?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond bullet train verrassend leuk op Netflix gisteren.
Ik ben niet met geld bezig joh. Als je vrij minimalistisch leeft houd je altijd wat over.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat met je bus naar de Duitse buren voor een grote stash korting.
Slaat nergens op maar af en toe grappig in zijn doelloosheid en verder goed gedoseerde actie en Brad Pitt is een prima acteur.quote:
Beidequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschil in provincie is ook wel enorm.
De helft van hier woont voor m’n gevoel half in België of tegen Duitsland aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |