SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Denk dat dat een beetje vreemd gaat worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in je adamskostuum toch
Oh ja, ik wist dat je het een keer had verteld, maar was vergeten hoe het zat. Naar zeg.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze een vriend heeft die 20 jaar ouder is.
Ter vergelijking: deze oom was begin mei 87 geworden terwijl de bijbehorende tante begin mei met pensioen gaat.
Same different same. Nee ik begrijp het ook niet helemaal.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit er ook aan te denken om weer eens een spijkerbroek te kopen. Dat zou wat zijn.
Je hebt een zus? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze een vriend heeft die 20 jaar ouder is.
Ter vergelijking: deze oom was begin mei 87 geworden terwijl de bijbehorende tante begin mei met pensioen gaat.
Same different same. Nee ik begrijp het ook niet helemaal.
Moest lachenquote:
Heel 4E baktquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb nog zin om een appeltaart te bakken nu
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze maken volwassenen ook blijquote:
Met slagroomquote:
*Skyr wegsmijtquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zit ondertussen oude kwark in.
Vrouwen, kaartlezen huh huh huhquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Van dat eiland naar Singapore was een stuk de verkeerde kant op.
Dat idee krijg ik ook vaak om tien uur 's avonds en dan begin ik vol goede moed de appels te schillen. Uurtje later spijt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen idee. Zo heeft de baby jezus je toch gemaakt?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje vreemd gaat worden.
Ja, is goed hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik rij op de terugweg wel even langs
Ja, ik denk dat het precies zo gaat lopenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook vaak om tien uur 's avonds en dan begin ik vol goede moed de appels te schillen. Uurtje later spijt.
Duurt altijd langer dan gehoopt maar hey om half twee zit jij aan de verse warme appeltaart.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het precies zo gaat lopen
nou ja ik snap het niet zo goed. een Mrs is iemand die met mij getrouwd is toch? Ik had het over mijn zusje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook dr. zijn ja. Het is 2023
Nee Mrs. is een getrouwde vrouw.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik snap het niet zo goed. een Mrs is iemand die met mij getrouwd is toch? Ik had het over mijn zusje.
Rood lopertje. Schaaltje broccoli bij de deur.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor.
Zal Wattenschijfje opnemen in het welkomstcomité
Ik bak morgen welquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt altijd langer dan gehoopt maar hey om half twee zit jij aan de verse warme appeltaart.
Beter van wel als er over "Mrs_Flash" gesproken wordtquote:
quote:
Net jasje aanquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rood lopertje. Schaaltje broccoli bij de deur.
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook dr. zijn ja. Het is 2023
Nou goed, de username hebben we al. Nu nog even iemand vinden die 'm kan claimen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter van wel als er over "Mrs_Flash" gesproken wordt
krekkie dus. Over 10 jaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou goed, de username hebben we al. Nu nog even iemand vinden die 'm kan claimen.
Dat is op zich wel zo trouwens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Riepen ze 10 jaar geleden ook.
Yet here we arequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Riepen ze 10 jaar geleden ook.
Wedden om een kratje en een avondje kaasfondue dat ik minimaal 8000 dringendere problemen kan verzinnen binnen 24 uur?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word jij dan Mr_Crack of zij Mrs_Flash?
Nee, dat ga ik niet winnen en heb geen zin om 8000 problemen te lezen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wedden om een kratje en een avondje kaasfondue dat ik minimaal 8000 dringendere problemen kan verzinnen binnen 24 uur?
Goed zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet winnen en heb geen zin om 8000 problemen te lezen.
Counting blessingsquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Fles got 8000 problems and the bitch ain't one.
Die is volgende week in de bonusquote:
Nee, nee, dan gewoon nog even drie uur midden in de nacht wachten daar en dan is ze morgen ergens om een uur of 9 in Nederland.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NAAR DUBAI.
Jezus en dan nog een overstap in Zuid-Afrika ofzo?
@LTVDK staat dan klaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dan gewoon nog even drie uur midden in de nacht wachten daar en dan is ze morgen ergens om een uur of 9 in Nederland.Volgens mij is ze dan gewoon iets van 30 uur onderweg geweest, maar dan moet ze nog naar Rotterdam.
Dan trippel ik wel even naar de AHquote:
Ja die laatste etappe wordt de zwaarste.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dan gewoon nog even drie uur midden in de nacht wachten daar en dan is ze morgen ergens om een uur of 9 in Nederland.Volgens mij is ze dan gewoon iets van 30 uur onderweg geweest, maar dan moet ze nog naar Rotterdam.
Met een knuffelquote:
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cutequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net foto van mijn hond die alleen thuis is en recht in de camera kijkt alsof hij bezeten is
Wel wat vroeg hoorquote:
Vast iets in de tuin werkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Wilde iets doen maar ben door jullie weer helemaal vergeten wat
Ik willem.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cute![]()
[ afbeelding ]
Alleen al het lezen van dit maakt mij al doodmoequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Poepen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Ben nu al benieuwdquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan heeft er zeker iets gelekt in huis of de ketel heeft de hele tijd aan gestaan of er is geen water en elektra.
Kwalzheimerquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Ja, het leven van een Bal gaat niet over rozen doorgaans.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan heeft er zeker iets gelekt in huis of de ketel heeft de hele tijd aan gestaan of er is geen water en elektra.
Je chocolade op het aanrecht redden?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt niet alles hebbenquote:
quote:
Ja ben net uitgestapt, nou kan het niet meerquote:
Dat zou inmiddels al te laat zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je chocolade op het aanrecht redden?
De spinnen hebben het huis overgenomen. Er is een raam kapot gegaan en er heeft zich een duif in het huis genesteld.quote:
Die van mij is wat enger vandaag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cute![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik wel eens over gaan stressen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:48 schreef CherryLips het volgende:
@:bitterbal Als je ooit thuis bent moet je even de kranen opendraaien tegen de legionella.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is wat enger vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godver
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Die van mij is wat enger vandaag.Die weet donders goed dat je zit te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Die van mij is wat enger vandaag.HuuuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Doe ik ook altijd voor de buren als ze weg zijn, al zijn ze maar een dag weg. Ze waren een keer een nachtje weg en toen had ik de bak niet gedaan en toen waren ze een beetje pissig geloof ik. Hallo 1 dag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef kwiwi het volgende:
De buren vroegen of ik weer voor hun kat wilde zorgen in mei, dit keer voor 1.5 week. En nu is het niet alleen eten geven maar ook de kattenbak schoonmaken
[..]
Die van mij is wat enger vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag Pa-Prika over en laat hem het doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef kwiwi het volgende:
De buren vroegen of ik weer voor hun kat wilde zorgen in mei, dit keer voor 1.5 week. En nu is het niet alleen eten geven maar ook de kattenbak schoonmaken
Oh mijn buurvrouw zei 1x per 3 dagen schoonmaken is wel goed. Heb dat nog nooit gedaan dus moet eerst even langs voor instructiesquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd voor de buren als ze weg zijn, al zijn ze maar een dag weg. Ze waren een keer een nachtje weg en toen had ik de bak niet gedaan en toen waren ze een beetje pissig geloof ik. Hallo 1 dag.
Stelt echt helemaal niets voor hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh mijn buurvrouw zei 1x per 3 dagen schoonmaken is wel goed. Heb dat nog nooit gedaan dus moet eerst even langs voor instructies
De buren hebben gewoon een soort grijs grint en dat klontert dan, en ik schep de keutels en de klonten pis eruit en dat is het. Helemaal schoonmaken hoeft dan niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh mijn buurvrouw zei 1x per 3 dagen schoonmaken is wel goed. Heb dat nog nooit gedaan dus moet eerst even langs voor instructies
Die kan zichzelf niet eens verzorgen, laat staan ook nog een kat erbijquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag Pa-Prika over en laat hem het doen![]()
Even tellen hoeveel vliegen in één klap, ik denk minstens vier.
quote:
Aha ok.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren hebben gewoon een soort grijs grint en dat klontert dan, en ik schep de keutels en de klonten pis eruit en dat is het. Helemaal schoonmaken hoeft dan niet.
Dat is in dit geval alleen maar handigquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kan zichzelf niet eens verzorgen, laat staan ook nog een kat erbij
Ja, als je camera aanzet om te kijken maakt het soort van geluid en gaat er een lampje aan. Denk dat die wel snel genoeg is dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die weet donders goed dat je zit te kijken.
Ja, zoals Gerrie het beschrijft, klinkt het niet fijn, maar katten produceren geen hondendrollen gelukkig.quote:
Mja, wel fijn als je zulke buren hebtquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ja zij hebben 4.5 week op ons huis gelet toen we op vakantie waren dus vooruit.
Niet hard genoeg gelopen dus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-door-beer.html
Paar jaar geleden in de buurt nog gewandeld.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Op de grond gooienquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wist toch dat we watermeloen aten? Ja mes vergeten.
[ afbeelding ]
Gaan we hier ook krijgen he, hoe gaver iedereen die wolf gaat vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Staat ie op een legosteentje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wist toch dat we watermeloen aten? Ja mes vergeten.
[ afbeelding ]
Aan de dood ontsnapt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar geleden in de buurt nog gewandeld.
Laat ballie dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Want ze gaat ook nog eens naar Noord- Italië?quote:
Die wordt altijd een beetje panisch van beertjesquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gaat ze naar Noord Italië?
Ja zou ik ook hebben in Nederland, lopen zoveel beren in het wild rond.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt altijd een beetje panisch van beertjes
Of gaat LTVDK daarheen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gaat ze naar Noord Italië?
We hadden vorige week iemand bij ons, @liesje1979 kent hem wel, die bestelt in een restaurant het liefst alleen een portie friet. En als dat niet kan, een kindermenu. Dus Dennis zat met een bord friet, drie kipnuggets en een zakje haribo Goldbären. Goorlap.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag al weer naar 013. Even naar de hoofdact luisteren
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden vorige week iemand bij ons, @:liesje1979 kent hem wel, die bestelt in een restaurant het liefst alleen een portie friet. En als dat niet kan, een kindermenu. Dus Dennis zat met een bord friet, drie kipnuggets en een zakje haribo Goldbären. Goorlap.
Zo iemand is geestelijk 6 dus kindermenu past ook wel ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden vorige week iemand bij ons, @:liesje1979 kent hem wel, die bestelt in een restaurant het liefst alleen een portie friet. En als dat niet kan, een kindermenu. Dus Dennis zat met een bord friet, drie kipnuggets en een zakje haribo Goldbären. Goorlap.
Volgens mij niet?quote:
In Roemenië wemelt het van de berenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen we dus ook niet meer heenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Roemenië wemelt het van de beren
Dan ben je inderdaad niet goed bij je hoofdquote:
ja kost geld.quote:
Stukjes enkel wegflossen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn tanden maar even poetsen
Gewoon niks tegen d'r zeggen en stiekem gaan danquote:
Iehwwwlquote:
Liesbreuk?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Kan alleen staan, lopen of liggen zonder pijn/ongemak.. irritant wel.
Hopelijk snel dat vangnet erin
Haha ik ook en mijn broertje was toen bang voor die knuffelberenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar geleden in de buurt nog gewandeld.
Neequote:
Maar zitten dus niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Kan alleen staan, lopen of liggen zonder pijn/ongemak.. irritant wel.
Hopelijk snel dat vangnet erin
Heel naar nummer, slechte herinneringenquote:
Ohnee deze:quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chris Peterson.
Holadi holada life Goes on brah
Dat is wel vervelend ja, kun je wel een beetje op de bank hangen of lijkt dat nog teveel op zitten?quote:
Liggen gaatquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, kun je wel een beetje op de bank hangen of lijkt dat nog teveel op zitten?
Is er al iets bekend wanneer ze het vlees gaan opensnijden?quote:
Wachten op ene oproep. Hoop vlotjesquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er al iets bekend wanneer ze het vlees gaan opensnijden?
Ja weet niet hoe de wachtlijsten daarbij zijn, krijg jer dan een matje in?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wachten op ene oproep. Hoop vlotjes
Ja is t enige wat ze nog doen. Het is ook een breuk zonder uitstulping. Daarom dat t ‘Ff’ duurde voor de diagnose.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe de wachtlijsten daarbij zijn, krijg jer dan een matje in?
Heb je weer verse dickpics om rond te sturenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja is t enige wat ze nog doen. Het is ook een breuk zonder uitstulping. Daarom dat t ‘Ff’ duurde voor de diagnose.
Komende week word de fallus van je boy Franny professioneel gefotografeerd iig
Alles voor OnlyFransquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer verse dickpics om rond te sturen
Zijn nieuwe beestjes bij jou in de buurt aangekomenquote:
quote:Nieuwe exotische vissoort zwemt in wateren van Zeeuws-Vlaanderen
In de wateren van Zeeuws-Vlaanderen is een voor Nederland nieuwe exotische vissoort ontdekt: de shimofurigrondel.
Het diertje komt van oorsprong uit Azië en werd in augustus vorig jaar door vissers uit het water bij Biervliet gehaald, meldt Ravon, kennisorganisatie voor vissen, reptielen en amfibieën. In november werden dezelfde visjes in het Kanaal van Gent naar Terneuzen gezien.
De vis is waarschijnlijk met ballastwater van schepen meegekomen. Het diertje valt niet erg op en wordt maximaal 12 centimeter lang. "De grondels liggen vooral op de bodem, onderin de waterkolom. Ook heeft het diertje een beetje een gemarmerde tekening op de kaken en aan de onderkant witte vlekjes", vertelt Mick Vos van Ravon aan Omroep Zeeland.
https://nos.nl/artikel/24(...)an-zeeuws-vlaanderen
Skyrgenotquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn overgebleven Skyr pakken
quote:Vrouw krijgt verdwaalde kogel in been bij schietpartij Rotterdam
Een oudere vrouw heeft bij een schietpartij tussen jongeren in Rotterdam een verdwaalde kogel in haar been gekregen. De schietpartij was rond 15.45 uur op het Robbenoordplein, in de wijk Charlois.
https://nos.nl/artikel/24(...)hietpartij-rotterdam
Kan niet direct een oorzaak aanwijzen. Maar tijdens de daad deed het ineens moeilijk veel pijn. Had vorige week wel een rare spierverkramping aan m’n bovenbenen. Dus was vorige week wat doms gedaan.quote:
Geeeeefquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://www.bol.com/nl/nl(...)hWT6uBM6Q.2_34_35.36.
Las tquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn nieuwe beestjes bij jou in de buurt aangekomen
[..]
Een buttpluhhequote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
@:dr_flash what the hell is this?
100 Deense kronenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch wel een weekvoorraad datquote:
Dat zijn toch die beestjes die alle planten opeten zodat de andere vissen niks meer te eten hebben?quote:
Denemarken P66, in deze conditie face value, eurootje of 14.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n invasieve exoot.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch die beestjes die alle planten opeten zodat de andere vissen niks meer te eten hebben?
oei oei oeiquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan niet direct een oorzaak aanwijzen. Maar tijdens de daad deed het ineens moeilijk veel pijn. Had vorige week wel een rare spierverkramping aan m’n bovenbenen. Dus was vorige week wat doms gedaan.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 7 april 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch die beestjes die alle planten opeten zodat de andere vissen niks meer te eten hebben?
Hoeft trouwens niet altijd hoor.. maar met name metquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent hier toch de heerser van de zeven zeeënquote:
Ohja, die rivierkreeften waren die lijers, rukken volgens mij ook steeds verder opquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoeft trouwens niet altijd hoor.. maar met name met
Die rivierkreeften is t wel
Zo
Naar mannetje ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel naar nummer, slechte herinneringen
Correctquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent hier toch de heerser van de zeven zeeën
Een dolk uit het stenen tijdperk dus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dolk uit het stenen tijdperk dus.
Behalve in iemands hartquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag hem inbrengen waar je er maar zin in hebt
even dimmy volstouwen met gore vette Papa John pizza'squote:
Lang wachten op je vlucht naar Schiphol toch?quote:
Daar kon je in Thailand 3 dagen van etenquote:
Man man man.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon je in Thailand 3 dagen van eten
Moet je even Goldstrike bestellenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:27 schreef bitterbal het volgende:
Zitten niet eens van die goud vlokken in
Over 3 uurquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hup nieuwe paarden voor die kutkoets. Wanneer ga je weer door?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jezus dan slapen wij al hoor daag
Hoe laat ben je dan in Nederland? Als wij lekker hebben liggen ronken en fris en fruitig en uitgerust zijn?quote:
Ja we moeten goed uitgerust zijn, voor wanneer je weer in NL bentquote:
0920 land kquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan in Nederland? Als wij lekker hebben liggen ronken en fris en fruitig en uitgerust zijn?
bent ook geen 18 meer he ouwe knisperbalquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:37 schreef bitterbal het volgende:
K ga volgende keer gewoon via bangkok met 1 nacht daar. Vind dit toch iets te enthousiast
Nee precies. Over 24 uur aan stuk is voor de jeugdige snacks iddquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bent ook geen 18 meer he ouwe knisperbal
ja meer iets voor kaasfingers of zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee precies. Over 24 uur aan stuk is voor de jeugdige snacks idd
Precies. Die zijn veel energiekerquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja meer iets voor kaasfingers of zo.
Kom je straks op Schiphol aan na twee maanden vakantie en zie je eruit als een bruin Indo omaatje met zo'n rimpelmondje van 105 jaar oud.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:37 schreef bitterbal het volgende:
K ga volgende keer gewoon via bangkok met 1 nacht daar. Vind dit toch iets te enthousiast
Ja grote kansquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je straks op Schiphol aan na twee maanden vakantie en zie je eruit als een bruin Indo omaatje met zo'n rimpelmondje van 105 jaar oud.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:37 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n anusmondje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je straks op Schiphol aan na twee maanden vakantie en zie je eruit als een bruin Indo omaatje met zo'n rimpelmondje van 105 jaar oud.
EN VERMORZELT MET GROTE MORZELSquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja duimen dat het vliegtuig wat vlinders raakt onderweg
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stort je in de oceaan neer tussen de mensenetende orka's.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Origineel van Mike Tyson is beter
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stort je in de oceaan neer tussen de mensenetende orka's.
Waarschijnlijk kom je ongeveer 800 miljoen Zeemantasjes eerder tegen dan één orca, maar okee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke Oceaan ligt er volgens jou tussen Dubai en Amsterdam?quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de dubiaanse zeequote:Op zaterdag 8 april 2023 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke Oceaan ligt er volgens jou tussen Dubai en Amsterdam?
De Middellandse Oceaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke Oceaan ligt er volgens jou tussen Dubai en Amsterdam?
Die kan nog rustig een paar rondjes om de kraan tijgeren.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je afgesproken dat LTVDK je komt halen bal?
oh neequote:Op zaterdag 8 april 2023 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die zal al wel aan het lopen zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
nou ja hij draagt die backpack vast welquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja joh beetje beentjes strekken en zo
Ja gewoon aannemen, niet overleggen of zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij draagt die backpack vast wel
Die staat al nerveus te wachten met een bosje rode rozen en een grote bochel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
nou zal toch welquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon aannemen, niet overleggen of zo
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat al nerveus te wachten met een bosje rode rozen en een grote bobbel.
Wat ben je toch een smerig vervelend onopgevoed mannetje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat al nerveus te wachten met een bosje rode rozen en een grote bobbel.
Zo gaat dat tussen geliefden nu eenmaal beste Fleps.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben je toch een smerig vervelend onopgevoed mannetje.
awwwwquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja we bleven nog even tot ballie weer airborne was.
Dat duurt nog bijna twee uur!quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja we bleven nog even tot ballie weer airborne was.
Zal mij de bliksem wezen, drie dagen vrij yoloquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:26 schreef bitterbal het volgende:
was iemand flink aan het overgeven op het toilet
Ja ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:26 schreef bitterbal het volgende:
was iemand flink aan het overgeven op het toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |