Dat is op zich wel zo trouwens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Riepen ze 10 jaar geleden ook.
Yet here we arequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Riepen ze 10 jaar geleden ook.
Wedden om een kratje en een avondje kaasfondue dat ik minimaal 8000 dringendere problemen kan verzinnen binnen 24 uur?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word jij dan Mr_Crack of zij Mrs_Flash?
Nee, dat ga ik niet winnen en heb geen zin om 8000 problemen te lezen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wedden om een kratje en een avondje kaasfondue dat ik minimaal 8000 dringendere problemen kan verzinnen binnen 24 uur?
Goed zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet winnen en heb geen zin om 8000 problemen te lezen.
Counting blessingsquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Fles got 8000 problems and the bitch ain't one.
Die is volgende week in de bonusquote:
Nee, nee, dan gewoon nog even drie uur midden in de nacht wachten daar en dan is ze morgen ergens om een uur of 9 in Nederland.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NAAR DUBAI.
Jezus en dan nog een overstap in Zuid-Afrika ofzo?
@LTVDK staat dan klaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dan gewoon nog even drie uur midden in de nacht wachten daar en dan is ze morgen ergens om een uur of 9 in Nederland.Volgens mij is ze dan gewoon iets van 30 uur onderweg geweest, maar dan moet ze nog naar Rotterdam.
Dan trippel ik wel even naar de AHquote:
Ja die laatste etappe wordt de zwaarste.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dan gewoon nog even drie uur midden in de nacht wachten daar en dan is ze morgen ergens om een uur of 9 in Nederland.Volgens mij is ze dan gewoon iets van 30 uur onderweg geweest, maar dan moet ze nog naar Rotterdam.
Met een knuffelquote:
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cutequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net foto van mijn hond die alleen thuis is en recht in de camera kijkt alsof hij bezeten is
Wel wat vroeg hoorquote:
Vast iets in de tuin werkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Wilde iets doen maar ben door jullie weer helemaal vergeten wat
Ik willem.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cute![]()
[ afbeelding ]
Alleen al het lezen van dit maakt mij al doodmoequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |