De buren hebben gewoon een soort grijs grint en dat klontert dan, en ik schep de keutels en de klonten pis eruit en dat is het. Helemaal schoonmaken hoeft dan niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh mijn buurvrouw zei 1x per 3 dagen schoonmaken is wel goed. Heb dat nog nooit gedaan dus moet eerst even langs voor instructies
Die kan zichzelf niet eens verzorgen, laat staan ook nog een kat erbijquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag Pa-Prika over en laat hem het doen![]()
Even tellen hoeveel vliegen in één klap, ik denk minstens vier.
quote:
Aha ok.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren hebben gewoon een soort grijs grint en dat klontert dan, en ik schep de keutels en de klonten pis eruit en dat is het. Helemaal schoonmaken hoeft dan niet.
Dat is in dit geval alleen maar handigquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kan zichzelf niet eens verzorgen, laat staan ook nog een kat erbij
Ja, als je camera aanzet om te kijken maakt het soort van geluid en gaat er een lampje aan. Denk dat die wel snel genoeg is dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die weet donders goed dat je zit te kijken.
Ja, zoals Gerrie het beschrijft, klinkt het niet fijn, maar katten produceren geen hondendrollen gelukkig.quote:
Mja, wel fijn als je zulke buren hebtquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ja zij hebben 4.5 week op ons huis gelet toen we op vakantie waren dus vooruit.
Niet hard genoeg gelopen dus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-door-beer.html
Paar jaar geleden in de buurt nog gewandeld.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Op de grond gooienquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wist toch dat we watermeloen aten? Ja mes vergeten.
[ afbeelding ]
Gaan we hier ook krijgen he, hoe gaver iedereen die wolf gaat vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Staat ie op een legosteentje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wist toch dat we watermeloen aten? Ja mes vergeten.
[ afbeelding ]
Aan de dood ontsnapt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar geleden in de buurt nog gewandeld.
Laat ballie dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Want ze gaat ook nog eens naar Noord- Italië?quote:
Die wordt altijd een beetje panisch van beertjesquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gaat ze naar Noord Italië?
Ja zou ik ook hebben in Nederland, lopen zoveel beren in het wild rond.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt altijd een beetje panisch van beertjes
Of gaat LTVDK daarheen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gaat ze naar Noord Italië?
We hadden vorige week iemand bij ons, @liesje1979 kent hem wel, die bestelt in een restaurant het liefst alleen een portie friet. En als dat niet kan, een kindermenu. Dus Dennis zat met een bord friet, drie kipnuggets en een zakje haribo Goldbären. Goorlap.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag al weer naar 013. Even naar de hoofdact luisteren
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden vorige week iemand bij ons, @:liesje1979 kent hem wel, die bestelt in een restaurant het liefst alleen een portie friet. En als dat niet kan, een kindermenu. Dus Dennis zat met een bord friet, drie kipnuggets en een zakje haribo Goldbären. Goorlap.
Zo iemand is geestelijk 6 dus kindermenu past ook wel ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden vorige week iemand bij ons, @:liesje1979 kent hem wel, die bestelt in een restaurant het liefst alleen een portie friet. En als dat niet kan, een kindermenu. Dus Dennis zat met een bord friet, drie kipnuggets en een zakje haribo Goldbären. Goorlap.
Volgens mij niet?quote:
In Roemenië wemelt het van de berenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen we dus ook niet meer heenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Roemenië wemelt het van de beren
Dan ben je inderdaad niet goed bij je hoofdquote:
ja kost geld.quote:
Stukjes enkel wegflossen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn tanden maar even poetsen
Gewoon niks tegen d'r zeggen en stiekem gaan danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |