abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2023 @ 08:30:03 #281
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_208744406
Ik vind dat Mia & Dion echt veel te veel shit over zich heen krijgen. Ja, ook ik vind de pr tot nu toe zeer matig en ik vind de voorpret voor het ESF veel minder leuk doordat onze inzending relatief negatief naar voren komt. Maar niks, echt niks, doet er in deze voorbereidingsfase toe tenzij je een van de favorieten bent. Je kan alleen nog maar verrassen. Het gaat om die 3 minuten in Liverpool. Als ze daar staan met een goede staging, goede stem dan is alles wat we nu zien/horen vergeten. Heb vertrouwen, komt goed!!
Just do it »
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 08:42:28 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208744487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 14:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Volgens mij was S10 ook ontzettend zenuwachtig. Heel veel artiesten zijn dat, dat is toch ook normaal? Veel schijten 7 kleuren voordat ze op moeten. Maar dan moet je dus een manier vinden om daarmee om te gaan, door het vaak te doen.
Vooral categorie artiesten die naar ESF gaan. Die zijn nog relatief jong, onervaren, niet vaak of nog nooit voor zo'n groot publiek opgetreden etc. Zelfs Anouk was zenuwachtig en die heeft toch ook wel wat volle zalen gespeeld.

Kunst is juist om dat om te kunnen zetten naar iets positiefs. Dat maakt het verschil tussen een onervaren iemand die naar excuses gaat zoeken waarom het niet goed ging en iemand met meer ervaring die het gewoon ondanks alles nailed. Mia is gewoon ook een slechte zangeres wat mij betreft. Op studioversie vind ik haar al net niet vals, dus had al weinig verwachtingen live.

Ik heb tot nu toe niks positiefs gezien van de Nederlandse inzending. Liedje is niet super goed, draait vooral om de stemmen, en als ze dat dan live niet kunnen overbrengen dan is de 11e plaats tijdens de halve finale al te hoog gegrepen. Ik snap de drang van velen om maar hoop te houden, maar volgens mij gaat de teleurstelling alleen maar groter worden als het straks niet gaat lukken.

Zullen vast hele lieve leuke aardige mensen zijn, maar daar win je niks mee :D
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 09:12:16 #283
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208744740
Ik hoop wel dat ze een beetje kunnen genieten toch van alles, bij de Madrid pre party, op social media zag je dat Mia zich aan het voorbereiden was stem opwarmen enzo met een blaasding op haar kamer. Maar andere artiesten waren in de coulissen met elkaar aan het praten, feesten, drankjes drinken, tiktoks opnemen etc. Ook de persavond ervoor waren ze niet bij als enige die al in Madrid waren. En sure niet iedereen is een extravert en maakt makkelijk praatjes, maar hoop wel dat alles wat ze doen leuk is geen bevalling voor hun.
pi_208747398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Vooral categorie artiesten die naar ESF gaan. Die zijn nog relatief jong, onervaren, niet vaak of nog nooit voor zo'n groot publiek opgetreden etc. Zelfs Anouk was zenuwachtig en die heeft toch ook wel wat volle zalen gespeeld.

Kunst is juist om dat om te kunnen zetten naar iets positiefs. Dat maakt het verschil tussen een onervaren iemand die naar excuses gaat zoeken waarom het niet goed ging en iemand met meer ervaring die het gewoon ondanks alles nailed. Mia is gewoon ook een slechte zangeres wat mij betreft. Op studioversie vind ik haar al net niet vals, dus had al weinig verwachtingen live.

Ik heb tot nu toe niks positiefs gezien van de Nederlandse inzending. Liedje is niet super goed, draait vooral om de stemmen, en als ze dat dan live niet kunnen overbrengen dan is de 11e plaats tijdens de halve finale al te hoog gegrepen. Ik snap de drang van velen om maar hoop te houden, maar volgens mij gaat de teleurstelling alleen maar groter worden als het straks niet gaat lukken.

Zullen vast hele lieve leuke aardige mensen zijn, maar daar win je niks mee :D
Nou als je kijkt op YouTube zijn er genoeg positieve mensen hoor. Tis maar net wat je wilt horen denk ik dan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 13:59:55 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208748091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:58 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
Nou als je kijkt op YouTube zijn er genoeg positieve mensen hoor. Tis maar net wat je wilt horen denk ik dan.
Ik zei ook "van" en niet "over". Ik zie aardig wat positieve reacties van "kenners", maar om heel eerlijk te zijn hecht ik daar minimale waarde aan, want die hebben het vaker fout dan goed. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik niks positiefs vanuit Mia en Dion heb gezien. Blijven een beetje schuw en op de achtergrond, promoten nauwelijks en zingen ook nog eens behoorlijk vals bij hun eerste echte publieke optreden.

Had verder "ik vind het liedje niet super goed" moet zeggen, maar ik vergeet wel vaker "ik" te typen, omdat het wel duidelijk zou moeten zijn dat het maar een mening is :D
pi_208748611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik zei ook "van" en niet "over". Ik zie aardig wat positieve reacties van "kenners", maar om heel eerlijk te zijn hecht ik daar minimale waarde aan, want die hebben het vaker fout dan goed. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik niks positiefs vanuit Mia en Dion heb gezien. Blijven een beetje schuw en op de achtergrond, promoten nauwelijks en zingen ook nog eens behoorlijk vals bij hun eerste echte publieke optreden.

Had verder "ik vind het liedje niet super goed" moet zeggen, maar ik vergeet wel vaker "ik" te typen, omdat het wel duidelijk zou moeten zijn dat het maar een mening is :D
Ik snap je mening en dankje voor je reactie. Ik vind het gewoon jammer dat het zo neergehaald wordt als iets wat niet goed genoeg is, er is genoeg kans nog dat we de finale gewoon halen. Wat dat betreft zit ik elk jaar weer in de zenuwen of we wel doorgaan, zelfs in 2019.
pi_208749057
Het valt of staat met 2 dingen: hun vocalen en de staging. Het liedje an sich is niet meteen top 10-waardig maar kan dat wel worden :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 15:33:51 #288
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208749083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Het valt of staat met 2 dingen: hun vocalen en de staging. Het liedje an sich is niet meteen top 10-waardig maar kan dat wel worden :Y
Zou er nog echt een verrassing in kunnen zitten qua staging? Ik dacht er eerder aan dat ze misschien iets zouden kunnen doen met de effecten uit de video, dat bijvoorbeeld Mia en Dion aan een ronde tafel zitten en de camera dan draait. Maar aan de andere kanten vermoed ik weer iets "puur en simpel" qua staging.
  ESF Reporter woensdag 12 april 2023 @ 15:51:31 #289
87554 Cee
Welluk?
pi_208749304
Ik denk dat ze apart van elkaar beginnen (zoals in Madrid met een spot steeds op 1 persoon, camera er dicht op en de ander in het donker) en dan aan het eind (wellicht te laat) komen ze bij elkaar en wordt het allemaal veel lichter en warmer qua kleur.
Props en zo verwacht ik niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 april 2023 @ 16:28:39 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208749709
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Ook echt een nieuwsbericht, wtf. _O- :')
[ twitter ]
ja dat is het verschil als je zelf in de materie zit. Lokaal nieuws heeft soms ook dagen nodig om landelijk nieuws te worden. Lubach maakt items met oud nieuws voor de mensen die het nieuws volgen op specifieke onderwerpen maar voor het grote publiek kan het wel nieuws zijn. De nieuwe 16-jarige zwemster is voor de volgers niet nieuw maar NOS/kranten schrijven er nu pas echt over.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_208749962
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze apart van elkaar beginnen (zoals in Madrid met een spot steeds op 1 persoon, camera er dicht op en de ander in het donker) en dan aan het eind (wellicht te laat) komen ze bij elkaar en wordt het allemaal veel lichter en warmer qua kleur.
En we hopen eigenlijk gewoon ook op een smokey plynth.
pi_208750112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
Ik snap je mening en dankje voor je reactie. Ik vind het gewoon jammer dat het zo neergehaald wordt als iets wat niet goed genoeg is, er is genoeg kans nog dat we de finale gewoon halen. Wat dat betreft zit ik elk jaar weer in de zenuwen of we wel doorgaan, zelfs in 2019.
Het is lullig voor Mia en Dion, maar het is onderdeel van het fenomeen songfestival. Een heel land gaat zich met je liedje bemoeien. Het zorgt er wel voor dat veel meer mensen dit nummer horen, want als het niet meedeed aan het songfestival had het met moeite de 100.000 streams aangetikt, vrees ik.
pi_208750124
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef Cee het volgende:
Ja, als je niet uitpakt met een goede act (en er is alle reden om daarvoor te vrezen) kom je daar wel zo’n beetje op uit. Als Dion naar een zwijgende Mia zingt, zou dat immers zo’n ongemakkelijk BZN-optreden worden, waar Jan altijd net iets te aanwezig om Carola heen draaide op de momenten dat hij geen tekst had. Ik vermoed een kopie van Goodbye To Yesterday, en indien goed in beeld gebracht, kan dat een mooie indruk maken. Er moet alleen nog wel een konijn uit de hoge hoed worden getoverd om memorabel te zijn. Bij GTY ging de zanger aan het einde weg, en ging je je als kijker afvragen waar die gebleven was. Wat dat betreft moet er naar het einde dus wel op enige manier worden uitgepakt dat de kijker het nog eens wil zien. En dat moet dan wel iets meer zijn dan wat fellere belichting ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208750990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is lullig voor Mia en Dion, maar het is onderdeel van het fenomeen songfestival. Een heel land gaat zich met je liedje bemoeien. Het zorgt er wel voor dat veel meer mensen dit nummer horen, want als het niet meedeed aan het songfestival had het met moeite de 100.000 streams aangetikt, vrees ik.
Ach als je het elk jaar in Nederland vraagt is het nooit goed genoeg voor esc.....wat hebben hun er nou verstand van🤣
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 18:55:28 #295
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208751514
https://www.ad.nl/video/p(...)heel-spannend-369052

AD heeft er een zangcoach bij gevraagd voor een oordeel in een filmpje
pi_208751632
quote:
9s.gif Op woensdag 12 april 2023 18:55 schreef Momo het volgende:

NU was ook nog niet klaar :')
twitter
  woensdag 12 april 2023 @ 19:17:24 #297
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208751851
quote:
9s.gif Op woensdag 12 april 2023 18:55 schreef Momo het volgende:

Over haar kwaliteiten als zangcoach kan ik niet oordelen,
Maar ze zou toch moeten weten dat het totaal pakket moet kloppen.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 april 2023 @ 19:19:33 #298
163650 Greys
pi_208751878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:10 schreef Fred_B het volgende:
zou dat immers zo’n ongemakkelijk BZN-optreden worden, waar Jan altijd net iets te aanwezig om Carola heen draaide op de momenten dat hij geen tekst had.
_O- _O-

Hardop lachen omdat ik dit voor me kan halen hoe dat was. Wiebelend dansend met immer een grote glimlach, pal in heur personal space.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 april 2023 @ 19:37:22 #299
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_208752216
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]
_O- _O-

Hardop lachen omdat ik dit voor me kan halen hoe dat was. Wiebelend dansend met immer een grote glimlach, pal in heur personal space.
Ik zie dit nu ook weer zó voor me _O- _O- Carola houterig bewegend, Jan er om heen grijnzend _O-
Fuck the EBU
  woensdag 12 april 2023 @ 19:38:08 #300
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208752229
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Ah, Aran Bade komt ook naar EIC
Dan zal hij raar staan te kijken. Aangezien hij van de week op tv vertelde dat het EiC in de ZiggoDome is.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  ESF Reporter woensdag 12 april 2023 @ 19:51:48 #301
87554 Cee
Welluk?
pi_208752438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 19:38 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Dan zal hij raar staan te kijken. Aangezien hij van de week op tv vertelde dat het EiC in de ZiggoDome is.
Oh jeez. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')