Bij het skûtsjesilen ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Bij tennis gebeuren dit soort dingen niet.
Fierljeppen ook niet.quote:
Cougar Fidan is vrijgezel en dus weer op jacht.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:48 schreef svann het volgende:
Techboys enthousiast over deze auto, Fidan enthousiast over de techboys.
inderdaad, uit dat dingquote:
van mij zal ze geen last hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Cougar Fidan is vrijgezel en dus weer op jacht.
Goed filmpje. Guy Ritchie genot.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Ik ga een filmpje kijken. https://m.imdb.com/title/tt1638355/?ref_=nm_flmg_t_12_act
Luisterboeken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:05 schreef NoCigar het volgende:
Literatuur voor de analfabeten. Een vergeten groep.
Dat ben ik wel met haar eens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Eveline doet net alsof het educatief is om het voor zichzelf goed te praten en wat beter over te komen op de televee.
En maar janken over stikstof.quote:Op maandag 10 april 2023 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Amsterdam gaat voor een paar knaken 900.000 kg Italiaans afval in de fik steken iedere week dus de rest van het land mag geen paasvuur meer.
Ja, wordt tijd dat ze hun regiobelang op de eerste plaats zetten.quote:Op maandag 10 april 2023 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat PvdA Fryslân helemaal niks heeft met de yuppensamenwerking in Den Haag.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Als er een wolf in mijn gezichtsveld komt, schiet ik gericht.
Waarmee?quote:Op maandag 10 april 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Als er een wolf in mijn gezichtsveld komt, schiet ik gericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Waarmee?
Het antieke geweer van je opa?Eén moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Waarmee?
Het antieke geweer van je opa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ziet er niet stoffig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2023 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Floortje komt vast weer eens waarschuwen dat we minder moeten reizen.
Eerder PVV/FvDquote:
Wat betreft vlees denk ik dat de vleesvervangers een stuk goedkoper kunnen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Altijd, in elk onderzoek overal blijkt telkens weer keer op keer dat allen het verhogen van prijzen effectief is om iets te ontmoedigen. Of het nu over roken, suiker, vlees, of wat dan ook gaat. En weer vinden mensen dat andere manieren effectiever zijn.
Hoeveel gehaktballetjes eet jij per dagquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een halve kilo gehakt gekocht voor ¤5,00. = ¤10,00 per kilo.
Die man wil er ¤17,50 per kilo van maken.
Walgelijke man, kan ik geen vriendjes mee worden.
Slechts één.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hoeveel gehaktballetjes eet jij per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
De uitkeringen moeten gewoon omhoog.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef dvdfreak het volgende:
Een speciale Op1 live vanuit de voedselbank in Deventer
Vanavond een speciale Op1 live vanuit de voedselbank in Deventer over het snel stijgend aantal Nederlanders dat financieel niet meer rondkomt. Hoe kan het dat er in Nederland 120.000 mensen per week naar de voedselbank moeten? En wat kunnen we er aan doen? We praten erover met minister voor Armoedebeleid Carola Schouten, met voorzitter Voedselbanken Nederland Leo Wijnbelt, met wethouders Esmah Lahlah en Peter Heijkoop, met vrijwilligers bij de voedselbank en met mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank.
Tja hoe kan dat nou? Schouten doet niks en kan niks, behalve een beetje pleisters plakkenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef dvdfreak het volgende:
Een speciale Op1 live vanuit de voedselbank in Deventer
Vanavond een speciale Op1 live vanuit de voedselbank in Deventer over het snel stijgend aantal Nederlanders dat financieel niet meer rondkomt. Hoe kan het dat er in Nederland 120.000 mensen per week naar de voedselbank moeten? En wat kunnen we er aan doen? We praten erover met minister voor Armoedebeleid Carola Schouten, met voorzitter Voedselbanken Nederland Leo Wijnbelt, met wethouders Esmah Lahlah en Peter Heijkoop, met vrijwilligers bij de voedselbank en met mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank.
Vroeger had ik gezegd ja, was ook geen vetpot maar was te doen. Nu is het gewoon niet te doen met een uitkeringquote:
Vooral niet voor een gezin.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:35 schreef StephanL het volgende:
Vroeger had ik gezegd ja, was ook geen vetpot maar was te doen. Nu is het gewoon niet te doen met een uitkering
Ben niet jaloersquote:
Verhipquote:
Heb je geen rijke vriend?quote:Op woensdag 12 april 2023 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Mijn financiële situatie is ook niet 100%
quote:Op woensdag 12 april 2023 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
De uitkeringen moeten gewoon omhoog.
Als ik het zo hoor zijn het vooral verkeerde keuzes en schulden.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Vooral niet voor een gezin.
Een alleenstaande zal zich waarschijnlijk nog wel redden.
Putin maakte het er niet beter op.
Onze Ambassade moet beschermd wordenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Wist trouwens niet dat Holland ook militairen hebben in Oekra.
Één?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:29 schreef NoCigar het volgende:
Eén Nederlander, die mag de koffie doen.
Dat moet dan wel een 'Top of the Bill' iemand zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Volgens die documenten, een commando, dus die kan wel wat natuurlijk.
Verbazingwekkend aantal.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef NoCigar het volgende:
Meer dan een miljoen mensen (of twee ?) hadden daar toegang toe dus zo geheim waren zo ook weer niet. Begrijp ik althans.
Hallo Sywert.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Mooi dat iedereen zich bezighoudt met dit geneuzel, dan kan ik lekker wegrennen met al het geld.
Vader en Moederdag gaat blijkbaar ook op de schop daar.quote:Basisschool De Verbinding is genderneutraal
Er is al wel één basisschool in Nijmegen genderneutraal. Dat is basisschool De Verbinding. Daar spreken ze niet meer over ‘jongens en meisjes’, maar over ‘kinderen’. Ook is er één wc-hokje voor alle kinderen en er wordt nagedacht over terugkerende tradities als Vader- en Moederdag. Die zou de school graag aanpassen naar een gendervriendelijke houding.
Die maakte een inschattingsfoutje. Net als Adolf Hitler.quote:
Hij is ook altijd zo lekker verongelijkt omdat hij geen ondersteunend personeel heeft.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Pieter Omtzigt verkeert in een permanente staat van verontwaardiging en ziet achter elke grasspriet een complot.
Hij is wel ijzersterk op papier, getuige zijn brief waardoor zijn CDA vriendje Sywert miljoenen van de overheid kreeg.
Toch wel? Valt me mee.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Dat geld naar Griekenland hebben we terug, mét rente. Prima investerinkje.
Zo werkt de democratie...als de meerderheid een andere wet wil, dan pas je de wet aan.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Als je de wet overtreedt, dan pas je gewoon de wet aan.
~BBB
Qua stikstof moet het wel.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Als je de wet overtreedt, dan pas je gewoon de wet aan.
~BBB
Dat ene vogelpoepje valt wel op een plakkaat koeienpoep van 34.000 kg wat er jaarlijks over 2 voetbalvelden wordt uitgestort.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Qua stikstof moet het wel.
Want 1 vogelpoepje op 2 voetbalvelden is gestoord!
Shit, shit shitquote:Op donderdag 13 april 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ene vogelpoepje valt wel op een plakkaat koeienpoep van 34.000 kg wat er jaarlijks over 2 voetbalvelden wordt uitgestort.
Staat me niets van bij. Zal het wel anders geïnterpreteerd hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft heel Nederland geschoffeerd door een nep getuige Russische propaganda te laten verspreiden inzake MH17 voor een zaal vol nabestaanden. Tamelijk verbijsterend.
O.m. https://www.nrc.nl/nieuws(...)17-13954320-a1580820quote:Op donderdag 13 april 2023 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Staat me niets van bij. Zal het wel anders geïnterpreteerd hebben.
Linkje?
Iets over een Oekraïense getuige die zei dat hij bij het neerhalen van de MH17 Oekraïense gevechtsvliegtuigen zag vliegen (en daarmee impliceerde dat MH17 niet door een BUK maar door Oekraïense gevechtsvliegtuigen neergehaald was), bleek allemaal flauwekul, die getuige was niet eens een getuige.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Staat me niets van bij. Zal het wel anders geïnterpreteerd hebben.
Linkje?
O ja, die bijzonder ongelukkige toestand.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Iets over een Oekraïense getuige die zei dat hij bij het neerhalen van de MH17 Oekraïense gevechtsvliegtuigen zag vliegen (en daarmee impliceerde dat MH17 niet door een BUK maar door Oekraïense gevechtsvliegtuigen neergehaald was), bleek allemaal flauwekul, die getuige was niet eens een getuige.
Die nepverklaring bleek later door Omtzigt gedicteerd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft geen kussen gewoon puur natuur.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Wat zou Natasha met haar haar doen als ze gaat slapen
Wat mij vandaag bezig houdt is de internationale groeistrategie van Hershey Inc. en wat de brutomarge daarop is. Maar dat vindt niemand verder interessant.quote:
Eens.quote:
1 tildequote:Op maandag 17 april 2023 22:31 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
Denk jij ook dat een bloeddorstige pyramide je begluurt?
~~monkyyy
quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Er komt een moment waarop we als samenleving zeggen: Nu is het genoeg. Nu gaan we gewoon mensen massaal in een takkenversnipperaar stoppen.
@dvdfreak is de enige hier die niet door Fok! afgeleid is.quote:
Ik ben hier door zippy.quote:Op maandag 17 april 2023 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
@:dvdfreak is de enige hier die niet door Fok! afgeleid is.
Posts omgekeerd evenredig aan de concentratie.
Arie Boomsma heeft jouw respect?quote:Op maandag 17 april 2023 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar hoofd is bizar vierkant dus mijn respect heeft ze.
Valt na tien minuten het beeld twee minuten en een doelpunt weg?quote:
Grapjurk.quote:Op maandag 17 april 2023 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Als je het kut vindt, dan kun je toch gewoon een andere baan zoeken.
Als je haar zo hoort kan een reisje Ghana, al dan niet met Catherine erbij geen kwaad.quote:Op maandag 17 april 2023 22:50 schreef TLC het volgende:
Oh das Mariette Hamer, ik dacht ff leuk om Catherine Keyl weer eens op tv te zien
Die ¤120.000 per jaar houdt ze wel binnenboord inderdaad.quote:
Breng ze niet op ideeën.quote:Op maandag 17 april 2023 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Valt na tien minuten het beeld twee minuten en een doelpunt weg?
(Met een pop-up dat je een méér premium sbo kunt nemen?)
Elke dag.quote:Op maandag 17 april 2023 22:54 schreef dvdfreak het volgende:
ga jij vaak naar dubai op vakantie
~monkyyy
quote:Op maandag 17 april 2023 22:54 schreef dvdfreak het volgende:
ga jij vaak naar dubai op vakantie
~monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |