Bij het skūtsjesilen ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Bij tennis gebeuren dit soort dingen niet.
Fierljeppen ook niet.quote:
Cougar Fidan is vrijgezel en dus weer op jacht.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:48 schreef svann het volgende:
Techboys enthousiast over deze auto, Fidan enthousiast over de techboys.
inderdaad, uit dat dingquote:
van mij zal ze geen last hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Cougar Fidan is vrijgezel en dus weer op jacht.
Goed filmpje. Guy Ritchie genot.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Ik ga een filmpje kijken. https://m.imdb.com/title/tt1638355/?ref_=nm_flmg_t_12_act
Luisterboeken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:05 schreef NoCigar het volgende:
Literatuur voor de analfabeten. Een vergeten groep.
Dat ben ik wel met haar eens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Eveline doet net alsof het educatief is om het voor zichzelf goed te praten en wat beter over te komen op de televee.
En maar janken over stikstof.quote:Op maandag 10 april 2023 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Amsterdam gaat voor een paar knaken 900.000 kg Italiaans afval in de fik steken iedere week dus de rest van het land mag geen paasvuur meer.
Ja, wordt tijd dat ze hun regiobelang op de eerste plaats zetten.quote:Op maandag 10 april 2023 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat PvdA Fryslān helemaal niks heeft met de yuppensamenwerking in Den Haag.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Als er een wolf in mijn gezichtsveld komt, schiet ik gericht.
Waarmee?quote:Op maandag 10 april 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Als er een wolf in mijn gezichtsveld komt, schiet ik gericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Waarmee?
Het antieke geweer van je opa?Eén moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Waarmee?
Het antieke geweer van je opa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ziet er niet stoffig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2023 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Floortje komt vast weer eens waarschuwen dat we minder moeten reizen.
Eerder PVV/FvDquote:
Wat betreft vlees denk ik dat de vleesvervangers een stuk goedkoper kunnen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Altijd, in elk onderzoek overal blijkt telkens weer keer op keer dat allen het verhogen van prijzen effectief is om iets te ontmoedigen. Of het nu over roken, suiker, vlees, of wat dan ook gaat. En weer vinden mensen dat andere manieren effectiever zijn.
Hoeveel gehaktballetjes eet jij per dagquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een halve kilo gehakt gekocht voor ¤5,00. = ¤10,00 per kilo.
Die man wil er ¤17,50 per kilo van maken.
Walgelijke man, kan ik geen vriendjes mee worden.
Slechts één.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hoeveel gehaktballetjes eet jij per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |