abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208767131
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 23:04 schreef KrekelJapie het volgende:
Royalties medische oorbescherming uit faillissement van Noizezz (gve) levert 5 maandtermijnen op. De schade van het faillissement wordt hierdoor ook wat gedempt.
Als er geen einddatum op de royalties zit dan komt uiteindelijk misschien wel het hele bedrag terug. Ik kon zo snel niet terugvinden of er maar een aantal jaren royalties afgesproken was of voor onbeperkte duur.
pi_208767184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 08:46 schreef Red_arrow het volgende:

[..]
Als er geen einddatum op de royalties zit dan komt uiteindelijk misschien wel het hele bedrag terug. Ik kon zo snel niet terugvinden of er maar een aantal jaren royalties afgesproken was of voor onbeperkte duur.
T/m 2025 dus nog 3 jaar.
pi_208767235
Dan is toch een groot deel van de investering terug en is de schade beperkt, dat is prettig.
pi_208767555
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 april 2023 08:54 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
T/m 2025 dus nog 3 jaar.
Dat heeft GVE prima geregeld, mag ook wel eens gezegd worden :)
Pecunia non olet
pi_208769010
Zijn er onder ons nog investeerders die in het project van grave zitten/zaten bij matching C?
pi_208769083
HCN Clooney open / nog 5% to go / zelf basisinleg
pi_208769495
H
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 april 2023 12:03 schreef peterc het volgende:
HCN Clooney open / nog 5% to go / zelf basisinleg
Had vorige week mijn automatisch investeren weer aangezet, dus ook meegenomen. Mijn oudste investeringen bij deze ondernemer (Volle Maan / Pavarotti Leiden) zijn intussen al flink afgelost dus kan er wel weer een nieuwe bij.
pi_208769738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 12:56 schreef Soulfreak het volgende:
H
[..]
Had vorige week mijn automatisch investeren weer aangezet, dus ook meegenomen. Mijn oudste investeringen bij deze ondernemer (Volle Maan / Pavarotti Leiden) zijn intussen al flink afgelost dus kan er wel weer een nieuwe bij.
Denk dat deze ondernemer genoeg vet op de botten heeft, vorig jaar geld opgehaald bij HCN voor Pavarotti Leidschendam en daar zijn ze nog steeds niet begonnen aan de verbouwing van het pand. Hij betaalt braaf iedere maand de annuīteit.
pi_208769808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 13:20 schreef Crowdmeister het volgende:

[..]
Denk dat deze ondernemer genoeg vet op de botten heeft, vorig jaar geld opgehaald bij HCN voor Pavarotti Leidschendam en daar zijn ze nog steeds niet begonnen aan de verbouwing van het pand. Hij betaalt braaf iedere maand de annuīteit.
Ja, dat denk ik ook, de zaken lopen zover ik weet goed. Bij Pavarotti Leiden duurde de verbouwing heel wat langer dan oorspronkelijk gepland en dat werd ook netjes iedere maand betaald. Leidschendam zit ik ook in. En ook fijn, deze nieuwe is een procentje hoger.
pi_208769925
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 21:11 schreef Soulfreak het volgende:
Betalingsachterstand K*nderO*tlet (Collin)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al eerder waren er problemen met deze lening, waardoor ze langere tijd alleen rente hebben betaald. Ook is het bedrijfspand verkocht waardoor er een groot deel van de lening vervroegd werd afgelost. Nu staat nog iets meer dan 20% van de oorspronkelijke leensom open.
Achterstand was gelukkig van korte duur, betaling van de maart termijn is vandaag binnen. Nu nog zien wanneer april betaald wordt.
pi_208770050
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 13:20 schreef Crowdmeister het volgende:

[..]
En in Kijkduin is het nog 1 grote bouwput waar het publiek massaal weg blijft.
pi_208770214
Collin grote aanvraag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nog heel vers van de pers.
pi_208770295
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:11 schreef Jaco078 het volgende:
Collin grote aanvraag

SPOILER
Is nog heel vers van de pers.
Moeten de hoogtes van de hyp inschrijvingen (voor collin) van het landgoed en de woning niet omgedraaid worden ?
Landgoed staat 'maar' 500k en de woning 1250k :?
pi_208770582
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Thomas88 het volgende:

[..]
Moeten de hoogtes van de hyp inschrijvingen (voor collin) van het landgoed en de woning niet omgedraaid worden ?
Landgoed staat 'maar' 500k en de woning 1250k :?
Brabants Dagblad 8juni2021

Paardensportcentrum Schaijk na anderhalf jaar weer te koop
SPOILER
Brabants dagblad 28jan2020

Maarten van de Rakt 28-01-20, 12:31 Bron: BD
Schaijkse Stal Swanenberg verkocht: Roemenië-hulp moet alweer verkassen
SCHAIJK - Vette pech voor Schaijkenaar Wim Jilesen. Hij moet Stal Swanenberg alweer verlaten met alle voor Roemenië ingezamelde spullen, en wel voor 1 maart. Het hippische complex is verkocht aan een Oijense ondernemer.

SPOILER
Complex ziet er niet verkeerd en zeker opgeknapt uit, waardes zullen ook wel kloppen, maar wie koopt zoiets en met wat voor businessmodel?

Mayby Horsemen an idea ? *O* *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door peterc op 14-04-2023 15:27:06 ]
pi_208770934
SIG Geleen open en rappie vol
pi_208771045
Nieuwe Collin lening met 2x borgstelling en track record maar zonder harde zekerheden:

De Giraffe Groep B.V.
¤ 60.000 | 8,5% rente | 36 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/de-giraffe-groep-b-v/
pi_208771627
Nieuwe 6 maanden Collin lening voor voorfinanciering BTW zonder zekerheden:

DTM Auto’s
¤ 60.000 | 9,0% rente | 6 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/dtm-autos/

Voor mij veel te kort lopend. Daarnaast had ik liever het nieuwe bedrijfspand gefinancierd in plaats van alleen de BTW over de aankoop.
pi_208771650
Nieuwe Collin lening voor voorraadfinanciering met een 2e hypotheek:

KR Car Center
¤ 150.000 | 8,0% rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/kr-car-center/
pi_208771861
Max gaat ons toch vragen om te stemmen voor het omzetten van (minimaal) twee leningen naar full bullet:

De onderstaande lening en lening #731022 van Blu*t*uch

SPOILER
pi_208771912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:33 schreef Gustaf86 het volgende:
Max gaat ons toch vragen om te stemmen voor het omzetten van (minimaal) twee leningen naar full bullet:

De onderstaande lening en lening #731022 van Blu*t*uch

SPOILER
Ik heb tegengestemd! Ben inmiddels wel klaar met deze club!!!!
pi_208771986
Ook GvE heeft nu haar Europese vergunning gekregen:
quote:
Wij zijn verheugd u te kunnen melden dat per 1 april de AFM een Europese vergunning voor het verrichten van crowdfundingactiviteiten aan Geldvoorelkaar.nl heeft verleend.

Door strengere regelgeving worden investeerders zo nog beter beschermd, een belangrijke volgende stap in de groei van crowdfunding als financieringsvorm. Wij zijn trots dat we dit hebben gerealiseerd door altijd hetzelfde doel voor ogen te houden: “het beste voor u als investeerder”.
Ik begrijp dat alle platforms nu gaan werken met het “Blad Essentiële Beleggingsinformatie”. Wat een waardeloos en onoverzichtelijk gedrocht is dat. Ik zal vast nog even moeten wennen maar m.i. is het een stap achterwaarts tov de oude situatie.
pi_208772136
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:52 schreef Horsemen het volgende:
Ook GvE heeft nu haar Europese vergunning gekregen:
[..]
Ik begrijp dat alle platforms nu gaan werken met het “Blad Essentiële Beleggingsinformatie”. Wat een waardeloos en onoverzichtelijk gedrocht is dat. Ik zal vast nog even moeten wennen maar m.i. is het een stap achterwaarts tov de oude situatie.
Ik vind het een slechte ontwikkeling dat je op zoek moet naar een bijlage bij een project, terwijl dit eerder gewoon onderdeel was van de pitch. De inhoud van de Beleggingsinformatie van gve vind ik wel in orde. In ieder geval veel beter dan die van waardevoorjegeld. De informatie daar vind ik veel onduidelijker bv. over de waarde en vastlegging van de (hypothecaire) zekerheden.
pi_208772254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 08:58 schreef Red_arrow het volgende:
Dan is toch een groot deel van de investering terug en is de schade beperkt, dat is prettig.
Met de betaling van deze week is mijn inleg in elk geval terug. Het zal niet het voorspelde rendement worden maar afschrijven op de inleg is ook niet nodig. Ik teken ervoor.
pi_208773200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:42 schreef Slijker het volgende:

[..]
Ik heb tegengestemd! Ben inmiddels wel klaar met deze club!!!!
Snap ik maar vond het verhaal van BT wel valabel, dit is geen C*rb*lo
  zaterdag 15 april 2023 @ 06:21:38 #175
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_208776967
De Premiere Tiel,

¤ 1.200.000,-- verdeelt over 6 x ¤ 200.000,--.

Eerste 2 delen op KOM. Deel 2 liep erg langzaam vol

Met deel 3 dan maar proberen bij Capital Circle. Het 2e loket bij KOM.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')