Niet dat ik er nog maar een euro in stop, maar rond de launch van de nieuwe app per 1 april blijft het ook oorverdovend stil. Dat ze met een webinar/Q&A komen klinkt leuk, maar een goedlopend crowdfunding bedrijf heeft dat niet nodig om onzekerheid bij (potentieel nieuwe) klanten uit de lucht te halen.quote:Op woensdag 12 april 2023 00:23 schreef obligataire het volgende:
[..]
Een miljoentje is zo op hoor, als je niets verdient c.q. verlies draait en de mannen allemaal een dikke leaseauto rijden en investeren in IT die niet werkt.....
Hij doet het er in ieder geval goed van,aan de auto te zien.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef obligataire het volgende:
Die CCF/M&*D T*an B*ehe*er B.V. lust ik wel. Mooi rustig lange termijn verhaal.
quote:Uitslag stemronde lening 40250 JKS Beheer B.V. project Zuideinde 133 Volendam
Percentage eens: 100.00%
Percentage oneens: 0.00%
Inmiddels zijn de akten in het kader van de wijzigingen getekend.
Met vriendelijke groet,
Bas Denissen
Nee hoor, het was een prima voorstel dit keer. Verlenging hypothecaire dekking vastgoed met gedeeltelijke aflossing en verhoging rente.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Heb je een reden om er aan te twijfelen dat het niet klopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet zo kunnen zijn dat om het kort en zakelijk te zeggen op termijn die hele T.....zooi van de oude loodsen verdwijnt voor woningbouw, zo langs / dichtbij the river een prima ontwikkel locatie voor appartementen met daarachter woonhuizen. Dat de huurpanden/loodsen/terreinen op termijn onderwerp zijn van binnenstedelijke herontwikkeling / woningbouw en dat hij daar nu al op vooruitloopt? Iemand plaatselijk bekend?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:12 schreef obligataire het volgende:
Ik begrijp die verhuizing van Garag*e Lijn*b*aan van Nijmegen naar Cuijk niet zo. Enerzijds zit hij daar nu op een heel obscuur plekje, waar nette mensen 's avonds niet komen, maar tegelijk is de omgeving enorm in ontwikkeling door de nieuwe stadsbrug, en komen er in principe heel veel potentiele klanten te wonen voor zijn garage. Zijn nieuwe locatie is een heel rustig industrieterrein in Cuijk. Oude klanten zullen voor hun onderhoud niet gauw meegaan lijkt me. Hij neemt denk ik wel de klanten over van de oude eigenaar in Cuijk.
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:48 schreef Jaco078 het volgende:
T*AN BeheerDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn basis bedrag meegenomen.
Iemand toevallig al een linkje van de Collin kwekerij op de kop getikt?
Link:quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dank!
In hoeverre is de kwekerij interessant? Toch wel wat twijfels. Marginale handel, hoge energie prijzen. Ook de eerdere bevindingen deze week geven me wat twijfel.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dank!
Ik neem de kwekerij niet mee. Zoals je zegt, marginale handel, in 5 jaar zo'n 20% aflossen. Dan blijft er nog flink wat over om dan weer financiering voor te zoeken, en begin daar maar eens aan als ondernemer van t.z.t. 61 jaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
In hoeverre is de kwekerij interessant? Toch wel wat twijfels. Marginale handel, hoge energie prijzen. Ook de eerdere bevindingen deze week geven me wat twijfel.
Daar kon je wel eens helemaal gelijk in hebben. Ik ben niet op de hoogte van ontwikkelingsplannen en dergelijke maar ik weet dat in die hoek al jarenlang een proces gaande is om oude woningen te vervangen door nieuwbouw. Zeg maar de Weurtseweg, voormalig Gelderlanderkantoor, de Waalhaven. Veel aantrekkelijke nieuw(hoog)bouw en een nieuwe stadsbrug om de stad snel uit te kunnen rijden. Dan lijkt het me logisch dat deze shabby loodsen ook wel een keer zullen verdwijnen. Dat heeft hij wellicht vóór willen blijven en om alvast een bedrijfslocatie met aanzienlijk méér status uit te zoeken. Wat ik dan weer niet begrijp is dat dit niet gewoon vermeld wordt in de pitch.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:33 schreef peterc het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat om het kort en zakelijk te zeggen op termijn die hele T.....zooi van de oude loodsen verdwijnt voor woningbouw, zo langs / dichtbij the river een prima ontwikkel locatie voor appartementen met daarachter woonhuizen. Dat de huurpanden/loodsen/terreinen op termijn onderwerp zijn van binnenstedelijke herontwikkeling / woningbouw en dat hij daar nu al op vooruitloopt? Iemand plaatselijk bekend?
Het lijkt mij dat aan Tan een aanzienlijk lager risicoprofiel hangt dan aan de kwekerij. Ik zou dan eerder het dubbele in Tan steken of juist helemaal niets in de kwekerij. Ik ben niet overtuigd van zijn ondernemerskwaliteiten en net zoals je zegt zijn leeftijd speelt ook niet mee evenals de verkoopbaarheid van het onderpand.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Ik neem de kwekerij niet mee. Zoals je zegt, marginale handel, in 5 jaar zo'n 20% aflossen. Dan blijft er nog flink wat over om dan weer financiering voor te zoeken, en begin daar maar eens aan als ondernemer van t.z.t. 61 jaar.
De waarde van het onderpand is een oudere bungalow, en een stuk(je?) grond. Er wordt volgens mij niet vermeld hoe groot het is. De overige opstanden zijn nu al afgeschreven, gaat straks geld kosten om er een paradewei o.i.d. van te maken.
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:48 schreef Jaco078 het volgende:
T*AN BeheerIk sla deze over. Onduidelijke BV's zonder werkende websites, patserige auto. Nee, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basis meegenomen ; klopt ; weinig op internet over te vinden ; kwam wel dit tegenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:44 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Ik sla deze over. Onduidelijke BV's zonder werkende websites, patserige auto. Nee, bedankt.
Ieder zijn afwegingen, maar ik laat het financieren van "vrije jongens" graag aan anderen over.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:19 schreef peterc het volgende:
Oogt een beetje als Tedje van Es & Haagse Harrie, vrije jongens. Maar goed 1e hypo op een altijd wel te verkopen pandje + 200k borg, hij zal het niet laten knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |