quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:41 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Nieuwe non-public op CCF
H*ld*ng C.*.G. L*nf*r*nk W*h* B.V.
¤ 1.500.000 | 9,0% rente | 24 maanden | Investeerders: 146Inmiddels staat hij gewoon openbaar bij de nieuwe projecten op de Collin site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zelf wat onoverzichtelijk allemaal, maar heb nog niet echt mijn best gedaan om het te begrijpen.
Hij loopt trouwens al aardig door voor een dergelijk groot project.
quote:U heeft geïnvesteerd in het project 25652 | Financiering vastgoed Den Haag. Op basis van de afspraken opgenomen in de leenovereenkomst heeft deze lening de einddatum bereikt. Over deze aflossing hebben de geldnemers, de heer B**man en de heer *ck*r, contact met ons opgenomen. Zij hebben verzocht deze lening te verlengen.
Voor het beoordelen van dit verzoek zijn wij in afwachting van een recente waardeverklaring van het pand. Op basis daarvan worden de voorwaarden voor een mogelijke verlenging beoordeeld. Deze verklaring verwachten wij binnen enkele werkdagen te ontvangen. Na deze beoordeling berichten wij u verder.
Is het nou wel, niet of bijna kadastraal gesplitst?quote:Het plan is om het pand kadastraal te splitsen (aanvraag is in afrondende fase bij de gemeente).
(...) Het laatste jaar hebben wij ons ingezet op het kadastraal splitsen van de woning aan de Mgr Nolensplein 3 in Eygelshoven. Dit was een lang en intensief proces, gezien wij in een traject zaten om de vergunning rond te krijgen. Dit is eindelijk gelukt.
De bovenwoning is verbouwd en verhuurt en gaat na herfinanciering verbouwd en verhuurt worden? En het onderste deel heeft nog steeds een horecabestemming of was het wijzigen daarvan een deel van het lange en intensieve proces?quote:Paralel aan het vergunningstraject zijn wij begonnen met de verbouwing. Dit hebben wij uit eigen middelen gefinancierd. De bovenwoning wordt inmiddels verhuurd. Na de herfinanciering willen wij het als twee losse objecten gaan verbouwen en verhuren.
Bedankt Horsemen,quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Hallo, allereerst welkom hier.
Misschien handig om dan eerst even te delen over welk project je het hebt![]()
Nieuw Collin project met een 1e hypotheek op een perceel grond:
HSA VASTGOED B.V.
¤ 240.000 | 8,0% rente | 24 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/hsa-vastgoed-b-v/
Rustig aan, soms verschijnen hier linkjes en soms niet. Zo niet, dan sluit men zich hier ook gewoon aan bij de rest van het gepeupelquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:48 schreef florens1234567 het volgende:
[..]
Bedankt Horsemen,
Dat is inderdaad handig. Bedankt voor je reactie. Is er misschien al zo'n linkje beschikbaar waarop er eerder op dit project ingeschreven kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was bij de eerste financiering al een vaag verhaal en daarin is het niet veranderd. Het was 'nee' en blijft 'nee'.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Mgr. Nolensplein 3A en 3B Eygelshoven bij SIG:
[..]
Is het nou wel, niet of bijna kadastraal gesplitst?
[..]
De bovenwoning is verbouwd en verhuurt en gaat na herfinanciering verbouwd en verhuurt worden? En het onderste deel heeft nog steeds een horecabestemming of was het wijzigen daarvan een deel van het lange en intensieve proces?
Lekker duidelijk weer.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:42 schreef Jaco078 het volgende:
linkje nieuwe t*ddy ki*dsZijn grote en dure panden daar. Lang lang geleden (toen ik nog op de lagere school zat) zat mijn orthodontistpraktijk daar op dat stuk. Zou wel eens het buurhuis op nr 7 kunnen zijn als ik zo kijk, was ook zo'n groot pand met een hele brede en statige trap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al 690 euro opgehaald. Misschien dat het voor Max zijn projecten ook een idee is.🤣quote:Op zaterdag 22 april 2023 06:09 schreef KrekelJapie het volgende:
Ondernemer project ccf in de problemen en start doneeractie om financiële schade wat te beperken
https://www.alphens.nl/ni(...)een-doneeractie.html
Ik zit in de eerste. Voor basis. Altijd netjes op tijd betaald, nooit 1 betaling gemist. Ik weet het.. resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar toch goed om te weten denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:46 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Het was bij de eerste financiering al een vaag verhaal en daarin is het niet veranderd. Het was 'nee' en blijft 'nee'.
Dat dekt mijn schade nog niet eensquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef quepos het volgende:
[..]
Toch al 690 euro opgehaald. Misschien dat het voor Max zijn projecten ook een idee is.🤣
Op dit moment staan er geen projecten open bij MAX, tot voor kort 2: eentje is vol maar de ander, een grote van >1 mio die maar niet vol kwam is totaal verdwenen. Over 2 uur gaat "herfinanciering" N*dda open, ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef quepos het volgende:
[..]
Toch al 690 euro opgehaald. Misschien dat het voor Max zijn projecten ook een idee is.🤣
Ze hebben ook veel te weinig nieuwe projecten om te kunnen blijven bestaan. Mede daarom meer herfinancieren want betekent ook weer een nieuw project. Of zouden ze zelf geloven dat al die verlengde projecten uiteindelijk toch betalenquote:Op zaterdag 22 april 2023 15:56 schreef Zeghomaar het volgende:
Gaat steeds minder bij MAX.
Naam maar wijzigen in MIN.
Afgezien of die verlengde projecten uiteindelijk wel of niet gaan betalen, bij C* is er destijds aangegeven dat er bij de omzetting naar full-bullet een vorodeel voro de investeerders is omdat alleen bij de laatste en enige betaling eenmalig kosten in rekening worden gebracht in plaats van elke maand, wat een voordeel voor de investeerders is en veel minder oplevert voor het platform dus daar gaan ze uiteindelijk ook niet rijk van worden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:54 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel te weinig nieuwe projecten om te kunnen blijven bestaan. Mede daarom meer herfinancieren want betekent ook weer een nieuw project. Of zouden ze zelf geloven dat al die verlengde projecten uiteindelijk toch betalen
Als ze nog een beetje geld op de bank hadden staan, dan hadden ze toch al lang opdracht gegeven om die @#$#$ website wat sneller te maken?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:54 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel te weinig nieuwe projecten om te kunnen blijven bestaan. Mede daarom meer herfinancieren want betekent ook weer een nieuw project. Of zouden ze zelf geloven dat al die verlengde projecten uiteindelijk toch betalen
Dat is inderdaad rampzalig! En hun SMS 'service' werkt ook nog steeds niet. Een maand geleden kregen we mail dat er storing was bij hun provider en dat ze daarom sms service hadden uitgezet. Maar geen enkele melding daarvan op de website. Als je nu bij inloggen vraagt om een code per sms (ipv per mail), dan krijg je doodleuk een melding dat deze is verzonden. Maar die ontvang je dus never nooit niet meer! Verlopen bende daar..quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Als ze nog een beetje geld op de bank hadden staan, dan hadden ze toch al lang opdracht gegeven om die @#$#$ website wat sneller te maken?
Daar zijn ze mee bezig maar ik snap het wel: het duurt zo lang dat iedereen het al weer vergeten is. Op 1 april zou de nieuwe website Maximise/MC 2.0 de lucht ingaan, sindsdien taal noch teken vernomen. Inmiddels wel rode kaart gekregen van P2Pempirequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Als ze nog een beetje geld op de bank hadden staan, dan hadden ze toch al lang opdracht gegeven om die @#$#$ website wat sneller te maken?
NO / gedaan en geen opm gehad / zou ook niet meer zo alle vragen weten.quote:Op zondag 23 april 2023 08:46 schreef KrekelJapie het volgende:
Iemand nog bijzonderheden ontdekt in de KYC van gve?
Ik heb het geheel (zakelijk account) doorlopen en geen onoverkomenlijke zaken gezien (zover ik me kan herinneren ook niet in de aanpassingen van de AV, in elk geval niet zodaning dat ik het proces afgebroken hebquote:Op zondag 23 april 2023 08:46 schreef KrekelJapie het volgende:
Iemand nog bijzonderheden ontdekt in de KYC van gve?
Dat was positief inderdaad, je wordt tegenwoordig met een zakelijk account maar al te vaak op kosten gejaagd, zie bijvoorbeeld SAXO, het liefst zien ze je vertrekken krijg ik soms de indruk. Maar GvE is vooralsnog blij met haar zakelijke klantenquote:Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef tnhb het volgende:
[..]
..... maar ik moest geen uittreksel als bewijs uploaden (wat ik eind vorig jaar bij een andere financiele (beleggings-)instelling wel moest doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |