SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel snel vol, verbaast me. Zit er zelf klein in. Toch 9% en vond vooral de zekerheden wel goed, even los van of die manage nou verkocht wordt voor een goede prijs of niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:12 schreef peterc het volgende:
De manege bij Collin galoppeert toch aardig vol, ik vond het een uitdagend project, al 2 jr te koop vr een beperkte markt, weliswaar 9% met 2e+3e hypo en vlgs mij een moeilijk businessmodel een dergelijk groot paardensportcentrum, maar ja misschien zie ik het wat anders. Ik heb Ilyas meegepakt.
Berghofstraat ook voor mijn basisbedrag meegenomen. Ik laat die andere twee ook lopen.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:10 schreef peterc het volgende:
SIG Berghofstraat 1A + 3 rap vol, zelf basisinleg, denk dat ik Sprookjeshof bij een sprookje laat = idem als paardensportcentrum voor beperkte doelgroep bij verkoop en businessmodel is best wel kwetsbaar.
Dit in tegenstelling tot bijv. een SIG pandje waar altijd kopers voor te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:47 schreef KrekelJapie het volgende:
Duurzame babyartikelen in de problemen. Onderneming gaat failliet, maat ondernemers blijven maandelijks vanuit prive terugbetalen. Ook de zekerheden zijn prima.Ik zit hier zelf niet in maar het lijkt mij een keurig voorstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opmerkelijk wel dat van dat achterstallig onderhoud (wat ook bv op tripadvisor terugkeert), zeker als in de pitch de huidige eigenaar omschreven wordt als "Deze ondernemer houdt zich normaal gesproken bezig het kopen, opknappen en verkopen van pretparkattracties."quote:Op woensdag 19 april 2023 15:48 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Nou ben ik een simpele man, maar ik snap niet hoe je iets met een recht gezicht kan taxeren op 4 miljoen als het nu wordt verkocht voor 2,4 miljoen (+ een achtergestelde lening van 400k).
Zijn veel Google reviews over het park, best veel hebben het over achterstallig onderhoud. Verder wel OK.
quote:U heeft geīnvesteerd in het project 23797 | CuisiNoon - NoonCom Trading.
Van dit project zijn reeds 22 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten deze lening volledig af te lossen conform hetgeen is opgenomen in de voorwaarden. Het betaalschema is hierop aangepast en zichtbaar in uw eigen omgeving op onze website.
De aflossing, termijn 61, wordt met een extra verzamelbetaling aan u uitbetaald. Project 23797 is hiermee volledig afgehandeld.
Het klinkt een beetje alsof hij het park ooit voor de handel heeft gekocht maar er vervolgens mee is blijven zittenquote:Op donderdag 20 april 2023 16:24 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel dat van dat achterstallig onderhoud (wat ook bv op tripadvisor terugkeert), zeker als in de pitch de huidige eigenaar omschreven wordt als "Deze ondernemer houdt zich normaal gesproken bezig het kopen, opknappen en verkopen van pretparkattracties."
Volgens mij is het zo aangekondigd: 814839 verkocht maar koper wil het project via MAX laten financieren 1576781 dus . Dit is een soort herfinanciering in mijn optiek, zouden ze vaker moeten doen. Alleen gaat aflossing nu wel minstens een maand langer duren (inschrijvingsperiode nieuwe project)quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:02 schreef Inductor het volgende:
MAX/MCF project #814839 Nid*da zou vandaag afgelost moeten worden.
Dat zal vast niet gebeuren, want loopt nu 4 maanden achter met rentebetalingen.
Er is nu een nieuw project #1576781 aangekondigd, van een andere leningnemer, dat hetzelfde object wil overnemen van bovengenoemde projecteigenaar.
Dat zou mij erg goed uitkomen ;-)
Ik vrees dat je gelijk hebt maar het ligt niet zozeer aan BT al kopen we daar weinig voorquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:25 schreef quepos het volgende:
En wederom 2 verlengingen bij MAX! van bluetouch met 6 maanden.
En daarna? Nog een keer 6 maanden denk ik. Trouwens ik denk het niet, ik weet het wel zeker!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zelf wat onoverzichtelijk allemaal, maar heb nog niet echt mijn best gedaan om het te begrijpen.
Hallo, allereerst welkom hier.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:19 schreef florens1234567 het volgende:
Heeft iemand een linkje voor HSA VASTGOED?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |