quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het probleem is dat een paar domme Feyenoorders spullen op het veld gooien. Ik denk dat je die bij Ajax PSV weinig zal hebben
Dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het probleem is dat een paar domme Feyenoorders spullen op het veld gooien. Ik denk dat je die bij Ajax PSV weinig zal hebben
Toen Santi scoorde in die frituurpan ving Ali zelfs een biertje. Idioten heb je overal.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ali_boo de BNW voorvechter van het vrije woord trol die dit komt meldenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er gemod worden op die users die alleen hier komen om over die aansteker te praten
Is niet alsof daar nooit met aanstekers gegooid isquote:Op woensdag 5 april 2023 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen Santi scoorde in die frituurpan ving Ali zelfs een biertje. Idioten heb je overal.
We zullen voortaan aan jou vragen wat we mogen zeggenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er gemod worden op die users die alleen hier komen om over die aansteker te praten
Ja, hou jij je mond voortaan maarquote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat mijn voorspelling lijkt te kloppen. @:onlogisch
Het is pas in de laatste 5m in voor Feyenoord dat ze gaan gasgeven en scorenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt álles zit tegen vanavond
Het is Feyenoord-Ajax
Eens we laten ons ontregelen door het rekken van ajax en onze eigen “supporter”quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar wij vergeten te voetballen.
Als het een aansteker was, was die wel raak geweest.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef De_Pel het volgende:
Godverdegodverdegodver 2e keer op de paal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |