Toen Santi scoorde in die frituurpan ving Ali zelfs een biertje. Idioten heb je overal.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het probleem is dat een paar domme Feyenoorders spullen op het veld gooien. Ik denk dat je die bij Ajax PSV weinig zal hebben
Ali_boo de BNW voorvechter van het vrije woord trol die dit komt meldenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er gemod worden op die users die alleen hier komen om over die aansteker te praten
Is niet alsof daar nooit met aanstekers gegooid isquote:Op woensdag 5 april 2023 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen Santi scoorde in die frituurpan ving Ali zelfs een biertje. Idioten heb je overal.
We zullen voortaan aan jou vragen wat we mogen zeggenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er gemod worden op die users die alleen hier komen om over die aansteker te praten
Ja, hou jij je mond voortaan maarquote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat mijn voorspelling lijkt te kloppen. @:onlogisch
Het is pas in de laatste 5m in voor Feyenoord dat ze gaan gasgeven en scorenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt álles zit tegen vanavond
Het is Feyenoord-Ajax
Eens we laten ons ontregelen door het rekken van ajax en onze eigen “supporter”quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar wij vergeten te voetballen.
Als het een aansteker was, was die wel raak geweest.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef De_Pel het volgende:
Godverdegodverdegodver 2e keer op de paal
Eens.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:29 schreef Wicky15 het volgende:
Eigenlijk is alles kut aan deze avond.
Jammer, had er wel zin in.
Bedankt vriendelijke jongen.quote:
En als ie raak was geweest, was iedereen weer selectief verontwaardigd geweest. En zo is de cirkel rond…quote:Op woensdag 5 april 2023 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als het een aansteker was, was die wel raak geweest.
Wil je die laatste 30 minuten echt nog serieus gaan analyseren?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben zo ontzettend klaar met Dilrosun.
Da's een wetmatigheid, wat Slot daarin toch ziet is me een raadsel.quote:
Ach, hij moest wat. De enige andere optie is Walemark. Daar heb je helaas ook weinig aan.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een wetmatigheid, wat Slot daarin toch ziet is me een raadsel.
We hebben de vierde man.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:31 schreef Ali_boo het volgende:
Hoeveel extra tijd krijgen we erbij ?
8 a 10 min minimaal denk ik zo ?
Dordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef De_Pel het volgende:
Kasanwirjo zo snel mogelijk weggeven same xcelsior ofzo…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |