Omdat een stadion van 50.000 onwillende supporters ontruimen niet makkelijk is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon het stadion ontruimen en doorspelen?
Dan lopen ze vast en zeker allemaal als makke schaapjes naar buiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon het stadion ontruimen en doorspelen?
Geen idee.quote:
Niet spelen tot het geregeld anders dan maar kappen ermee.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat een stadion van 50.000 onwillende supporters ontruimen niet makkelijk is.
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissing namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft die beslissing genomen om door te gaan. KNVB niet, Burgemeester die bang is voor relletjes. Zeg het maar.
KNVB zal niets zeggen in deze want makkelijk, Burgemeester (driehoek) zal willen dat het doorgaat, uiteindelijk was het aan ajax, maar die zitten dan met de niet duidelijke gevolgen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft die beslissing genomen om door te gaan. KNVB niet, Burgemeester die bang is voor relletjes. Zeg het maar.
Als dat zo is snap ik Heitinga echt niet. Onverantwoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissen namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?
En die zijn volgend seizoen allemaal weer weg...quote:Op woensdag 5 april 2023 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Buiten de incidenten om, eigenlijk best knap van Slot dat ie met een team met zulke matige spelers zo ver kan komen.
Feyenoordfansquote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voetbalfans gaan over de schreef, water is nat.
Win je nu van Feyenoord kan je een tikkie uitdelen met alle mogelijke gevolgen van dien in het verdere verloop van de competitie. Prima tactische keuze.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Niet spelen tot het geregeld anders dan maar kappen ermee.
Jhonnie bewijst weer dat hij een slapzak is die er nog niet klaar voor is
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Daar heb je het al. Godverdomme was dan gewoon in die bus gestapt man.
Nou en. Schijt seizoenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Dit ga je gewoon weggeven. Kijk dan naar wat Timber doethet is wachten op de 2-2 en de 3-2.
Het feit dat ze zelfs dit nog weten te verneuken en niet gewoon in die bus gestapt zijn maakt dit inderdaad wel een kutseizoen.quote:
Yep, je ziet het al van heel ver aankomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Die 2-2 en de 3-2 vallen zo nog wel. Past helemaal bij deze wedstrijd, bij Heitinga en dit kutseizoen.
Jep.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissing namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?
Nee hoor, dat zijn 2 verschillende entiteiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Win je nu van Feyenoord kan je een tikkie uitdelen met alle mogelijke gevolgen van dien in het verdere verloop van de competitie. Prima tactische keuze.
Mijn god heyquote:
Hartverzakking x2quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Rulli met die slechte uittrappen steeds, mijn god.
Waar is die wedstrijd?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
We gaan hem over de streep trekken. 30 april, leuk dagje
Je bent te voorbarig.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
Eckte jinx ditquote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:38 schreef MaxC het volgende:
Geen Taylor in de finale, toch nog een mooie avond!
Ditquote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef Landgeld het volgende:
Fijn dat we gewonnen hebben
Absurd dat het doorging.
Triest
Een aderlating voor psv jaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef MaxC het volgende:
VI:
"Een aderlating voor Ajax is dat Kenneth Taylor die finale mist door een tweede gele kaart in de slotfase van het duel met Feyenoord"
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
Gefeliciteerd. Slecht potje zowel op als naast het veld.
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.
Een zegen, maar echt. Hopelijk is Kudus er beter aan toe.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef MaxC het volgende:
VI:
"Een aderlating voor Ajax is dat Kenneth Taylor die finale mist door een tweede gele kaart in de slotfase van het duel met Feyenoord"
Klopt, al was Feyenoord na die staking toch minder dan ervoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.
De meeste voetballers zijn niet bijster intelligent inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Het is echt dramatisch gesteld idd.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.
Dan de pannenkoek van Basten terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Ach wat moet je anders zeggenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Donder op met je John de Wolf en je aansluiten bij zijn woorden. Dat zal ze leren hoor, nou nou...
Gelul.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De meeste voetballers zijn niet bijster intelligent inderdaad.
The fuck was Alvarez aan het doen allemaalquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
En Heitinga gaat op zijn gemakkie de wedstrijd analyserenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |