Leuk om te doen, niet om te kijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennis is alleen bestemd voor intelligente mensen. @:zipportal
Krijg je droge bek vanquote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik neem een handje ongezouten cashewnoten.
Wacht even, dan leggen we de wedstrijd even 2 minuten stilquote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Straks je ongezouten mening over Feyenoordquote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is altijd mooi om te zien hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat deze wedstrijd uit de klauwen ontspoort
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wacht even, dan leggen we de wedstrijd even 2 minuten stil
Daarna weer hand in hand lopen ?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is hier aan de hand?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat deze wedstrijd uit de klauwen ontspoort
Als hij scoort laat hij zijn ondershirt zien met nummer 34 eropquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet Teelor nu niet een dansje doen ?
Wie wil je er dan inzetten? Klaassen staat er al in.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel Taylor ook maar gelijk, die bakt er wederom helemaal geen kut van.
Wiens kloon is dat?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind BaksteenMongool voorlopig niet de beste toevoeging aan VBL ooit.
Maar wat niet is, kan nog komen!
Haben Sie eine Stunde?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij ziet wel aanknopingspunten of ook dat niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |