Geen moeilijke vragen stellenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Is toch gewoon een prima kerel dit?
Juistquote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Is toch gewoon een prima kerel dit?
Nee dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft iets zwakbegaafds, dat je in eerste instantie een beetje twijfelt. En uiteindelijk is dat uiteraard niet.
Als hij een oproep doet ga je een mail sturen?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben wel pro-Frank. Even opletten of hij straks nog single is.
Diederik Jekelwoont ook inBommel.quote:
Ik hoef jou niet te vertellen of dit heel knap is, denk ik, lieve Mortaxxquote:Op woensdag 5 april 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is hier nu moeilijk aan. Wees gewoon eens eerlijk
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
we gaan wel saampjes, das veel leuker.
Als hij ja zegt is dit nu een deal Amyquote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Denemarken, Zweden, Noorwegen, Ijsland of Ierland. Oh ja en Griekenland.
Zit er iets van je gading bij?
Leuke landen, Griekenland ben ik vorig jaar al geweest, was prachtig zou graag nog een keer willen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Denemarken, Zweden, Noorwegen, Ijsland of Ierland. Oh ja en Griekenland.
Zit er iets van je gading bij?
Het is dat Bie dood is.quote:
@Poefbank zou hier een passend plaatje bij doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |