Omg! Wanneer mogen ze weg en waar woon je!?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:07 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik fipo mijn nieuwe oppaskat/kittens
[ link | afbeelding ]
Ze zijn nu 2 weken oudquote:Op woensdag 5 april 2023 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omg! Wanneer mogen ze weg en waar woon je!?
Ik zoek een rooieen een lapje
vanaf half augustus
Je username klopt niet. Moet PoesInBench zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:07 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik fipo mijn nieuwe oppaskat/kittens
[ link | afbeelding ]
Mijn eigen Poes was een fervent Poesindooserquote:Op woensdag 5 april 2023 17:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Je username klopt niet. Moet PoesInBench zijn.
Rode kattenAllergische kinderen
Ooooh shoot dat is te vroegquote:Op woensdag 5 april 2023 17:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ze zijn nu 2 weken oudRond de 9 weken mogen ze verhuizen! Drachten, Friesland.
Incl chip, vaxx, ontworming/ontvlooing en op den duur sterilisatie. En koffie met gebak!
Er zijn mensen uit Apeldoorn, Haarlem en Enschede gekomen voor ''mijn'' kittensquote:Op woensdag 5 april 2023 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooooh shoot dat is te vroeg
En vrij ver maar ik ben dan weer vrij makkelijk
Nee, en half augustus is wel erg lang nog extra blijvenquote:Op woensdag 5 april 2023 17:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Er zijn mensen uit Apeldoorn, Haarlem en Enschede gekomen voor ''mijn'' kittens![]()
Vorig jaar zijn er nog 2 begin december geadopteerd, die bleven nog tot kerstavond hier omdat dat ook beter uitkwam. Nu kan dat helaas niet omdat er nieuwe kittens opgevangen moeten worden
Helaas, je vindt vast een ander mooi poeskequote:Op woensdag 5 april 2023 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en half augustus is wel erg lang nog extra blijven
Regio Haarlem hier ook, ola
Oh en houd vooral deze site in de gaten; https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/zoek-asieldieren/kattenquote:Op woensdag 5 april 2023 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en half augustus is wel erg lang nog extra blijven
Regio Haarlem hier ook, ola
Nou, zoquote:Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh en houd vooral deze site in de gaten; https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/zoek-asieldieren/katten
Straks wordt hij weer overspoeld met kittens
Wel als je op zoek bent naar kittens!quote:Op woensdag 5 april 2023 18:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou, zois dat eigenlijk niet, natuurlijk
OMG wat tof.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:07 schreef PoesInDoos het volgende:
(Ik ben poezenpleegmoeder voor kittens uit het asiel)
En zo vreselijk dankbaar!quote:
Dat hoor ik niet vaakquote:
Wij zijn voor onze katten ook speciaal naar Drachten geweest.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Er zijn mensen uit Apeldoorn, Haarlem en Enschede gekomen voor ''mijn'' kittens![]()
Vorig jaar zijn er nog 2 begin december geadopteerd, die bleven nog tot kerstavond hier omdat dat ook beter uitkwam. Nu kan dat helaas niet omdat er nieuwe kittens opgevangen moeten worden
Hihi, sterke mening zeker?quote:
Ook bij het asiel vandaan?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:07 schreef Elleska het volgende:
[..]
Wij zijn voor onze katten ook speciaal naar Drachten geweest.
Kittenknuffelmeet incoming!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:21 schreef Donna het volgende:
Ik zie kittens en ik ga op m'n handen zitten, woon ook nog eens vlakbij.
Wat goed van jullie!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:57 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ja en ze hebben alle 3 in een pleeggezin gezeten maar dat is alweer 10 jaar geleden.
Wat een schatjes 3x rood hier in huis.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ze zijn nu 2 weken oudRond de 9 weken mogen ze verhuizen! Drachten, Friesland.
Incl chip, vaxx, ontworming/ontvlooing en op den duur sterilisatie. En koffie met gebak!
Yes, beleid van hier. Dan zijn ze zelfstandig genoeg en hebben ze alle vaccinaties gehad voorlopig. Eis is uiteraard wel dat er een andere kat in huis is óf dat ze met z'n tweeën verhuizen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:08 schreef F_r het volgende:
[..]
Wat een schatjes 3x rood hier in huis.
Mogen katten met 9 weken verhuizen? Ik kreeg kittens pas bij 16weken mee naar huis.
Ik heb geen idee. Ik dacht dat de grens een paar jaar geleden wat opgehoogd was maar ik kan het ook mis hebben. Ik heb allang geen kitten meer gehad en de laatste was een raskat en die mogen dus pas veel later bij hun moeder weg.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Yes, beleid van hier. Dan zijn ze zelfstandig genoeg en hebben ze alle vaccinaties gehad voorlopig. Eis is uiteraard wel dat er een andere kat in huis is óf dat ze met z'n tweeën verhuizen.
Edit; dit gold iig voor de moederloze kittens die ik heb opgevangen, ik weet niet hoe het nu zit mét aanwezige moederpoes.
Ik weet niet beter dan dit.. in 2020 2 nestjes gehad en in 2022 3 nestjes.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik dacht dat de grens een paar jaar geleden wat opgehoogd was maar ik kan het ook mis hebben. Ik heb allang geen kitten meer gehad en de laatste was een raskat en die mogen dus pas veel later bij hun moeder weg.
I knowquote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Oh crap!! Wij hadden laatst ook een open zak in de auto, dat geeft een troep.
Verstandig, hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
I knowMorgen maar even langs de pomp, gebruik liever hun stofzuiger dan de mijne
Sterktequote:
Dat is 100x beter dan eerst een datumprikker invullen!!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef Cathmar het volgende:
Onze vrienden uit de oude woonplaats bellen net dat ze zaterdag hierheen vliegen. Hou van deze onverwachte verrassingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |