Heb toch het idee dat het steeds minder wordt ........quote:
Toen ik rond half 8 keek, was er nog geen korting. Nu heb ik de steamdeck besteld + 3 tomb raider uit de zeroes tijd + deck building game Aeon's end.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje vluchtig door m'n Wishlist gekeken, maar wat ik zo qua aanbiedingen zie is het niet veel anders dan de afgelopen 2 sales qua kortingen. De Steamdeck daarentegen is wel met 20% korting te koop als je de duurste neemt. Dat was de vorige keer enkel met 10% voor 2 versies.
[ afbeelding ]
zoals altijd duurt het eff voordat de sales tevoorschijn komenquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik rond half 8 keek, was er nog geen korting. Nu heb ik de steamdeck besteld + 3 tomb raider uit de zeroes tijd + deck building game Aeon's end.
Ik had hem al op EGS. Weet iemand een manier om EGS- en Ubi-games aan je Steam-account te koppelen?quote:
https://playnite.link/quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:26 schreef V. het volgende:
[..]
Ik had hem al op EGS. Weet iemand een manier om EGS- en Ubi-games aan je Steam-account te koppelen?
Ik merk namelijk dat ik geweldige games die ik op andere stores heb eigenlijk veel te weinig speel omdat ze niet in Steam staan. Steam is mijn go-to library, en dan zakken ze weg uit mijn blikveld.
Ik ben er voor gezwichtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef BlackLining het volgende:
Godver dat moeten ze niet doen, 20% op de Steam Deck.
Ik word daar heel erg hebberig van.
Je had er ook een ps5 van kunnen kopenquote:
Die komt later ook nogquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je had er ook een ps5 van kunnen kopen
Ja maar dan moet je weer nieuwe games kopen. Met de Steamdeck, heb je nog een excuus om je oude spellen van je jarenlang opgebouwde Steam Library Backlog te spelen. Althans dat was deels mijn excuus om dat ding aan te schaffen..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je had er ook een ps5 van kunnen kopen
Dat is ook mijn excuusquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je weer nieuwe games kopen. Met de Steamdeck, heb je nog een excuus om je oude spellen van je jarenlang opgebouwde Steam Library Backlog te spelen. Althans dat was deels mijn excuus om dat ding aan te schaffen..
Ja in dit geval zei ik het vooral omdat in een ander topic ze er naar vroeg. Omdat final fantasy alleen op de ps5 is. Vandaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je weer nieuwe games kopen. Met de Steamdeck, heb je nog een excuus om je oude spellen van je jarenlang opgebouwde Steam Library Backlog te spelen. Althans dat was deels mijn excuus om dat ding aan te schaffen..
Dus dat nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:57 schreef ems. het volgende:
[..]
https://playnite.link/
zoiets? Maar dat is dus wel-geen steam
Nee helaas. Ik heb anno met alle dlcquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:56 schreef V. het volgende:
[..]
Dus dat niet
Bijvoorbeeld Sisu en Anno 1800, beide inmiddels ook via Steam verkrijgbaar, dus ik hoop dat er een manier is om die licentie naar Steam te porten of zo.
Hij komt er ook wel, maar niet nu. Over een paar weken. Hoe weet jij dat ik ggd speel?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja in dit geval zei ik het vooral omdat in een ander topic ze er naar vroeg. Omdat final fantasy alleen op de ps5 is. Vandaar.
Als je bij de GGD zit ben ik toch best bezorgdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij komt er ook wel, maar niet nu. Over een paar weken. Hoe weet jij dat ik ggd speel?
ggd staat voor goose goose duck.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je bij de GGD zit ben ik toch best bezorgd
Ik schrok al!quote:
Magiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij komt er ook wel, maar niet nu. Over een paar weken. Hoe weet jij dat ik ggd speel?
Potato pc en nieuwe pc bouwen is me te duur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:54 schreef ems. het volgende:
Ik snap die redenatie niet. Als het goed is heb je ook een PC waar je al die backlog op kan doen. Maar dan met betere performance en een groter scherm
Maar ik bouw dan ook niet echt een steam library op.
Met 540 euro ben je anders goed op wegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Potato pc en nieuwe pc bouwen is me te duur.
Ik wissel gewoon tussen Xbox, Switch en SteamDeck nu. M’n pc staat op m’n werkplek stof te happen. En ik denk zelfs dat de SteamDeck specs nu beter zijn dan m’n oudere pc. Docked op de tv is het ook mooi genoeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Met 540 euro ben je anders goed op weg
Maar is ook voorkeur natuurlijk. Ik ben nooit zo van de handhelds geweest. Desktop is mijn ding.
Docked op de tv is ook reden voor mij dat de steamdeck nu eerder aanschaf dan PS5 (+ al aanwezige libary)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wissel gewoon tussen Xbox, Switch en SteamDeck nu. M’n pc staat op m’n werkplek stof te happen. En ik denk zelfs dat de SteamDeck specs nu beter zijn dan m’n oudere pc. Docked op de tv is het ook mooi genoeg.
Pixel remaster is ook op Steam toch. En Final XVI verwacht ik eigenlijk ook nog wel op PC een keer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Docked op de tv is ook reden voor mij dat de steamdeck nu eerder aanschaf dan PS5 (+ al aanwezige libary)
Alleen voor FF16 en FF pixel remaster zou ik kunnen gaan naar de PS5.
Het is ook al bevestigd dat die komt. Denk dat je daar wel nog even tot begin 2024 op moet wachten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Final XVI verwacht ik eigenlijk ook nog wel op PC een keer.
Half jaar console exclusive, dus eind dit jaar/begin volgend jaar idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is ook al bevestigd dat die komt. Denk dat je daar wel nog even tot begin 2024 op moet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |