Ik wissel gewoon tussen Xbox, Switch en SteamDeck nu. M’n pc staat op m’n werkplek stof te happen. En ik denk zelfs dat de SteamDeck specs nu beter zijn dan m’n oudere pc. Docked op de tv is het ook mooi genoeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Met 540 euro ben je anders goed op weg
Maar is ook voorkeur natuurlijk. Ik ben nooit zo van de handhelds geweest. Desktop is mijn ding.
Docked op de tv is ook reden voor mij dat de steamdeck nu eerder aanschaf dan PS5 (+ al aanwezige libary)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wissel gewoon tussen Xbox, Switch en SteamDeck nu. M’n pc staat op m’n werkplek stof te happen. En ik denk zelfs dat de SteamDeck specs nu beter zijn dan m’n oudere pc. Docked op de tv is het ook mooi genoeg.
Pixel remaster is ook op Steam toch. En Final XVI verwacht ik eigenlijk ook nog wel op PC een keer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Docked op de tv is ook reden voor mij dat de steamdeck nu eerder aanschaf dan PS5 (+ al aanwezige libary)
Alleen voor FF16 en FF pixel remaster zou ik kunnen gaan naar de PS5.
Het is ook al bevestigd dat die komt. Denk dat je daar wel nog even tot begin 2024 op moet wachten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Final XVI verwacht ik eigenlijk ook nog wel op PC een keer.
Half jaar console exclusive, dus eind dit jaar/begin volgend jaar idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is ook al bevestigd dat die komt. Denk dat je daar wel nog even tot begin 2024 op moet wachten.
Maar niet met de console extra'squote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pixel remaster is ook op Steam toch. En Final XVI verwacht ik eigenlijk ook nog wel op PC een keer.
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie ook nog steeds geen reden om een PS5 te kopen, totzover komen de populaire Sony games ook uiteindelijk ook op PC platform uit. En ik heb toch geen haast om die games te spelen. Hetzelfde met Xbox, alleen die hebben een tijdje GamePass voor cheap gehad.
Dat ding ziet eruit alsof het iets is voor 8K gaming..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:38 schreef 2dope het volgende:
Ik heb net weer een nieuw speeltje bij m'n pc, de Odyssey G9 Neo![]()
Wat een monster. Blaast wel weer nieuw leven in pc-gaming. Alleen nu wordt het wel tijd om ook de rest van de hardware langzaamaan te gaan vervangen, vooral met oog op Baldur's Gate III en Starfield.
Wat voor games draaien daar lekker op?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:38 schreef 2dope het volgende:
Ik heb net weer een nieuw speeltje bij m'n pc, de Odyssey G9 Neo![]()
Wat een monster. Blaast wel weer nieuw leven in pc-gaming. Alleen nu wordt het wel tijd om ook de rest van de hardware langzaamaan te gaan vervangen, vooral met oog op Baldur's Gate III en Starfield.
Niet helemaal, het is 5K (5120×1440), "Dual Quad HD (DQHD)", op een 32:9 aspect ratio.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat ding ziet eruit alsof het iets is voor 8K gaming..
Nog bijsterweinig getest eigenlijk. Heb 'm ook niet uitsluitend gekocht voor gamen, het is ook gewoon heerlijk multitasken. Op m'n vorige monitor (34" ultrawide van BenQ) ging dat ook al wel, maar dit is wel echt next level.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een Quest 2 gehaald, Alyx staat wel op mijn lijstje...
Hier ook al... Ik heb een kortere wishlist nodigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Nou leuk, nu is 90% van mijn lijst in de aanbieding
sommige topics zijn gewoon gedoemd om te sterven nog voor ze begonnen zijn. Vaak hebben ze als indicatie de username jimbo als TSquote:Op maandag 3 juli 2023 10:34 schreef 2dope het volgende:
[..]Alyx staat "lonely at the top" qua grote/serieuze VR-titels.
Komt evt. ook eens kijken in GAM / Oculus quest - beste VR games voor wat tips.
Topic aangemaakt door @:Jimbo die daarna nooit meer gepost heeft
Ja, dat herken ik. Ik heb een 38" 3840x1600, en daarmee zit ik af en toe ook zo van: waarom is ' ie niet nog net een stukje brederquote:Op maandag 3 juli 2023 10:31 schreef 2dope het volgende:
Nog bijsterweinig getest eigenlijk. Heb 'm ook niet uitsluitend gekocht voor gamen, het is ook gewoon heerlijk multitasken. Op m'n vorige monitor (34" ultrawide van BenQ) ging dat ook al wel, maar dit is wel echt next level.
Precies dat. De kromming van de G9 is trouwens ook huge, hij neemt belachelijk veel ruimte in qua diepte. Op mijn bureau, dat 80cm diep is, komt 'ie tot de helft. Doet het voordeel van "flatscreen" weer een beetje teniet, maar dat terzijdequote:Op maandag 3 juli 2023 11:20 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik. Ik heb een 38" 3840x1600, en daarmee zit ik af en toe ook zo van: waarom is ' ie niet nog net een stukje breder
Ik dacht eerst dat een nieuw type rear wing voor een F1 wagen wasquote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Precies dat. De kromming van de G9 is trouwens ook huge, hij neemt belachelijk veel ruimte in qua diepte. Op mijn bureau, dat 80cm diep is, komt 'ie tot de helft. Doet het voordeel van "flatscreen" weer een beetje teniet, maar dat terzijde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker immersivequote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Precies dat. De kromming van de G9 is trouwens ook huge, hij neemt belachelijk veel ruimte in qua diepte. Op mijn bureau, dat 80cm diep is, komt 'ie tot de helft. Doet het voordeel van "flatscreen" weer een beetje teniet, maar dat terzijde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aye, nu nog een high-end GPU, het liefst onder de 1000 euro maar sneller dan een 4070. Staat niet echt in de brand al wil ik het eigenlijk in augustus geregeld hebben voor BG3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |