quote:Op woensdag 5 april 2023 15:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zijn specifieke bijdrages ook al ergens terug te kijken / terug te spoelen? Ben wel benieuwd wat ie gezegd heeft
Heel benieuwd hoe het CDA dit gaat rechtbreien voor henzelf zometeen. VVD en D66 zeggen gewoon nu keihard dat het beleid doorgaat en zij geen reden zien om er iets aan te veranderen. Dat is dan inderdaad geen pauzeknop maar een versnelling of in ieder geval staat de auto in neutraal.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
"Kabinet gaat gewoon door"
Ik heb de beste quote van de dag gehoord.
Dat heb ik niet meegekregen, maar het effectief leggen van een bom onder het kabinet door het trekken van een duidelijke streep, daar kan ik niets anders dan lof voor hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O dat kan wel, maar zeg dat dan meteen en zeg niet we wachten op het CDA.
Had niet verwacht dat het op YT zou staan maar aan de andere kant ook logisch. Had op 2ekamer en NPO politiek gekeken. Thanks!quote:
Maar tussen de woorden van Hermans door zegt zij hetzelfde als Paternotte nu.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het wel mooi dat het verhaal van D66 zo'n 10x duidelijker is als van de VVD, even los van wat het zou moeten betekenen van het kabinet.
CDA moet eruit stappen maar dat doen ze niet, de rest wil geen streep trekken want dan valt het kabinet. En dus blijven ze in deze rare situatie hangen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe het CDA dit gaat rechtbreien voor henzelf zometeen. VVD en D66 zeggen gewoon nu keihard dat het beleid doorgaat en zij geen reden zien om er iets aan te veranderen. Dat is dan inderdaad geen pauzeknop maar een versnelling of in ieder geval staat de auto in neutraal.
Hopelijk dan wel een speciale status voor Baarle.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tijdens corona had België de grens met Nederland gesloten. Maar als je een beetje bekent bent in de omgeving waren nog genoeg plekken waar je de grens zo over kon rijden. Volgens mij weten ze niet eens hoeveel grensovergangen er zijn. Dus dat wordt 1 mislukking met een hoop ellende inderdaad.
voor de 2e keerquote:Op woensdag 5 april 2023 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je hebt nu de vreemde situatie dat enkel het CDA eruit kan/wil stappen (want de rest heeft geen probleem met het regeerakkoord), maar die stappen er niet uit waardoor het kabinet zit terwijl het eigenlijk al gevallen is.
Maar ze doen hun werk, het is alleen dat CDA een vooraankondiging heeft gedaan dat ze potentieel iets willen veranderen aan dat werk. Dat is het probleem, voor het stikstofbeleid van dit kabinet is een ruime meerderheid in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:41 schreef Red_85 het volgende:
Eens met Azarkan, Omtzigt, Wilders, Marijnissen en Lientje:
Kabinet, doe je fucking werk of rot op.
Of nee, neem je rotzooi met en tieft gewoon per direct op.
Spelletjes die gespeeld worden voor vooral hunzelf en totaal niet in het landsbelang.
quote:Op woensdag 5 april 2023 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
We worden geregeerd door de rechter, die bepaalt dat we gelukkig nu weer kunnen bouwen. Dit is allemaal theater en gaat nergens over.
Nee dat is niet wat er bepaald is, er is vandaag enkel bepaald dat er in de stikstofberekeningen (die er voor ieder project gemaakt moet worden) geen rekening hoeft te worden gehouden met uitstoot en natuurgebieden buiten de 25km grens (vooral omdat het semi-onmogelijk is dat te berekenen).quote:Op woensdag 5 april 2023 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
We worden geregeerd door de rechter, die bepaalt dat we gelukkig nu weer kunnen bouwen. Dit is allemaal theater en gaat nergens over.
Ken je het spelletje 'Whac a mole'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |