Een lamme hand?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:50 schreef Adames het volgende:
Ik ga in ieder geval een bak gehaktballetjes draaien. Hou ik nog iets over aan deze avond.
Alleen de Feijenoorders met hun hand in hand.quote:
Ik ga potje Magic the Gathering doen.quote:
wat speel je, standard modern of legacy?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga potje Magic the Gathering doen.
ja @Cocoquote:Op woensdag 5 april 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat speel je, standard modern of legacy?
Heb je ook wolvenshirts?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga potje Magic the Gathering doen.
Van die criminele verdediger ?quote:
Tante Leen verhuizen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Wat moeten ze in Rotterdam als lee towers dood is?
Commander.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat speel je, standard modern of legacy?
Dan hebben ze vast en zeker wel een gangsterrapper die het overneemt.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Wat moeten ze in Rotterdam als lee towers dood is?
Deze wedstrijd komt op het open kanaal FOXquote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef tong80 het volgende:
Een maand geleden ESPN aangevraagd. Na een paar telefoontjes nog steeds niet beschikbaar. Dan maar weer ouderwets Langs de Lijn op de radio. De 1-4 overwinning tegen het arrogante, hoogmoedige Feijenoord zal er niet minder om smaken. De hand in hand lopers weer met de voetjes op aarde.
Dan ben je ook niet overtuigend aan de telefoonquote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef tong80 het volgende:
Een maand geleden ESPN aangevraagd. Na een paar telefoontjes nog steeds niet beschikbaar. Dan maar weer ouderwets Langs de Lijn op de radio. De 1-4 overwinning tegen het arrogante, hoogmoedige Feijenoord zal er niet minder om smaken. De hand in hand lopers weer met de voetjes op aarde.
Had je de aanvraag per fax gedaan ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ik wil morgen best wel voor je bellen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef tong80 het volgende:
ahh vet, was vroeger hoog gerankt in Legacy, ging overal naartoe met de trein om toernooien te spelen.quote:
Of die pleuris djquote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast en zeker wel een gangsterrapper die het overneemt.
FOK!squote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
Had je de aanvraag per fax gedaan ofzo?
Nou nou nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |