quote:
Op maandag 10 april 2023 01:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:[..]
Grappiger worden
gevonden is heel wat anders dan grappiger
zijn of aanleg voor humor hebben. Jouw citaat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat vrouwen anders worden gezien en behandeld dan mannen, niet dat vrouwen objectief minder genetische aanleg hebben voor humor. Dat lijkt me klinkklare onzin die is gebaseerd op onderbuikgevoelens en genderstereotypes.
Ik zeg toch dat het niet is waar ik naar refereerde maar dat ik snel in 10 seconden iets van google plukte om aan te geven dat vrouwen gewoon minder grappig worden gevonden? Ik heb je/julie al gezegd dat ze door een simpele hersenscan exact kunnen zien welke delen actief zijn, en die zijn bij vrouwen veel minder ontwikkeld, net zoals er nog nooit goede muziek is gecomponeerd door een vrouw bijv, daar is niks mis mee maar ook dat is net als het kopje humor iets wat in het vrouwenbrein gewoon niet of nauwelijks ontwikkeld is. Dat je dat niet wilt of kunt geloven moet je zelf weten, het interesseert me niet wat je gelooft, ik hoef niemand te overtuigen in een topic op Fok, je mag er gewoon overheen lezen.
Dat is ook de reden dat zulke info weinig bekend is, het is nutteloos het onder de aandacht te brengen, want het geeft alleen maar polarisatie, zoals je hier zelfs in een VI (wat toch een redelijk mannentopic is) al krijgt, laat staan als ze dit soort wetenschappelijke onderzoeken in de huidige gefeminiseerde maatschappij gooien, maar daardoor is het zeker niet minder waar(!)
En nu on topic, aan tafel bij VI of aan de bar, vallen vrouwen gewoon tegen, omdat ze het soort humor van de hoofdpersonen van VI gewoon niet of nauwelijks bezitten.
Als er hier 1 iemand in dit topic is die op regelmatige basis moet lachen om de opmerkingen van een vrouw bij VI aan tafel, of aan de bar, vertel het me, want die is er niet.
Ik denk dat je zelfs in het dagelijks leven niet iemand kent waarvan je denkt, die vrouw is echt grappig.
[ Bericht 2% gewijzigd door Eagles89 op 10-04-2023 20:47:58 ]