Valderrama had er niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik denk dat zo'n aansteker nog best hard kan aankomen.
Wat een vrouwquote:
6.935.000 en 1.653.000 uitzendinguitgesteld kijkertjes.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:48 schreef RipCity het volgende:
6. VANDAAG INSIDE SBS 6 935.000 1.653.000
Winner winner chicken dinner
Beau en op 1 700k
Die laatste analogie is wel terecht ja. Vrouwen in een mannenbolwerk werkt zelden, vind het bij Helene (die inderdaad one of the guys is) nog wel gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:43 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist uit werk nog ff teruggekeken, maar die Roxanne is echt mijn grootste ergernis van de show geworden, wat is zij vreselijk in zichzelf gaan geloven zeg. En wat kan ze nou eigenlijk, waarom zit ze daar elke keer überhaupt. Die wielren items? Dan is 1x per week meer dan genoeg, of eigenlijk nog te veel. Ze heeft nul humor (logisch want het is een vrouw, dit is wetenschappelijk bewezen dus kom niet met me in een discussie hierover), ze is vreselijk woke en links, past totaal niet tussen de gezellige mannenkroegpraat, én je ziet aan die kop dat ze vreselijk dom is, haar enige inbreng is dat ze een wielren verleden heeft, maar er is bijna niemand geïnteresseerd in wielrennen die naar VI kijkt.
Zij doet me echt enorm terugdenken aan al die keren dat je met je maten de kroeg in dook en je verheugde op ouderwetse mannenpraat en één van hun vriendinnen omdat ze zelf niet populair genoeg is en alleen thuis zit, zichzelf maar uitnodigt om met de mannen mee op stap te kunnen, waarna na haar aankomst de sfeer compleet dood slaat.
Beter lezenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:10 schreef Nober het volgende:
Iedereen wilt Paris-Roubaix rijden daarom rijdt Pogacar 'm niet.
[..]
6.935.000 en 1.653.000 uitzendinguitgesteld kijkertjes.
John de Mol kondigt afscheid aan? Dit gaat niemand meer overtreffen. Geloof mij nou Wilfred.
Deed mij denken aan Christopher Walken in die Fatboy Slim videoclipquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie nu pas die beelden terug van Johan in die videoclip.
Ik moet zeggen: MEGABEAST!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |