Zou wel top zijn als de kakkerlakkenclub alsnog uit de competitie-uitslag wordt gegooid. Zoiets wil je beslist niet in de CL als Nederland.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Wil niet zeggen dat het geen enorme debiel is. Net als die gast die de keeper aanvalt, net als die pvsers die zwervers laten dansen voor muntjes etc
Gebeurt bij elke club. Maar nu wordt er gedaan of er iemand overleden is joh, bij ESPN leek het wel of je naar een uitvaart zat te kijken.
Overdreven
Dat lijkt me wel wat, alle clubs waar aanstekers gegooid worden uit de competitie halen.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zou wel top zijn als de kakkerlakkenclub alsnog uit de competitie-uitslag wordt gegooid. Zoiets wil je beslist niet in de CL als Nederland.
Eens. Alle Ajacieden inclusief Klaassen zaten na de wedstrijd een beetje te grinniken en waren allang blij dat ze mede hierdoor een finaleplaats hadden binnengesleept. Als zelfs de slachtoffers het weinig lijkt te boeien hoef je ze ook geen trauma aan te praten.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Wil niet zeggen dat het geen enorme debiel is. Net als die gast die de keeper aanvalt, net als die pvsers die zwervers laten dansen voor muntjes etc
Gebeurt bij elke club. Maar nu wordt er gedaan of er iemand overleden is joh, bij ESPN leek het wel of je naar een uitvaart zat te kijken.
Overdreven
Sowieso minder dan 100.000 kijkersquote:
Zal m'n column over het mes incident in Groningen eens opzoeken.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Als ik naar Telstar zou kijken zou ik me wel vaker afvragen 'waar ben ik in beland'
Gelukkig hebben we de beelden nogquote:Op donderdag 6 april 2023 23:16 schreef nils_22 het volgende:
Wel mooi hoe Gijp altijd nog vol bewondering en verbazing terugkijkt op DWDD. Beste programma ooit, hij keek het iedere nacht nog 2 of 3 keer terug.
Is best vaak te gast geweest in het verleden, maar vooral bij VI oranje geloof ik.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Wil Herman Brusselmans wel bij VI zien.
Die zat veel te vaak in HLF8 Het wordt tijd dat Herman van Tongerlo, het bescheiden genie eens aantreedt. De briljante FOK!ker met meer onderzinnen dan Merel Ek onderkinnen scoort.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Wil Herman Brusselmans wel bij VI zien.
Nou, prima gast dus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Is best vaak te gast geweest in het verleden, maar vooral bij VI oranje geloof ik.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zat veel te vaak in HLF8 Het wordt tijd dat Herman van Tongerlo, het bescheiden genie eens aantreedt. De briljante FOK!ker met meer onderzinnen dan Merel Ek onderkinnen scoort.
Hoor en zie liever The Clarks weer spelen.quote:
Ja RIP Avastarsquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef StephanL het volgende:
Oh ze zijn wat eerder vanaf nu op vrijdag?
Yep en het gaat een half uur langer doorquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef StephanL het volgende:
rip avastarsquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef StephanL het volgende:
Ja dat zag ik, vet gezelligquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep en het gaat een half uur langer door
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef DKUp het volgende:
Ik vind dat weekoverzicht zo niet leuk.
"Ik vind dit zo'n leuke rubriek...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |