De verketterde Hans Kraaij scoorde beter.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef nils_22 het volgende:
Ondanks het pushen in VI nog niet echt een hit
[ afbeelding ]
Zal vast net zo goed gaan als die damestalkshow van Net 5 toen. Toen wilden ze per se Ladies Night, nou Vrouw Inside. Per definitie kansloos.quote:
Hij moet alleen niet gaan zingenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:23 schreef NY_Giant het volgende:
Toch zijn het wel lekkere showtjes met Joling altijd. 👍
Ik mag die ordinaire homohumor welquote:Op donderdag 6 april 2023 21:23 schreef NY_Giant het volgende:
Toch zijn het wel lekkere showtjes met Joling altijd. 👍
Dit gebeurt elke week. Elke week wordt er zooi naar het veld gegooid. Vaak zat worden mensen geraakt. Dit is geen incident, het wordt deze keer heel groot gemaakt maar de reden daarvoor is voor mij onduidelijkquote:Op donderdag 6 april 2023 21:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hmm nee...ik kan niet mee komen met Gijp en Derksen wat dit betreft.
Ik vind ook niet dat je het flink moet overdrijven, maar het op dez manier tot niks relativeren vind ik ook niet echt passend.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Wil niet zeggen dat het geen enorme debiel is. Net als die gast die de keeper aanvalt, net als die pvsers die zwervers laten dansen voor muntjes etc
Gebeurt bij elke club. Maar nu wordt er gedaan of er iemand overleden is joh, bij ESPN leek het wel of je naar een uitvaart zat te kijken.
Overdreven
Bloed.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit gebeurt elke week. Elke week wordt er zooi naar het veld gegooid. Vaak zat worden mensen geraakt. Dit is geen incident, het wordt deze keer heel groot gemaakt maar de reden daarvoor is voor mij onduidelijk
bloed maakt het beeld 10x ergerquote:Op donderdag 6 april 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit gebeurt elke week. Elke week wordt er zooi naar het veld gegooid. Vaak zat worden mensen geraakt. Dit is geen incident, het wordt deze keer heel groot gemaakt maar de reden daarvoor is voor mij onduidelijk
Als Klaassen haar had gehad, had er geen haan naar gekraaid.quote:
Is ook wel zo. Maar het wordt natuurlijk weleens een keer tijd dat iedereen gewoon stopt met rotzooi het veld op flikkeren. Je hebt daar geen enkel recht toe! Jezelf een beetje beheersen is blijkbaar al te moeilijk voor veel mensen. En dit probleem is echt wel aan te pakken als je rigoureuze maatregelen neemt.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Klaassen haar had gehad, had er geen haan naar gekraaid.
Mag je dan niet zeggen dat het allemaal wat overdreven wordt
Oh het is de schuld van Klazenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Klaassen haar had gehad, had er geen haan naar gekraaid.
Mag je dan niet zeggen dat het allemaal wat overdreven wordt
Van zijn genen denk ik, hij zit er niet uit of het zijn eigen keuze is dat hij kaal isquote:
Ziekte van Hedelquote:Op donderdag 6 april 2023 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van zijn genen denk ik, hij zit er niet uit of het zijn eigen keuze is dat hij kaal is
Moet kunnen maar ga niet janken als je een boete krijgt.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Derksen heeft laatst toch ook op lopen scheppen dat ie standaard 20-30 km te hard laat rijden?
Precies wat ik bedoel dus, totaal geen respect, achterlijke generatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |