quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Echt het meest heldere publiek is het niet he
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit topic heeft een doelpunt nodig.
Rare TT, "Post #34"quote:
teveel naar Jurgen Klopp en Pep Guardiola gekeken waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Die trainer gedraagt zich als een dorpsidioot.
as ze maar niet moe zijn straksquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Spakenburg wel schattig. Gaan voor elke bal.
zat aan Simeone te denken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
teveel naar Jurgen Klopp en Pep Guardiola gekeken waarschijnlijk
Ja net als tegen Utrecht.quote:
Mag het wel hopen jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Als PSV supporter schaam je je hier toch wel voor of niet?
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
wat een gelul prima clubkeeper en voldoende voor Oranje want er is niks significants betersquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef TLC het volgende:
Als Cilessen op goal had gestaan had PSV nu de 0-1 gemaakt
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, is het een boeiende wedstrijd of kan ik beter iets anders gaan doen?
beter iets andersquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een bepaalde user met grootheidswaanzin hier verwacht. Eindigt op CL van de Conference League.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het staat nog 0-0. Blijven hangen dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Bart Verbrugge genotquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
wat een gelul prima clubkeeper en voldoende voor Oranje want er is niks significants beters
Jawel hoor, binnen 30 minuten er 2 inschieten, dan kun je het 'rustig aan doen'quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doen
Was gewoon een long con van Slot om de concurrentie te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef aTypisch het volgende:
guus til is toch ook wel een grappig verhaal
Oranje voetbalde nog tenminste rondom de zestien van Gibraltar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doen
Als het zo doorgaat daarna ook een keer zn contractquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ruud levert zijn lijstje met penaltynemers al in.
ik reageer toch lieverdjequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef Lonaa het volgende:
Ja op een dubbele vraag is een beetje stom he jong0ns
Nee joh. Is toch leuk zo. Lekker boeiend. Psv wint uiteindelijk toch wel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Alles onder de 6-0 is gewoon waardeloos. En dan was het niveauverschil tussen Oranje en Gibraltar nog aanzienlijk groter dan vanavond hoor. Maar Spakenburg probeert er tenminste nog uit te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Jawel hoor, binnen 30 minuten er 2 inschieten, dan kun je het 'rustig aan doen'
De aanstellerij vooralquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Opstootje tegen Spakenburg, hoe diep kun je zinken PSV
De tactiek van Gibraltar was dan ook we gaan gewoon met 11 man in de 16 staanquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Oranje voetbalde nog tenminste rondom de zestien van Gibraltar.
PSV oogt zelfs tegen deze amateurs heel rommelig.
Heerlijk fragment inderdaad met Ellie Lustquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:40 schreef Coco het volgende:
Deze wedstrijd kan nog wel eens flink uit de hand lopen.
We schakelen alvast Ellie in.
Wie's eigenlijk dat meisje met die vlechtjes die bij psv speelt? Toch wel leuk dat ze daar aan diversiteit doen in het elftalquote:
Als je hier na een uur met 3-0 voorstaat, doorwisselt en nog een keertje scoort is er geen haan die er naar kraait hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles onder de 6-0 is gewoon waardeloos. En dan was het niveauverschil tussen Oranje en Gibraltar nog aanzienlijk groter dan vanavond hoor. Maar Spakenburg probeert er tenminste nog uit te komen.
worden er alleen maar meerquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De tactiek van Gibraltar was dan ook we gaan gewoon met 11 man in de 16 staan
Dat soort potjes moet je eigenlijk gewoon verbieden, slaat nergens op
Jij onderschat deze Champions League halve finale.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Oranje voetbalde nog tenminste rondom de zestien van Gibraltar.
PSV oogt zelfs tegen deze amateurs heel rommelig.
Ok้ Antoniequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
Dit wordt nog wel knokken. Ik blijf even hangen.
Ik vind Spakenburg nog best aanvallend ingesteld voor de tegenstander die ze hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De tactiek van Gibraltar was dan ook we gaan gewoon met 11 man in de 16 staan
Dat soort potjes moet je eigenlijk gewoon verbieden, slaat nergens op
Nou, dat zegt wel watquote:
Altijd maar een beetje lafjes duwen en trekken helaas.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Profs vs amateurs knokken lijkt mij prachtige televisiequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja dat zeg ik, niveauverschil vanavond valt nog wel mee als je het afzet tegen Oranje - Gibraltarquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik vind Spakenburg nog best aanvallend ingesteld voor de tegenstander die ze hebben.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beter dat dan futloos.
Zoals FC Utrecht in de kwartfinale
Luuk is een debiel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Caland het volgende:
Luuk de Jong laat zich zelfs gaan tegen semiprofs
Denk dat die amateurs dat makkelijk winnen hoor, die profs zijn dat niet gewendquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Profs vs amateurs knokken lijkt mij prachtige televisie
Ik vind het wel een geinige wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Die laat zich nog gaan tegen een G-team.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Caland het volgende:
Alsof er bij de topamateurs wel wordt geknoktquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Denk dat die amateurs dat makkelijk winnen hoor, die profs zijn dat niet gewend
Dan mag Feyenoord zijn schaal inleveren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:44 schreef BaksteenMongool het volgende:
Zou wel echt ziek zijn als Spakenburg dit wint en dan ook nog de finale haha
Nee maar die gaan wel gewoon uit en hebben een wat realistischer leven dan die profjes waar alles 24/7 wordt afgeschermd van zequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er bij de topamateurs wel wordt geknokt
Ik zit me hier nu al op te verheugen ja hahahaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De reactie van De Jong na de wedstrijd maakte het wel af.
Ik voel mij naakt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Arme @:Coco is de enige PSVer hier volgens mij
Je hoeft niet te laten weten zelf nooit op enig niveau te hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:45 schreef RAVW het volgende:
Wat laat PSV zich kennen zeg .... lijken wel zondag amateurs
Echte wINnAaRquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik sta zij aan zij met mijn goede vriend @coco.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Arme @:Coco is de enige PSVer hier volgens mij
Toon mijn dickpic maar aan je moeder. Dan wil die wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Zondag is voor God!quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan je van Spakenburg niet zeggen
Mooi gedichtquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef Erasmus het volgende:
Vind Spakenburg echt top en gedurfd spelen tegen de formaat tegenstander die ze hebben, die bakkers, leraren en timmermannen hebben mijn respect nog meer verdiend, ook zullen ze dit waarschijnlijk niet 90 minuten volhouden. Ik duim voor ze.
Ben er ook niet op tegen, maar het kan kaarten op gaan leveren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Gewoon mannelijk voetbal man schei uit
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Staat de broer van Luuk op het veld vandaag?
Jo de Jong?
Voetbal is geen sport voor mietjes maar staat gewoon onder contact sportquote:
Tot nu toe nog niet en we zijn al bijna op de helft, dus als je in de 2de helft 2 of 3 gele kaarten pakt en je wint met 1-0 dan denk ik dat ze daar wel voor tekenenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben er ook niet op tegen, maar het kan kaarten op gaan leveren.
Ah, je bent weer met een act gestart. Leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:47 schreef Scrummie het volgende:
Tering, wat een frustratie bij PSV, wat ongekend triest
Ja ok้, mee eens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet en we zijn al bijna op de helft, dus als je in de 2de helft 2 of 3 gele kaarten pakt en je wint met 1-0 dan denk ik dat ze daar wel voor tekenen
Juich jij ook als je een panna hebt gegeven aan iemand met ้้n been?quote:
Ja want dat zou ik wel bijzonder knap vindenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Juich jij ook als je een panna hebt gegeven aan iemand met ้้n been?
Is dit een SdVfan productie?quote:
Je weet dat deze club de halve finale van de beker heeft gehaald toch? Dan snap je best wel dat het geen g elftal is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Juich jij ook als je een panna hebt gegeven aan iemand met ้้n been?
Morgen staat ie weer muren te stuken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:51 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die uittrappen van die keeper van Spakenburg zijn overigens wel echt heel slecht, komen bijna altijd aan bij de tegenstander.
Die Guus Til is ook eigenlijk slechts een net bovengemiddelde eredivisie speler hequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:52 schreef Zorro het volgende:
Guus Tilt de score niet naar een hoger niveau
gohquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
Merk overigens dat het hier gelijk een stuk rustiger is na de 1-0 van PSV
En Spakenburg doet het ook prima.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet dat deze club de halve finale van de beker heeft gehaald toch? Dan snap je best wel dat het geen g elftal is.
Hoop wel dat ie dat met meer precisie doet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Morgen staat ie weer muren te stuken.
Het was een typische Til-bal.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:52 schreef Zorro het volgende:
Guus Tilt de score niet naar een hoger niveau
Ja man ga zo Chelsea-Liverpool kijkenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
Merk overigens dat het hier gelijk een stuk rustiger is na de 1-0 van PSV
Hoe laat begint die? 21:00?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja man ga zo Chelsea-Liverpool kijken
Leedvermaak
Ik zou Luuk gewoon een keer geel geven voor dit constante zeiken moet je hem zien gaan joh tegen de scheidsrechterquote:
Yes. Kan je iig zeggen dat je de volledige 1e helft hebt meegekekenquote:
Van boven? Misschien heeft Thijs wel gezondigd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:54 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Denk dat Thijs van boven meekijkt en ook denkt van een trieste zooi daar beneden bij PSV
Niemand neemt de KNVB serieus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
De KNVB pakt ontzettend uit met aanvoerdersbandjes maar een groepje zwakbegaafde inteelthoofden mag de hele helft Xavi Simons is homo zingen
Wel gelachen
Messi erbij die zuigerquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic-De Jong-Naaimaar als voorhoede zou een heerlijke show opleveren.
Ja top dan pak ik die in de rust effe een stukje mee, wil Spakenburg wel kijken totdat het echt afgelopen isquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yes. Kan je iig zeggen dat je de volledige 1e helft hebt meegekeken
Ik heb Thijs al zijn zonden al vergeven, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Van boven? Misschien heeft Thijs wel gezondigd.
@:KingRoland
Manschot zou natuurlijk ook gewoon een keer hem in bescherming kunnen nemen. Want het zijn wel een stel houthakkers.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik zou Luuk gewoon een keer geel geven voor dit constante zeiken moet je hem zien gaan joh tegen de scheidsrechter
in bescherming nemenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Manschot zou natuurlijk ook gewoon een keer hem in bescherming kunnen nemen. Want het zijn wel een stel houthakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |