wat een gelul prima clubkeeper en voldoende voor Oranje want er is niks significants betersquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef TLC het volgende:
Als Cilessen op goal had gestaan had PSV nu de 0-1 gemaakt
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, is het een boeiende wedstrijd of kan ik beter iets anders gaan doen?
beter iets andersquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een bepaalde user met grootheidswaanzin hier verwacht. Eindigt op CL van de Conference League.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Als PSV supporter schaam je je hier toch wel voor of niet?
Het staat nog 0-0. Blijven hangen dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Bart Verbrugge genotquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
wat een gelul prima clubkeeper en voldoende voor Oranje want er is niks significants beters
Jawel hoor, binnen 30 minuten er 2 inschieten, dan kun je het 'rustig aan doen'quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doen
Was gewoon een long con van Slot om de concurrentie te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef aTypisch het volgende:
guus til is toch ook wel een grappig verhaal
Oranje voetbalde nog tenminste rondom de zestien van Gibraltar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, beetje als Gibraltar thuis. Je kan het toch nooit goed doen
Als het zo doorgaat daarna ook een keer zn contractquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ruud levert zijn lijstje met penaltynemers al in.
ik reageer toch lieverdjequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef Lonaa het volgende:
Ja op een dubbele vraag is een beetje stom he jong0ns
Nee joh. Is toch leuk zo. Lekker boeiend. Psv wint uiteindelijk toch wel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Als PSV supporter schaam je je hier toch wel voor of niet?
Alles onder de 6-0 is gewoon waardeloos. En dan was het niveauverschil tussen Oranje en Gibraltar nog aanzienlijk groter dan vanavond hoor. Maar Spakenburg probeert er tenminste nog uit te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Jawel hoor, binnen 30 minuten er 2 inschieten, dan kun je het 'rustig aan doen'
De aanstellerij vooralquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Opstootje tegen Spakenburg, hoe diep kun je zinken PSV
De tactiek van Gibraltar was dan ook we gaan gewoon met 11 man in de 16 staanquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Oranje voetbalde nog tenminste rondom de zestien van Gibraltar.
PSV oogt zelfs tegen deze amateurs heel rommelig.
Heerlijk fragment inderdaad met Ellie Lustquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:40 schreef Coco het volgende:
Deze wedstrijd kan nog wel eens flink uit de hand lopen.
We schakelen alvast Ellie in.
Wie's eigenlijk dat meisje met die vlechtjes die bij psv speelt? Toch wel leuk dat ze daar aan diversiteit doen in het elftalquote:
Als je hier na een uur met 3-0 voorstaat, doorwisselt en nog een keertje scoort is er geen haan die er naar kraait hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles onder de 6-0 is gewoon waardeloos. En dan was het niveauverschil tussen Oranje en Gibraltar nog aanzienlijk groter dan vanavond hoor. Maar Spakenburg probeert er tenminste nog uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |