Die heb ik dan vast gemist! Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:49 schreef fetX het volgende:
Gurney maakte gisteren nog een leuk grapje over een foto.
Maar ik ga de grap hier niet herhalen of uitleggen. Dan heb ik het weer gedaan.
Dit zou ik niet pikken @Pisces29quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, van @:Pisces29 zeker. Die geeft alles een like.
(ik waardeer je likes wel hoor Pisces29)
Wat heeft GGMM hier mee te maken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:onlogisch kom kijken
schoothondje @:scrummie bijt weer van zich af voor baasje @:ggmm
quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:onlogisch kom kijken
schoothondje @:scrummie bijt weer van zich af voor baasje @:ggmm
Geen dank maat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:54 schreef GGMM het volgende:
Bedankt dat je het voor me opneemt @:scrummie
Het kan ook gewoon zijn dat wij qua gevoel voor humor niet zo klikken. Dat is niet zo gek, want wij klikken wel op meerdere vlakken niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heb ik dan vast gemist! Kan gebeuren.
Ik moet af en toe best wel lachen om de memes van @RamboDirkquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan hij er een meme van maken.
Dank je. Ik blijf er ook mee doorgaan. Een beetje zoals @Orientequote:Op dinsdag 4 april 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, van @:Pisces29 zeker. Die geeft alles een like.
(ik waardeer je likes wel hoor Pisces29)
hi ha hoquote:Voor degenen onder jullie die Sked nog niet kennen, is zijn grootste hobby Vitesse. Hij is een toegewijde fan en volgt het team op de voet. We weten zeker dat zijn passie voor voetbal en zijn liefde voor Vitesse hem zal helpen om een geweldige bijdrage te leveren aan ons forum
Hier moest ik dan wel weer om lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat wij qua gevoel voor humor niet zo klikken. Dat is niet zo gek, want wij klikken wel op meerdere vlakken niet.
Eens maat, eens.quote:Gelukkig klikken wij wel qua voorkeur in voetbalclubs en zijn wij ondanks alles goede vrienden op Fok!. En dat is het allerbelangrijkste
Ik like alleen jouquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je. Ik blijf er ook mee doorgaan. Een beetje zoals @:oriente
Tuurlijk niet, zo'n ventje als jou gun je de wereld. Je hebt gewoon de gunfactor. Wereldventje, niks mis mee. Niets meer aan doen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk word ik niet teruggezet als Vitesse degradeert.
quote:
Hier kijk ik ook naar uit. Hopelijk krijgt fok! nu meer positieve reviews op trustpilot.quote:We kijken ernaar uit om samen met hem ons forum naar nieuwe hoogten te brengen!
Moet ik je feliciteren of wat?quote:
Warm bad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De sfeer is al een tijdje erg goed. Vooral onder de Feyenoord-users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |