Hier hetzelfde.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:42 schreef Gunner het volgende:
Dagtekening 12 mei is hier net binnengekomen. (ABN)
Mijn registratie inkomen was ook 27-03. Is sinds vandaag omgezet naar registratie 10-05quote:Op maandag 15 mei 2023 12:11 schreef Steef1991 het volgende:
Datum aangifte 20-3
Datum registratie inkomen 27-3
En toen was het stil.
Yup, hier ook. Hopelijk in juni dan maarquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:32 schreef zatoichi het volgende:
De mijne laat echt lang op zich wachten dit jaar; vorig jaar had ik het bedrag al eind april op mijn rekening staan, dit jaar nog geen bericht; ben ik niet gewend.
Meerdere die nog aan het wachten zijn?
Dagtekening 26 mei ook nog nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Dagtekening 27 mei en nog niet op de rekening. Waarschijnlijk gooit het pinksterweekend roet in het eten?
Hier dezelfde datum: Dagtekening 26 mei, per post en mail had ik het bericht al op de 23e binnen, nog niks ontvangen op rekening. (Morgen misschien?)quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:05 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Hier dezelfde datum: Dagtekening 26 mei, per post en mail had ik het bericht al op de 23e binnen, nog niks ontvangen op rekening. (Morgen misschien?)
Ik heb dagtekening 26 mei net binnen. Gestort om 08:51, Rabobankquote:
Ik heb geen tijdstip staan bij de ABN-Amro, maar ook hier is het gestort!quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dagtekening 26 mei net binnen. Gestort om 08:51, Rabobank
https://www.belastingdien(...)wanneer-hoor-ik-ietsquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef Black-Death het volgende:
Deadline voor de Belastingdienst qua vaststellen aangifte is 1 juli, toch?
Hier ook dagtekening 8 juni, nog niets mogen ontvangen. Even geduld dus nog..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:51 schreef BeriBeri het volgende:
Mijn dagtekening was 8 juni, en vanmorgen stond het erop
670 euro
18 april aangifte gedaan
edit - stond er gister al op maar zag het pas vanmorgen
Zal je het morgen wel hebben, ik zit bij de ING bank in Nederland, weet niet of dat wat uitmaaktquote:Op zondag 11 juni 2023 17:09 schreef LauraLala het volgende:
[..]
Hier ook dagtekening 8 juni, nog niets mogen ontvangen. Even geduld dus nog..
Ik zit zelf ook bij de ING maar denk inderdaad dat het er vannacht of morgenochtend is. Ik wacht het rustig even af voordat ik in de paniekstand ga😉quote:Op zondag 11 juni 2023 17:36 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Zal je het morgen wel hebben, ik zit bij de ING bank in Nederland, weet niet of dat wat uitmaakt
Dat gaat redelijk los van elkaar volgens mijquote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Madonnameisje het volgende:
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
Je zult pas een definitieve aanslag 2022 krijgen als 2021 ook definitief is. Wel kun je gewoon een voorlopige aanslag 2022 krijgen en die zal je dan wel voor 1 juli krijgen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Madonnameisje het volgende:
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |