Ik zit zelf ook bij de ING maar denk inderdaad dat het er vannacht of morgenochtend is. Ik wacht het rustig even af voordat ik in de paniekstand ga😉quote:Op zondag 11 juni 2023 17:36 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Zal je het morgen wel hebben, ik zit bij de ING bank in Nederland, weet niet of dat wat uitmaakt
Dat gaat redelijk los van elkaar volgens mijquote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Madonnameisje het volgende:
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
Je zult pas een definitieve aanslag 2022 krijgen als 2021 ook definitief is. Wel kun je gewoon een voorlopige aanslag 2022 krijgen en die zal je dan wel voor 1 juli krijgen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Madonnameisje het volgende:
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |