abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209479401
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:36 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Zal je het morgen wel hebben, ik zit bij de ING bank in Nederland, weet niet of dat wat uitmaakt
Ik zit zelf ook bij de ING maar denk inderdaad dat het er vannacht of morgenochtend is. Ik wacht het rustig even af voordat ik in de paniekstand ga😉
pi_209480078
Gisteren de papieren uitdraai ontvangen. Ik zou ¤40 moeten betalen (onder de grens van een aanslag);

partner krijgt ¤288 ( :6 ) terug, vnl. HRA en Dividendbelasting.....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_209485419
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 09:12:40 #229
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_209495829
Net de dagtekening gehad, 29e April oid aangifte gedaan
Dum de dum
  dinsdag 13 juni 2023 @ 09:55:34 #230
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209496206
Dagtekening 9 juni gisteren ontvangen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_209506913
Brief is eindelijk binnen

Aangifte 01-03
Brief binnen 13-06
Dagtekening 16-06

Gaat om een paar K dus kom maar door O+
  woensdag 14 juni 2023 @ 15:11:24 #232
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_209509924
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Madonnameisje het volgende:
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
Dat gaat redelijk los van elkaar volgens mij
pi_209512609
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef Madonnameisje het volgende:
Ik heb nog geen definitieve aanslag van 2021, krijg ik dan wel of geen voorlopige (of definitieve) over 2022?? Krijg behoorlijk wat terug als het goed is! Heb 1 maart aangifte gedaan.
Je zult pas een definitieve aanslag 2022 krijgen als 2021 ook definitief is. Wel kun je gewoon een voorlopige aanslag 2022 krijgen en die zal je dan wel voor 1 juli krijgen.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 17:08:33 #234
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_209534748
Aangifte gedaan 4 april via Nextens aangiftesoftware.

Voorlopige aanslag binnen, dagtekening 23 juni, conform aangifte.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_209563946
Heeft al iemand een definitieve aanslag ontvangen nadat je eerst een voorlopige aanslag ontvangen had, over 2022?
pi_209564457
zo, dit is bijzonder;

ik heb geen update van registratie inkomen in mijn belastingdienst, maar wel een bericht via mijn boekhouder dat ik centjes terugkrijg via mijn voorlopige aanslag, met een dagtekening vna 29/6..
dat heb ik nnog nooit gehad op deze manier.. bizar..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209578123
en met terugwerkende kracht;
geupdate datum registratie inkomen : 14/6/2023
dagtekening betaling : 26/6/2023
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')