abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2023 @ 22:24:11 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208648157
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 3 april 2023 @ 22:24:22 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208648160
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 3 april 2023 @ 22:25:46 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208648280
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef ISVV het volgende:
Is er in Rusland (nog) ophef omdat er met name Boerjaten en andere minderheden naar het front gestuurd worden?
De Yakoeten en Tartaren zijn inmiddels op?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208648281
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef ISVV het volgende:
Is er in Rusland (nog) ophef omdat er met name Boerjaten en andere minderheden naar het front gestuurd worden?
Er is vanalles aan de hand in de republieken in het oosten. Zo is vandaag de antiterroristische toestand uitgeroepen in Oegoesjeti. Het rommelt flink in de republieken.

En we zitten wel gezellig te praten over die opgeblazen Vladlen, maar hou er ook rekening mee dat in Melitopol k mensen opgeblazen worden. Dus tja.
  maandag 3 april 2023 @ 22:31:00 #6
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208648302
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 22:29 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
De Yakoeten en Tartaren zijn inmiddels op?
De Kirgizen en Kazachen zijn nu aan de beurt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 3 april 2023 @ 22:31:05 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208648306
https://medium.com/@sp4uR(...)ukraine-810373b05d49
========================================================================
Accept You’re Already Dead: Interview Three with an American Legionnaire in Ukraine
========================================================================

This interview is with an American serving in Ukraine’s International Legion. He talked to me about his thoughts and feelings about risking his life in Ukraine and how he has dealt with knowing death is not just possible but likely. These are his own words, edited only to remove repeat words and with minor grammatical edits for clarity.

War is hell. Like, the movie won’t do it. The only way you will truly understand is to see your best friend there blown up in front of you, crying for his mom, his wife. Or him telling you “Hey, tell my baby I love him.” That’s the best way to explain. War is the absolute worst thing on this earth. But there’s people like myself that are ready to fight for it. But it’s just people need to understand that war is not a fucking joke. It’s not a joke. This shit happens. This isn’t fucking Call of Duty. You die, you die. There’s no redo. There’s no hold up can I go back and maybe tell my wife that I love her one last time? You’re done. It’s over. You’re dead.

My wife keeps asking me why I’m willing to do this. And I’ll say, because these people deserve freedom. Would they do it for my country? Probably not. But is it the right thing to do? Yes. And for me? For me personally, when I meet Allah, he will judge me upon my actions and Allah will judge me upon fighting for the independence and freedom of people that deserved it but were not able to have it.

The best way as a soldier is to accept the fact that you’re already dead. You are a dead man walking. You are dead. Like, you have no tomorrow. That is the best way to accept, especially where we’re going in the East. Obviously, you can’t say where we’re going, but you can put in the East. You know that. You’re dead, man. You are a dead man walking. You’re not alive anymore. Do your job as a soldier. Do anything you can as a soldier. But you’re dead, you’re already dead. If you’re if you’re already dead, you’re not going to think about it too much. You’re going to do your job as a soldier. You’re going to perform well. If you’re sitting there thinking, Oh, am I going to die? You’re going to freeze up and you are going to die, and then you’re going to get other people killed with you. What if you’re thinking, Hey, I’m already dead. It doesn’t matter. You perform well as a soldier.

I tried to just be like a machine. Like, don’t think about anything. I don’t think about my life. I don’t think about my friends. I think about how many bullets are my mag, how many grenades we’ll have, how many rockets are on my on my back right now. What’s in front of me? What is the objective? The objective is get in this trench 25 meters in front of me. Alright 25 meters. Got it. How fast can I run 25 meters? 10 seconds, 15 seconds? That’s 15 seconds. In an open field where someone can kill me, is there cover? Can I move left? Can I move right? Like, what can I do to get in this trench and destroy whoever is in front of me like that? Only tactical and technical thoughts go through my head. It has nothing to do with my life, my family, beer, drinking, or anything at all like that. It’s all technical or tactical. Like, what can I do to achieve my goal so I can destroy the enemy?

We joke about it. Like we’re dead in a month so why does it matter? Nothing matters. Accept death. Have fun with the world you’re in right now. Live it right now because in an hour, you might be dead. You don’t know. Enjoy what you have in the moment, it’s right in front of you.
  maandag 3 april 2023 @ 22:46:27 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 3 april 2023 @ 22:52:02 #9
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208648572
One sniper instructor in the Ukrainian military, who simply goes by Artyom, told Military Times in a recent interview that he prefers a Kalashnikov automatic rifle — also known as an AK — with a thermal scope to fight off Russian troops at close range in eastern Ukraine.

"Believe it or not, this, with the proper optics is the most effective weapon I've used in this war," Artyom told the defense media outlet, referring to his automatic weapon and not his top-of-the-line sniper rifle. "A sniper rifle costs $20,000 or $30,000 dollars and can kill only one Russian quickly. An AK can defend against an entire assault."

Lees verder: https://www.msn.com/en-us(...)fighting/ar-AA19qCKf
pi_208648708
quote:
Israel vergeet de vendor lock-in
pi_208648740
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef slashdotter3 het volgende:
If you’re sitting there thinking, Oh, am I going to die? You’re going to freeze up and you are going to die, and then you’re going to get other people killed with you. What if you’re thinking, Hey, I’m already dead. It doesn’t matter. You perform well as a soldier.
Snap wel dat het een manier is om ermee om te gaan maar als je het teveel denkt dan neem je ook misschien juist teveel risico waardoor je juist jezelf en anderen in de problemen brengt. Angst is niet een onzinnig iets maar heeft nut, teveel angst is natuurlijk wel verlammend. Geloven dat er een hiernamaals is waar je in een paradijs komt en beloond wordt door een God voor je heldhaftige optreden helpt geheid enorm.
pi_208648900
Weer een vernietigde YPR-765, schijnbaar waren de inzittenden ongedeerd.
pi_208648908
quote:
84s.gif Op maandag 3 april 2023 22:24 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk met p photoshop aan het spelen jongen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 3 april 2023 @ 23:42:51 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208648951
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Leuk met p photoshop aan het spelen jongen?
Jaloers? Hoeft niet hoor. Als je een donatie doet krijg je ook een mooie foto van een granaat:

Sign My Rocket
  maandag 3 april 2023 @ 23:52:12 #15
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208648989
quote:
84s.gif Op maandag 3 april 2023 22:24 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je niet bang dat de Russen zo’n site hacken waarna ze de mailinglijsten tegenkomen? :{
pi_208648995
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:52 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ben je niet bang dat de Russen zo’n site hacken waarna ze de mailinglijsten tegenkomen? :{
En dan krijg je spam in je mail?

Zolang je niet naar Rusland op vakantie gaat kunnen ze vrij weinig, of loont het de moeite niet.
  maandag 3 april 2023 @ 23:58:47 #17
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208649010
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En dan krijg je spam in je mail?

Zolang je niet naar Rusland op vakantie gaat kunnen ze vrij weinig, of loont het de moeite niet.
Jaja, voor je het weet lees je bij de rouwadvertenties: “hop for the stars zo zei ze altijd, maar ze viel uit een raam”. Ofzo :s)
pi_208649040
Helaas een geblurde versie
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 april 2023 @ 00:08:01 #19
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208649044
twitter
pi_208649067
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208649097
quote:
84s.gif Op maandag 3 april 2023 23:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jaloers? Hoeft niet hoor. Als je een donatie doet krijg je ook een mooie foto van een granaat:

Sign My Rocket
Nee niet jaloers maar dat circlejerk doe je maar ergens anders.
pi_208649159
Ik vind het wel een ludieke actie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208649334
The fall of Bakhmut.

twitter

Dat was het dan?
pi_208649340
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:07 schreef Za het volgende:
The fall of Bakhmut.

[ twitter ]

Dat was het dan?
Nee.

Russia-Ukraine war: Battle for Bakhmut not over, says US official

Leuke bron ook, dat twietje van je:

quote:
banthebbc
@banthebbc
#Bitcoin libertarian. Day 3 #Hexican. Gold Bug. Vegetarian🌱 Synthetic mRNA-free. Conspiracy Realist. Blocked by the
@wef
. Cancel your BBC TV Licence
:')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 4 april 2023 @ 04:00:48 #27
117098 Hathor
Effe niet
pi_208649407
quote:
The fall of Bakhmut.

[ twitter ]

Dat was het dan?
Beetje vaag om dat te vragen aan de hand van een tweet van een individu. Gisteren liet Prighozin zich ook al filmen met een vlag ergens in Bakhmut, en claimde dat de Russen de stad in handen hadden, terwijl andere bronnen melden dat het westelijke deel nog in handen van Oekraine is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208649480
quote:
The fall of Bakhmut.

[ twitter ]

Dat was het dan?
De naam en UI van die tweeter suggereren geen hele neutrale en objectieve houding...
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 4 april 2023 @ 06:43:58 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208649652
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:52 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En wat als ze mijn emailadres weten? Wat willen ze doen dan? Een mailje met 'boe' sturen ofzo? :+
pi_208649675
quote:
The fall of Bakhmut.

[ twitter ]

Dat was het dan?
Sorry Pjotr, je kunt je vlag nog niet uithangen.
pi_208649838
quote:
Medaille voor omgekomen Russische militaire blogger
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68499071

De Russische president Poetin heeft een medaille toegekend aan de Russische militaire blogger Vladlen Tatarski, die gisteren bij een explosie om het leven kwam in een caf in Sint-Petersburg. "Wegens moed en dapperheid bij de uitvoering van zijn professionele taken wordt de militaire correspondent Fomin, Maxim Yuryevich (Vladlen Tatarsky) postuum onderscheiden met de Orde van Moed", staat er in het decreet dat Poetin heeft ondertekend.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 4 april 2023 @ 07:36:58 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208649855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:33 schreef Aether het volgende:

[..]

En 5kg ingevroren vis voor de familie?
  dinsdag 4 april 2023 @ 08:54:47 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 4 april 2023 @ 08:57:49 #34
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208650376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 08:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Las hem net. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen. :Y
  dinsdag 4 april 2023 @ 10:11:00 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208651147
quote:
quote:
This is because it was just recently announced in February of this year that the U.S. had approved a foreign military sale to the Netherlands worth $670 million for 20 High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS) launchers and related equipment.

Shortly after in March, Elbit Systems of Israel, which produces the PULS, announced that the company had won a $133 million contract for the rocket system. However, Elbit neglected to specify who the customer was but did say that it was a European NATO member country.

Now, we have confirmation that the Netherlands has in fact partnered with Israel to address its long-range artillery need. According to a machine-translated statement made by the Netherlands Ministry of Defense, the country conducted a research program comparing the PULS and HIMARS systems to inform the decision. While both meet the Dutch Army’s requirements for this capability, it was ultimately found that PULS can carry more rockets, better fits within the country’s budget, and will likely be more suitable for European-made ammunition.
HIMARS zou 670 miljoen kosten en PULS maar 133 miljoen. Een enorm prijsverschil.

Ik heb wel vaker gelezen dat de Amerikanen het Israel verbied om mee te dingen naar defensiecontracten omdat die betere en goedkopere producten heeft.

=============================
Edit: volgens NRC is het 513,3 miljoen

https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-materieel-a4161160
Defensie heeft daarbij gekozen voor Isralische Puls-systemen. De Verenigde Staten hadden ook een offerte gemaakt voor de levering van Himars-raketartilleriesystemen, maar daarop is de keuze uiteindelijk niet gevallen. De Puls-systemen zijn namelijk goedkoper, kunnen meer raketten dragen en waren eerder leverbaar. Daarnaast is Puls binnenkort ook geschikt voor munitie die in Europa geproduceerd wordt. De eerste systemen worden naar verwachting aan het einde van dit jaar geleverd. De totale kosten worden geschat op 513,3 miljoen euro.

[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 04-04-2023 10:43:19 ]
pi_208651180
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En 5kg ingevroren vis voor de familie?
Die zodra de camera uit is weer ingeleverd mag worden *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 april 2023 @ 10:19:21 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208651271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:33 schreef Aether het volgende:
Medaille voor omgekomen Russische militaire blogger
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68499071

De Russische president Poetin heeft een medaille toegekend aan de Russische militaire blogger Vladlen Tatarski, die gisteren bij een explosie om het leven kwam in een caf in Sint-Petersburg. "Wegens moed en dapperheid bij de uitvoering van zijn professionele taken wordt de militaire correspondent Fomin, Maxim Yuryevich (Vladlen Tatarsky) postuum onderscheiden met de Orde van Moed", staat er in het decreet dat Poetin heeft ondertekend.
De betekenis/waarde van een medaille wordt nu wel heel erg uitgehold :')_____!
Dit is net zo dom als Kadyrov die zichzelf laatst een beloning gaf :7
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 april 2023 @ 10:23:37 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208651326
twitter

Dildrones
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 april 2023 @ 10:27:14 #40
3928 Ulx
pi_208651369
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:19 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
De betekenis/waarde van een medaille wordt nu wel heel erg uitgehold :')_____!
Dit is net zo dom als Kadyrov die zichzelf laatst een beloning gaf :7
Ja, da's waar. Viervoudig Held van de Sovjet Unie en achtvoudig winnaar van de Orde van Lenin Leonid Brezhnev was de laatste aan wie de medailles niet voor elk wissewasje werden gegeven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 4 april 2023 @ 10:28:48 #41
33189 RM-rf
1/998001
pi_208651392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:19 schreef slashdotter3 het volgende:
De betekenis/waarde van een medaille wordt nu wel heel erg uitgehold _____!
No way!

van: https://en.wikipedia.org/(...)l_Staff_%28Russia%29
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208651403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dildrones
Goedenb garp oO/

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208651422
Zie jullie ook een hondje bij Twitter?

_O-
Er zijn nogal wat mensen VIESMAD over als ik zo eens op twitter kijk. _O-
  FOK!fotograaf dinsdag 4 april 2023 @ 10:39:19 #44
364681 over_hedge
pi_208651508
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Wat heeft dat met de oorlog te maken? Wel leuk als je op tijd was en doge gekocht hebt. Meteen +30% in 1 dag.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 april 2023 @ 10:39:21 #45
3928 Ulx
pi_208651509
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Nu niet meer. Wel tof dat Musk NAFO steunt.
pi_208651546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de oorlog te maken? Wel leuk als je op tijd was en doge gekocht hebt. Meteen +30% in 1 dag.
Vanwege de NAFO natuurlijk! :)
pi_208651558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Bij mij nog wel.
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:00:39 #48
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_208651815
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Dat is sinds gisteren al.

En de oceaan van vatniks tears is heerlijk.
pi_208651875
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vanwege de NAFO natuurlijk! :)
[ afbeelding ]
Nee, vanwege Dogecoin heeft Elon Musk het gedaan.
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:05:55 #50
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_208651885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar is NAFO het niet mee eens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208651901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar zijn heel veel boze twitteraccounts het niet mee eens ;)
pi_208652135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb wel vaker gelezen dat de Amerikanen het Israel verbied om mee te dingen naar defensiecontracten omdat die betere en goedkopere producten heeft.
Hoe verbieden de Amerikanen bondgenoot Isral dat dan?

En Nederland koopt juist het Isralische PULS en niet het Amerikaanse HIMARS.
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:41:35 #53
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208652267
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe verbieden de Amerikanen bondgenoot Isral dat dan?
Veel Israelische wapens bevat Amerikaanse onderdelen dus veto recht en verder krijgt Israel iets van 4 miljard per jaar aan gratis geld voor wapens van de VS dus dat geeft ook invloed.

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 04-04-2023 12:05:23 ]
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:42:30 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208652272
Voor 74 miljard aan bestellingen voor de ZuidKoreaanse wapenindustrie, tanks, artillery en fighterjets

https://www.msn.com/en-us(...)aine-war/ar-AA19qs4B
Korean defense firms get record orders amid Ukraine war
pi_208652367
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar zijn heel veel boze twitteraccounts het niet mee eens ;)
Dat is prima, maar je eigen invulling aan een symbool geven betekend niet dat het dan daadwerkelijk ook iets anders is.
pi_208652446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is prima, maar je eigen invulling aan een symbool geven betekend niet dat het dan daadwerkelijk ook iets anders is.
Ach, Musk trollen door het een pro-Oekraens statement te laten lijken is een prima bezigheid. Met zijn starlink gezeur en pro-kremlin tweets. Dogecoins sucks, nafo doesn't ^O^

Het lettertje Z is immers ook geclaimd door een terroristische organisatie..
  dinsdag 4 april 2023 @ 12:41:09 #57
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208653021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:57 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ach, Musk trollen door het een pro-Oekraens statement te laten lijken is een prima bezigheid. Met zijn starlink gezeur en pro-kremlin tweets. Dogecoins sucks, nafo doesn't ^O^

Het lettertje Z is immers ook geclaimd door een terroristische organisatie..
Z staat voor Russisch falen toch?
pi_208653050
En voor verschrikkelijke oorlogsmisdaden
A murky, forgotten land.
pi_208653052
Militair expert becijfert: "Poetins leger zal uiterlijk in oktober verslagen zijn”

Defensiespecialist en econoom Marcus Keupp van de militaire academie in het Zwitserse Zrich noemt de Russische strategie in Oekrane een regelrechte “catastrofe”. “Dit is een uitputtingsslag die Rusland eenvoudigweg niet kan volhouden.” Het is slechts een kwestie van tijd vooraleer Poetins leger door zijn reserves heen zit, analyseert hij op basis van nauwgezette berekeningen.
  dinsdag 4 april 2023 @ 12:46:24 #60
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208653110
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
En voor verschrikkelijke oorlogsmisdaden
Ook.

Al met al de Z van zielig.
pi_208653120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:41 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Z staat voor Russisch falen toch?
pi_208653390
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Militair expert becijfert: "Poetins leger zal uiterlijk in oktober verslagen zijn”

Defensiespecialist en econoom Marcus Keupp van de militaire academie in het Zwitserse Zrich noemt de Russische strategie in Oekrane een regelrechte “catastrofe”. “Dit is een uitputtingsslag die Rusland eenvoudigweg niet kan volhouden.” Het is slechts een kwestie van tijd vooraleer Poetins leger door zijn reserves heen zit, analyseert hij op basis van nauwgezette berekeningen.
Dit lijkt me wel erg optimistisch, eerlijk gezegd... Alhoewel ik wel denk dat de verliezen aan Russische zijde toe zullen gaan nemen zodra Oekrane bij een offensief massaal westerse modernere wapens en technieken in gaat zetten.
pi_208653485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
twitter
pi_208653497
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:43 schreef Lt.Bookman het volgende:

Tuurlijk :')

Zonder steun van alle kanten kan Oekrane niets meer.

Ik zou zo graag willen dat dit stopt. Er weer rust komt in die regio, het nodeloze bloedvergieten en kapitaalvernietiging, en dan nog al het geestelijk leed, aan beide kanten overigens.
pi_208653517
twitter
pi_208653540
Er is geen enkele indicatie dat de internationale steun voor Oekrane tanende is :)
  Forum Admin dinsdag 4 april 2023 @ 13:18:01 #67
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208653547
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:14 schreef Za het volgende:

[..]

Ik zou zo graag willen dat dit stopt. Er weer rust komt in die regio, het nodeloze bloedvergieten en kapitaalvernietiging, en dan nog al het geestelijk leed, aan beide kanten overigens.
Behalve dan op eigen houtje een invasie van het tweede leger ter wereld tot stilstand brengen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208653563
quote:

[..]

Tja, dat wil iedereen wel. Behalve Rusland.
  dinsdag 4 april 2023 @ 13:20:48 #69
6484 ExTec
pi_208653586
quote:
Nee, je bedoeld puur dat jij niks meer wil horen over bloedvergieten en leed.

Want dat gaat er nog steeds zijn als oekraine zich over zou geven. Alleen jij hoort er dan niks meer over.

Dit is trouwens de definitie van concern trollen.

quote:
the action or practice of disingenuously expressing concern about an issue in order to undermine or derail genuine discussion.
pi_208653756
twitter

quote:
It was not immediately clear if the remaining drones hit any targets.

Most of the drones were shot down by Ukrainian air defenses over the Odesa region, while at least one was brought down over Mykolaiv, the armed forces said.

According to the armed forces, the drones were launched from southeastern Ukraine, near the Sea of Azov. The drones were believed to be Iranian-made.
pi_208653801
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit lijkt me wel erg optimistisch, eerlijk gezegd... Alhoewel ik wel denk dat de verliezen aan Russische zijde toe zullen gaan nemen zodra Oekrane bij een offensief massaal westerse modernere wapens en technieken in gaat zetten.
Het is HLN.be, die schrijven graag sensationeel. Maar zonder tanks geen dreiging van een Russisch offensief meer, dus ik hoop dat meneer gelijk heeft en ze er cht in zo'n tempo doorheen gaan. Dan ligt de bal bij de Oekraners.
pi_208653899
quote:

[..]

Ik zou zo graag willen dat dit stopt.
Nee, daar is het te laat voor.

Rusland moet compleet afgemaakt worden en absoluut geen kans krijgen om zich te herstellen. Rusland heeft tig keren laten weten wat ze van Oekrane en Oekraners vinden - en heeft met daden laten weten hoe ver ze zullen gaan om hun doelen te behalen. Als het nu niet lukt, zullen ze het later weer proberen.

Nu stoppen betekent concessies en het betekent weer een bevroren conflict waar Rusland bij betrokken is. Gewoon nee, want dan ben je verzekerd van gedoe jaren later.

Geen genade tonen en pas stoppen wanneer alle levende Russen weer teruggetrokken zijn naar Rusland. De enige manier om hier een goed einde aan te breien is een complete overwinning door Oekrane.

Doorgaan totdat Rusland f kapot gaat in Oekrane zelf, of doorgaan totdat het regime kapotgaat in Rusland zelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2023 13:44:43 ]
pi_208654032
Hitler wilde alleen zijn onderdanen in Sudetenland helpen. Goed dat we hem dat gegund hadden, want daardoor is er geen wereldoorlog gekomen.
  dinsdag 4 april 2023 @ 13:52:37 #74
6484 ExTec
pi_208654048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef YStec het volgende:
Gewoon nee, want dan ben je verzekerd van gedoe jaren later.

Dan gaan de trollen gewoon opnieuw doen alsof ze bezorgd zijn, en vinden ze wederom dat het bloedvergieten en het leed, van 'beide kanten trouwens', maar op moet houden.
pi_208654078
quote:

[..]

Zo lang de Russische federatie bestaat zal er nooit rust en vrede komen in Europa, dat land dient volledig ten gronde gericht te worden en de bevolking er van dient in ellende en armoede gestort te worden.
pi_208654134
Dit ogenschijnlijk insignificante onderwerp kan lelijk worden voor de Russen

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_208654196
quote:

[..]

Als je een zuivering van alles wat Oekraens is onder rust verstaat wel ja.
pi_208654300
quote:

Dan moeten ze dus van alle kanten gesteund blijven worden.
Цой жив
pi_208654410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef YStec het volgende:

[..]
Nee, daar is het te laat voor.

Rusland moet compleet afgemaakt worden en absoluut geen kans krijgen om zich te herstellen. Rusland heeft tig keren laten weten wat ze van Oekrane en Oekraners vinden - en heeft met daden laten weten hoe ver ze zullen gaan om hun doelen te behalen. Als het nu niet lukt, zullen ze het later weer proberen.

Nu stoppen betekent concessies en het betekent weer een bevroren conflict waar Rusland bij betrokken is. Gewoon nee, want dan ben je verzekerd van gedoe jaren later.

Geen genade tonen en pas stoppen wanneer alle levende Russen weer teruggetrokken zijn naar Rusland. De enige manier om hier een goed einde aan te breien is een complete overwinning door Oekrane.

Doorgaan totdat Rusland f kapot gaat in Oekrane zelf, of doorgaan totdat het regime kapotgaat in Rusland zelf.
En ze ook uit Transnisterie schoppen en Georgie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 4 april 2023 @ 14:18:02 #80
6484 ExTec
pi_208654432
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:12 schreef Za het volgende:

[..]
Ik hoor er sowieso niks over, want ik volg dit niet.
Waarom post je hier dan?

quote:
Ik uit geen bezorgdheid, ik vind het nodeloos, ook de enorme kapitaalvernietiging.
Denk dat de meeste dat nodeloos vinden. Maar die meesten zijn geen openlijke fanboi van putin, en zijn ook niet van mening dat het aan oekraine is om dit maar te doen stoppen.

quote:
De enige trol ben jij.
Uh huh.
pi_208654439
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef kale_gehaktbal het volgende:

Als je een zuivering van alles wat Oekraens is onder rust verstaat wel ja.
Ik lees hier steeds dat er meer slachtoffers vallen aan Russische zijde.
pi_208654452
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:18 schreef Za het volgende:

[..]
En burgerslachtoffers?
pi_208654463
quote:

[..]
Mijn God wat een achterlijke opmerking weer. Hoe is de score qua burgerslachtoffers?
Цой жив
pi_208654485
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Waarom post je hier dan?
[..]
Denk dat de meeste dat nodeloos vinden. Maar die meesten zijn geen openlijke fanboi van putin, en zijn ook niet van mening dat het aan oekraine is om dit maar te doen stoppen.
[..]
Uh huh.
Soms komt er wel eens een bericht voorbij op mijn tijdlijn, gisteren dat Bakhmut gevallen zou zijn en dat het einde zou inluiden (geen idee waarom dat het gevolg zou zijn btw, maar die bewering werd gedaan).
Dat leek me goed nieuws, dit kan niet eeuwig doorgaan.
pi_208654509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:21 schreef Za het volgende:

[..]
Soms komt er wel eens een bericht voorbij op mijn tijdlijn, gisteren dat Bakhmut gevallen zou zijn en dat het einde zou inluiden (geen idee waarom dat het gevolg zou zijn btw, maar die bewering werd gedaan).
Dat leek me goed nieuws, dit kan niet eeuwig doorgaan.
Je bedoelt dat je las over een mogelijk Russische succes en dat je dat blij maakte.
Цой жив
pi_208654546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:23 schreef Zwoerd het volgende:

Je bedoelt dat je las over een mogelijk Russische succes en dat je dat blij maakte.
Je kunt het zowel als een Russisch succes als als een Oekraens verlies zien. Het is me om het even.
  dinsdag 4 april 2023 @ 14:28:59 #87
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208654591
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:25 schreef Za het volgende:

[..]
Je kunt het zowel als een Russisch succes als als een Oekraens verlies zien. Het is me om het even.
Vooral een verlies voor Bakhmut zou dat zijn, bezet worden door een buitenlandse kracht die in andere steden in je land nogal los is gegaan en gemoord, geplunderd en verkracht heeft....
pi_208654673
Stoppen is voor Oekrane simpelweg geen optie.
Zij vechten voor het voortbestaan als soevereine natie en het voortbestaan van het Oekranse volk als zodanig.
Beide bestaan niet meer als zij stoppen.

Rusland daarentegen kan wl stoppen en deze smerige oorlog per direct beindigen.
Maar dat doen ze niet.
A murky, forgotten land.
pi_208654681
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:25 schreef Za het volgende:

[..]

In beide gevallen verliest Oekrane. Het is je dus niet om het even.
pi_208654732
quote:
Uit je link:

Wagner Group of mercenaries claimed to have raised the Russian flag.

John Kirby: Bakhmut is Ukrainian and they have not captured anything and are very far from doing that, to put it mildly,” Serhiy Cherevatiy, spokesperson for the eastern military command, told Reuters news agency by phone.

Kirby zit er toch een beetje naast, de beelden zijn idd duidelijk. De vlaggen ook:

twitter
  dinsdag 4 april 2023 @ 14:40:10 #91
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208654766
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Uit je link:

John Kirby: Bakhmut is Ukrainian and they have not captured anything and are very far from doing that, to put it mildly,” Serhiy Cherevatiy, spokesperson for the eastern military command, told Reuters news agency by phone.

Kirby zit er toch een beetje naast, de beelden zijn idd duidelijk. De vlaggen ook:

[ twitter ]
Kijk je nu ook als Joost als je zulke Posts doet?
pi_208654769
Joost- de "onafhankelijke" journalist- Niemoller :')_________!
pi_208654780
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Uit je link:

[ twitter ]
Een vlag zegt niks, er staat niet voor niks 'claimed'. Je kunt je pro-Russiche propaganda voor je houden. Het feit dat je het 'nieuws' moet brengen adhv een dubieus twietje zegt genoeg. Oekrane zit nog steeds in Bakhmut.
pi_208654793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:34 schreef Barbusse het volgende:

In beide gevallen verliest Oekrane. Het is je dus niet om het even.
Je zegt dat ik er blij van word, dat klopt niet, het is me om het even. Behalve wanneer dit het einde inluidt, dat zou een goede zaak zijn.
pi_208654809
quote:

[..]

Het stoppen stopt pas wanneer Oekraine en Rusland zijn uitgevochten.
En als Oekraine verliest, dan stopt het niet, want dan gaat er een zuivering plaatsvinden.
Maar dat weet je heel goed, dus wel misselijk dat je deze opmerking maakt.
pi_208654817
Maar goed, we kunnen concluderen dat Za zwaar pro-Russich is, maar durft dit niet zelf toe te geven dus worden dubieuze bronnen gebruikt ombdat standpunt te onderbouwen.
pi_208654848
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 14:42 schreef Za het volgende:

[..]
Je zegt dat ik er blij van word, dat klopt niet, het is me om het even. Behalve wanneer dit het einde inluidt, dat zou een goede zaak zijn.
Je spreekt jezelf tegen. Of je weet niet wat je typt omdat het verloren gaat in Google translate.
  dinsdag 4 april 2023 @ 14:44:28 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208654849
quote:

[..]
Einde van de Russische bezetting zou het enige goede einde zijn. Net alsof het in Nederland zo leuk was onder de nazi bezetting in jaren 40.
pi_208654871
quote:

[..]
De zuivering volgt pas na de overwinning van Rusland, he. Jij hebt echt het idee dat als Rusland wint dan is alles goed en iedereen blij en vallen er geen doden meer? Nee, dan gaat de genocide pas echt beginnen. Alles en iedereen die weerstand bood, biedt en kan bieden wordt dan gezuiverd. Honderdduizenden mensen zullen verdwijnen naar Siberie en nooit meer teruggevonden. Die paar 1000 burgerslachtoffers die gevallen zijn in de oorlog tot nu toe zullen peanuts zijn met wat er dan gaat gebeuren. En daarom moeten we helpen. Dus als je echt wil dat de rust wederkeert in de regio dan ben je voor Oekraine. Anders ben je gewoon een leugenaar die voor Rusland is.
  dinsdag 4 april 2023 @ 14:47:43 #100
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208654924
quote:

[..]
Hoe jij dingen stelt zou oorlog moeten lonen. Zodra je een land binnenvalt, moet de wereld aan praten op vrede. De gebieden die je hebt ingenomen en het leed wat je hebt berokkend zijn niet belangrijk zolang men maar stopt met vechten. Ook als dit betekent dat je vervolgens de bevolking begint te onderdrukken en de kans op genocide vrij groot is.

Allemaal prima, zolang er op het eerste gezicht maar vrede is.

Typisch dat berichten delen van die volslagen idioot Joost wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')