quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
LHBTQXNONBINAIR werd ineens trendingquote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Deze mensen zien er allemaal normaal uit.
In de nieuwe afleveringen zien ze er bijna allemaal kut uit.
Ik kreeg nog niet zolang het gevoel dat het eerder First Queers was. Dat Ge-transgender gelul kwam mijn strot wel uit.quote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Deze mensen zien er allemaal normaal uit.
In de nieuwe afleveringen zien ze er bijna allemaal kut uit.
Moet je nagaan dat je een leuke date hebt met deze afstandquote:
Vraag me wel af waar al dat volk ineens vandaan komtquote:Op maandag 3 april 2023 19:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik kreeg nog niet zolang het gevoel dat het eerder First Queers was. Dat Ge-transgender gelul kwam mijn strot wel uit.
'Ja,maar ik wilnookbuitende deur neueken.' Ha ha haquote:
Vreemdgaan moet weer leuk wordenquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Neuken buiten deur uitleggen met dure woorden
Netalscremeren.Staikook invuurven vlam.quote:
Een stagiair die een deur heeft open laten staan bij een Ggz instelling. Vond er toch echt een paar figuren tussen zitten met een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar al dat volk ineens vandaan komt
Het gereedschap wordt inderdaad veelvuldig gebruikt blijkbaar.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Ben jij jaloers aangelegd ?
Met andere worden...
Vakantie topique in de maak straks?quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
San Vitale met de prachtige mozaïeken van Theodora en Justanianus, mausoleum van Theodoric![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |