Huh, Sasha manager? Esther zou het worden toch?quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : We moeten wel een plan B hebben voor het geval Babette manager wordt.
Sas : Dat gebeurt niet, waarschijnlijk word ik het als ze zich aan hun woord houden.
Sas is sinds gister campagne aan het voeren.quote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Huh, Sasha manager? Esther zou het worden toch?
Hoe kom je bij Esther dan?quote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Huh, Sasha manager? Esther zou het worden toch?
Die kans acht ik groterquote:Op maandag 3 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Esther dan?
Ik hoorde Wendy als optie
Sas praat met anderen normaalquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef woxxel het volgende:
ik vind sas heel erg veel met jap, sinds wanda weg is.
En ze praat minder raar, zoals ze met bern steeds deed.
Esther was al de enige kandidaat en had een meerderheid. Toen was ineens bijna iedereen verkiesbaar, maar als die meerderheid gewoon achter Esther blijft staan wordt ze het alsnog toch?quote:Op maandag 3 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Esther dan?
Ik hoorde Wendy als optie
gaat sas niet worden als ex managers mogen stemmenquote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sas is sinds gister campagne aan het voeren.
Sas is in ander toneelstuk gaan spelenquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef woxxel het volgende:
Bern praat ook raar, dus dan doe je dat automatisch terugquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef woxxel het volgende:
D alleen de managers mogen kiezenquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Esther was al de enige kandidaat en had een meerderheid. Toen was ineens bijna iedereen verkiesbaar, maar als die meerderheid gewoon achter Esther blijft staan wordt ze het alsnog toch?
Voor als de zoemer gaatquote:Op maandag 3 april 2023 09:37 schreef Harry het volgende:
Babette gaat de kaarten schudden voor wat haar vandaag te wachten staat.
Gaat ze naar huis.... ??
quote:Op maandag 3 april 2023 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:engine zijn TT gaat toch nog uitkomen
Iedereen naar huis
quote:
Hoe staat het met dat onderzoek? Of laat Esther het nu rusten?quote:Op maandag 3 april 2023 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gisteren met die 50 euro van die waardebon ook. Ze dacht dat ze 40 euro had gekregen, wat natuurlijk werkte als olie op het vuurtje van Esther, die het vermoeden had dat de bro's en vooral Isaac meer hadden gekregen dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |