Jouw hoofdquote:Op zondag 2 april 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook die Griekse restaurants niet die "Gigantes" op de kaart blijven zetten als of we in de seventies van de vorige eeuw leven...
quote:
Heerlijk, koop ze vaak in blik bij de Turkse winkelquote:Op zondag 2 april 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Da's gewoon witte bonen in tomatensaus maar dan groter. Niks mis mee toch. @:sigme?
Meh.quote:Op zondag 2 april 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Da's gewoon witte bonen in tomatensaus maar dan groter. Niks mis mee toch. @:sigme?
Aftellenquote:Op zondag 2 april 2023 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog 10 dagen, dan eten we 24 keer Grieks
x 10quote:
Wat zijn dat?quote:Op zondag 2 april 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook die Griekse restaurants niet die "Gigantes" op de kaart blijven zetten als of we in de seventies van de vorige eeuw leven...
Oh die dingenquote:
Vanavond was er rijst bij en daar heb ik veel van gegeten. En gepofde aardappel (met fetaquote:Op zondag 2 april 2023 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je wel salade of rijst ofzo erbij of alleen vleesch?
Nee, gele rijst, echt lekker gekruid maar verder zit er niets in. Niemand at het er veel van dus ik heb wel een paar keer opgeschept.quote:
Doen mensen echt hun huissleutel in de brievenbus, die hengel je er zo uit toch?quote:Op zondag 2 april 2023 22:44 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 raz al hanout is als Midden Oosterse kerrie…iedere regio of familie heeft een eigen versie met meer of minder kruiden.
En ik bedacht, dat je je brievenbus sleuteltje (?) bij je fietssleuteltje kunt doen.
En dan de huissleutel in de brievenbus. Of anders de keldersleutel bij de fietssleutel…
Jij hebt toch altijd je fietssleutel bij je?
Sch.va had de huissleutel aan een veter om zijn nek. Oud sleutelkind. 😉
Oh shut. Ook geen goed idee.quote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Doen mensen echt hun huissleutel in de brievenbus, die hengel je er zo uit toch?
Vastplakken aan de binnenkant van het postvak zou ook kunnen. En hoeveel appartementen zijn daar, zouden kwaadwillenden bij alle postvakjes gaan hengelen? Lijkt me sterkquote:
Wat een domper op zulke leuke dagenquote:Op zondag 2 april 2023 23:52 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis
Vandaag veel bekenden gezien dus een gezellig dagje.
Uiteindelijk was het een druk en leuk weekend.
Jammer dat er kennelijk mensen rondliepen die het nodig vonden om bier bij ons te jatten. Van andere brouwers hoorden we dat er ookal merchandise was gejat.
Ja ik snap het niet dat je dingen gaat jatten op zo'n festival. Maar goed ik snap het sowieso nooit als je niet van andermans spullen af kan blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |