Denk dat we dat hoogtepunt nooit weer gaan evenarenquote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Gaan we Kees nog in een Aziatisch bordeel zien?
Volgende weekquote:Op zondag 2 april 2023 23:14 schreef kree het volgende:
zal wel in het najaar zijn denk nieuw seizoen?
Dinsdag 4 aprilquote:Op zondag 2 april 2023 23:14 schreef kree het volgende:
zal wel in het najaar zijn denk nieuw seizoen?
owh ok dan moet ik wel ff kijken, vind Kees wel een topper altijd.quote:
Klopt, vorige week was al weer de laatste Ontvoerdquote:Op woensdag 12 april 2023 00:28 schreef ThijsTH het volgende:
Had Kees deze nog op de plank liggen voor mindere tijden ofzo? En er nu even tussendoor gegooid.....matig idd
Offtopic: Weet iemand trouwens waarom Ontvoerd nog niet op Videoland staat? Waren er maar 4 aflevringen van dit seizoen?
Bah bah, John heeft er geen zin meer in.....4 afleveringen Ontvoerd seizoen en een 4 afleveringen Mocro Mafia seizoen.....quote:Op woensdag 12 april 2023 00:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, vorige week was al weer de laatste Ontvoerdkort seizoen..
Ik vermoed dat Danny's kop niet meer op het beeldscherm past. Dat moment moest ooit een keer komen.....quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Noisecontrollers het volgende:
Danny nog steeds werkloos dit seizoen...
Ik vond het eigenlijk ook wel een goede aflevering, die vrouw draait de bak in, die man krijgt (een deel van) zijn geld terug en hij wordt herenigd met zijn familie
quote:Op vrijdag 14 april 2023 05:26 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Danny's kop niet meer op het beeldscherm past. Dat moment moest ooit een keer komen.....
Nou dit zo'n beetje dus. Iemand 60k afhandig maken en een decennium lang aan het lijntje houden en dan nog een keer proberen op te lichten is wel een stevig woordje waard, maar het bleef wel wat eenzijdig.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef bianconeri het volgende:
Wat een cringe aflevering zeg.....
Kees die de chauffeur echt flink lastig valt met 100x hetzelfde schreeuwen en dat keer op keer.
Alsof de chauffeur een debiel is.
En ook hoe hij doet tegen die Bram. Die Bram gaat echt heel terecht tegen Kees in. Bram mocht 1 woord zeggen en dan ging Kees weer schreeuwend tegen hem in. Hij kreeg geen seconde de tijd om iets uit te leggen.
Kees mag van alles van een oplichter vinden wat hij wil, maar doe even normaal zeg.
En ook verder? Dus iedereen kan fluiten naar zijn geld behalve degene die komt janken bij Kees?
En die gebroeders van die miljoen zal wel gewoon een zakelijk geschil zijn en niet een oplichting? Failliet verklaring en klaar.
Echt de raarste en slechtste zaak ooit.
Die vent is een zieke oplichter die een miljoen euro gestolen heeft, ik vond het juist mooi hoe Kees eindelijk een keertje goed tekeer ging, normaal is die juist veel te meegaand vind ik. Dit was echt duidelijk een andere aanpak dan eerder en ik vond het meer dan terecht. Dit soort mensen begrijpen alleen deze aanpak en niets anders, je zag ook dat die zich meteen klem begon te lullen met dat pensioen verhaal.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nou dit zo'n beetje dus. Iemand 60k afhandig maken en een decennium lang aan het lijntje houden en dan nog een keer proberen op te lichten is wel een stevig woordje waard, maar het bleef wel wat eenzijdig.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef bianconeri het volgende:
Wat een cringe aflevering zeg.....
Kees die de chauffeur echt flink lastig valt met 100x hetzelfde schreeuwen en dat keer op keer.
Alsof de chauffeur een debiel is.
Pathologische leugenaars de kans geven iets uit te leggen, vooral doen ja!quote:En ook hoe hij doet tegen die Bram. Die Bram gaat echt heel terecht tegen Kees in. Bram mocht 1 woord zeggen en dan ging Kees weer schreeuwend tegen hem in. Hij kreeg geen seconde de tijd om iets uit te leggen.
Kees mag van alles van een oplichter vinden wat hij wil, maar doe even normaal zeg.
Als je dat vond meevallen dan weet ik niet wat jij in het dagelijkse leven gewend bent johquote:Op maandag 24 april 2023 10:39 schreef DjVero het volgende:
[..]Dat viel reuze mee, de rest zal ongetwijfeld een stukje enthousiasme en/of spanning zijn.
Als journalist geen ruimte geven voor een weerwoord, juist....quote:Pathologische leugenaars de kans geven iets uit te leggen, vooral doen ja!
Kees had bij de tweede confrontatie zijn kans moeten grijpen hiervoor. Toen Bram aangaf dat hij er zo erg van geschrokken was. Dat was het moment waarop hij zich enigszins kwetsbsaar toonde en open leek voor een enigszins redelijk gesprek. Daarvoor was hij alleen maar alles keihard aan het ontkennen, om vervolgens stukje voor stukje toch toe te gevenquote:Op maandag 24 april 2023 14:16 schreef bianconeri het volgende:
Kees hoort alleen van de ene kant dat hij nog 60k moet betalen, maar weet niet wat er speelt bij de ander.
Maar ook dan moet je gewoon de ruimte geven.quote:Op maandag 24 april 2023 14:23 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Kees had bij de tweede confrontatie zijn kans moeten grijpen hiervoor. Toen Bram aangaf dat hij er zo erg van geschrokken was. Dat was het moment waarop hij zich enigszins kwetsbsaar toonde en open leek voor een enigszins redelijk gesprek. Daarvoor was hij alleen maar alles keihard aan het ontkennen, om vervolgens stukje voor stukje toch toe te geven![]()
Toch vind ik dat soort zaken veel beter dan wat het dit keer was.quote:Ik moet zeggen dat ik dit seizoen wel weer leuker vind dan de vorige. Elke keer Danny met hetzelfde trucje en dan naar Nigeria om foei te zeggen kende ik op een gegeven moment wel een beetje. Nu krijgt hij al een paar keer daadwerkelijk geld terug bij de dader en zijn het over het algemeen ook wat interessantere verhalen.
Ooit gaat hij hopelijk weer een classic seizoen met tourists scams maken. Dat zijn voor mij toch echt de leukste series die hij heeft gemaakt, waar je zelf ook meer aan hebt.
Mee eens hoor, maar ik was wel benieuwd waar al die tonnen dan zijn gebleven. Zo weelderig kwam hij niet overquote:Op maandag 24 april 2023 01:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die vent is een zieke oplichter die een miljoen euro gestolen heeft, ik vond het juist mooi hoe Kees eindelijk een keertje goed tekeer ging, normaal is die juist veel te meegaand vind ik. Dit was echt duidelijk een andere aanpak dan eerder en ik vond het meer dan terecht. Dit soort mensen begrijpen alleen deze aanpak en niets anders, je zag ook dat die zich meteen klem begon te lullen met dat pensioen verhaal.
Ja absoluut, sowieso vond ik dat einde ook ontzettend abrupt, had constant het gevoel alsof er nog een laatste blok/deel moest komen in de aflevering, maar opeens was het ook meteen klaar. Al zie je dat wel vaker in dit soort programma’s, bij John van den Heuvel is het vaak nog erger, dan zeggen ze “we blijven het volgen” en weet je al dat je er nooit meer iets over zult horen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ik was wel benieuwd waar al die tonnen dan zijn gebleven. Zo weelderig kwam hij niet over
Ja soort nep link om geld te cashen die het slachtoffer zou overmakenquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Toch mooi hoe Danny dit voor elkaar krijgt met die beelden enzo. Klikken ze dan gewoon op een malafide linkje of hoe werkt het?
Maar de week daarna (laatste aflevering van het seizoen waarschijnlijk) belooft weer een ouderwetse te worden la Oplichters in het Buitenland:quote:Melissa kocht een zorgboerderij van een dominee in Groningen. Maar toen bleek dat de vergunningen niet in orde waren en er spullen van het terrein verdwenen. Melissa ging failliet en belandde in de schuldsanering. Samen met Kees gaat ze naar Tsjechi waar de dominee inmiddels woont en waar de gestolen spullen gewoon op zijn erf liggen.
quote:In Colombia probeert Kees het geheim te ontdekken achter de meest gevreesde toeristenval ter wereld: duivelsadem. Het illegale goedje, ook wel zombiedrug genoemd, verandert toeristen in willoze slachtoffers.
I'm from Holland, where the fuck you from?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:46 schreef bianconeri het volgende:
Hoe dom zijn sommige mensen.
Nigeriaanse prinsen verhalen haha!
En Kees moet echt eens kappen met zijn "Holland".
Hou je stil. We wonen in Nederland, the Netherlands.
En die vrouw die mee was die overal tussendoor sprak xD.
En dan een generaal ofzo met een vriend die even wat biertjes gaan drinken en dan even een Nigeriaanse bende gaan binnenvallen
Wat een ongelofelijke bende zijn die landen ook.
Of in gemakkelijk geld.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Triest verhaal. 9 jaar...Zo'n man gelooft nog in het goede van de mens.
Of is op een leeftijd dat mensen wat veranderen van geest? Het is algemeen bekend dat oplichters vooral ouderen uitkiezen, omdat ze daar veel meer “succes” mee hebben, en ik spreek helaas ook uit ervaring met mijn eigen ouders, waarvan ik 100% zeker ben dat ze daar twintig jaar eerder nooit waren ingetrapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:01 schreef Cirilico het volgende:
Je zal maar verplicht aan allerlei programma's mee moeten dan als RTL/SBS/NPO medewerker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard is niemand verplicht hieraan mee te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Je zal maar verplicht aan allerlei programma's mee moeten dan als RTL/SBS/NPO medewerker.
Alleen de VI mannen hebben dat contractueel vast laten leggen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Uiteraard is niemand verplicht hieraan mee te doen.
Nou gaat lekker met die zorgboerderijen. Eerst Stegeman nu weer V/d Spek.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:26 schreef praadje het volgende:
Vanavond; 20.30 RTL5
S8 5 Melissa kocht een zorgboerderij van een dominee in Groningen. Maar toen bleek dat de vergunningen niet in orde waren, verdwenen er spullen van het terrein. Melissa ging failliet en belandde in de schuldsanering. Samen met Kees van der Spek gaat ze naar Tsjechi waar de dominee inmiddels woont en waar de gestolen spullen gewoon op zijn erf liggen.
Heb jij een bron waaruit blijkt dat men gedwongen wordt zich voor te doen als iemand van het geslacht anders dan zoals men zich identificeert?quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen de VI mannen hebben dat contractueel vast laten leggen.
Travestiet is geen geslacht.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou gaat lekker met die zorgboerderijen. Eerst Stegeman nu weer V/d Spek.
[..]
Heb jij een bron waaruit blijkt dat men gedwongen wordt zich voor te doen als iemand van het geslacht anders dan zoals men zich identificeert?
De prequelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:35 schreef Dutch_view het volgende:
Alweer een zorgboerderij in Groningen
Zondag al bij Albertoooo nu Kees
Ik heb toch wel hartelijk moeten lachen om die sneue caravan en dat hek die ze dan helemaal naar Tsjechi hebben gesleept.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Matige confro met welles nietes![]()
Geen enkele straffen of geld terug
Alleen een bouwvallige caravan en een roestig hek wat terug gaat
Flopshow
Is ook best wel bizar, alsof het een soort eerste levensbehoefte is en dat moet meenemen naar het oostblokquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:32 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik heb toch wel hartelijk moeten lachen om die sneue caravan en dat hek die ze dan helemaal naar Tsjechi hebben gesleept.
Joep poept bijna in z’n broek van de zenuwen volgens mij. Geef mij Puck maarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ik de enige die Joep erg irritant vind?
Nope. Hier ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ik de enige die Joep erg irritant vind?
Dit vond ik ook ERG merkwaardig......ze zei een half miljoen schuld te hebben en nu is het opeens over een half jaar schuldenvrij?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:30 schreef Isane het volgende:
Over een half jaar schulden vrij...lang leve de belastingbetaler
Als je in de schuldsanering gaat/daarvoor kiest, heb je drie jaar lang niets te zeggen over je geld, je krijgt geloof ik 50 euro per week zakgeld en de rest van je inkomen wordt ingehouden. Je mag ook geen bezittingen hebben etc. Maar, na 3 jaar (dat was het 10 jaar geleden althans) ben je wel volledig schuldenvrij en hebben schuldeisers geen rechten meer of worden eventueel door de Staat gecompenseerd in sommige gevallen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dit vond ik ook ERG merkwaardig......ze zei een half miljoen schuld te hebben en nu is het opeens over een half jaar schuldenvrij?
Ze zit er al in sinds 2017.quote:Op woensdag 3 mei 2023 08:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dit vond ik ook ERG merkwaardig......ze zei een half miljoen schuld te hebben en nu is het opeens over een half jaar schuldenvrij?
Ben het volledig met je verhaal eens. Vond dit ook een erg slappe uitzending en bovendien speurwerk van lik mn vestje wat ik zelf ook had kunnen doen. Ik denk dat Kees zelf ook twijfelde aan deze uitzending maar kennelijk had ie geen betere verhalen en moest ie toch weer 6 afleveringen afgeven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:00 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als je in de schuldsanering gaat/daarvoor kiest, heb je drie jaar lang niets te zeggen over je geld, je krijgt geloof ik 50 euro per week zakgeld en de rest van je inkomen wordt ingehouden. Je mag ook geen bezittingen hebben etc. Maar, na 3 jaar (dat was het 10 jaar geleden althans) ben je wel volledig schuldenvrij en hebben schuldeisers geen rechten meer of worden eventueel door de Staat gecompenseerd in sommige gevallen.
Ik weet dit toevallig omdat ik een paar klasgenoten en vriend had die een dure pilotenopleiding deden van 120k en vervolgens niet aan werk kwamen, sommigen kozen voor de schuldsanering waarmee ze dus 3 jaar opofferden maar wel schuldenvrij werden verklaard na die tijd. Het zou inmiddels kunnen dat het nu 5-6-7 jaar is geworden voor je schuldenvrij wordt verklaard.
Dit meisje kan dus over een half jaartje weer opnieuw iets debiels beginnen zonder enige ervaring of wat ook, en de belastingbetaler mag het daarna weer gaan oplossen.
Ik vond het echt een vage kut show, die zogenaamde “oplichter” is zelf voor 125k het schip in gegaan en dat meisje gaf aan dat ze vanaf het begin al meteen in de schulden was gekomen, pas nadat er deurwaarders en bankbeslagen waren ging ze kijken of ze niet kon uitbreiden door meer mensen toe te laten en TOEN pas bleek dat al die vergunningen niet in orde waren. Tot het moment dat dat haar duidelijk werd zat ze zelf al enorm in de financile shit, met extra leningen op leningen om rentes en aflossingen te kunnen blijven betalen.
En je bent als koper van een pand/bedrijf van een half miljoen toch helemaal zelf verantwoordelijk om te checken of alle vergunningen kloppen etc? Of ben ik nou gek? En als de verkoper jou ook nog een lening van 125k verstrekt en aan heeft geboden je met het bedrijf te willen helpen, en vervolgens betaal je nauwelijks iets terug van die lening en stuur je er Kees op af nadat je zelf failliet bent gegaan, wie is dan de oplichter in dit verhaal. Deze hele aflevering was echt waardeloos, tuurlijk het is laakbaar om een pand met rammelende vergunningen te verkopen, maar je hebt als koper ook een eigen verantwoordelijkheid. Omdat ze 22 was destijds werden alle eigen verantwoordelijkheid argumenten maar van tafel geveegd? En die lening van 125k bij die zogenaamde oplichter gaat ze never nooit betalen natuurlijk, want ze is failliet gegaan. De aflevering had letterlijk net zo goed andersom kunnen zijn geweest, dat die man Kees had ingeschakeld om zijn 125k terug te vorderen. Slechte show dit keer.
Ook eens, betreft die schuldsanering ook zeker eens, maar dit is dus misschien al iets ongunstiger geworden inmiddels, want dat meisje ging failliet rond 2019(?) en zou dan eind dit jaar schuldenvrij zijn. Maar het kan ook best dat ze die procedure inging nadat het al een tijdje was misgegaan en als je dan bedenkt dat ze het in 2017 kocht, paar jaartjes aankloten en dan die molen van schuldsanering in, dan kan die 3 jaar ook nog best kloppen…quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ben het volledig met je verhaal eens. Vond dit ook een erg slappe uitzending en bovendien speurwerk van lik mn vestje wat ik zelf ook had kunnen doen. Ik denk dat Kees zelf ook twijfelde aan deze uitzending maar kennelijk had ie geen betere verhalen en moest ie toch weer 6 afleveringen afgeven.
Overigens, ik snap dat schuldsanering bestaat maar een periode van 3 jaar vind ik echt bizar laag. Je kan dus gewoon (als je het voor elkaar krijgt) ff een half miljoen lenen (van meerdere partijen samen), alles op rood zetten bij roulette en ofwel daarna een half miljoen winst hebben en de mensen terugbetalen, ofwel 3 jaartjes sober leven en daarna met een schone lei beginnen.
Wat mij betreft gaat die periode van schuldsanering naar 7 of 10 jaar minimaal.
Ik mag leien dat de bank dus ook onder de schuldeisers viel en kan fluiten naar een groot deel van die lening.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ook eens, betreft die schuldsanering ook zeker eens, maar dit is dus misschien al iets ongunstiger geworden inmiddels, want dat meisje ging failliet rond 2019(?) en zou dan eind dit jaar schuldenvrij zijn. Maar het kan ook best dat ze die procedure inging nadat het al een tijdje was misgegaan en als je dan bedenkt dat ze het in 2017 kocht, paar jaartjes aankloten en dan die molen van schuldsanering in, dan kan die 3 jaar ook nog best kloppen…
Maar probeer maar eens een grote lening te regelen, daar zijn ze normaal gesproken enorm echt wel streng in, maar bij haar dus totaal niet vanwege hele vage corrupte(?) bankmedewerkers. Die nu dus ook nog eens bescherm werden door de bank zelf. Dr zou Kees een uitzending over moeten maken. Hoe er iemand bij een bank via allerlei corrupte illegale shit, aan een 22 jarige koper zonder inkomen van het huis van een goede kennis 500k lening kan verstrekken terwijl je normaal jarenlang van bank naar bank kan lopen als serieuze oudere koper met wel een redelijk inkomen en niets geleend krijgt. Echt een smerig wereldje dat bankmenwereldje blijkt maar weer, door niet eens normaal een reactie te willen geven.
Heb het idee dat Kees daar niet meer zo graag heen gaat, in die aflevering met die oude man waarvan die vrouwelijke account meeging met Kees, had IT held Danny ook een aantal daders in Nigeria uitgepeild, maar toen was de reactie van Kees meteen “daar gaan we niet heen, dat hebben we nu wel gezien”.quote:Op donderdag 4 mei 2023 04:23 schreef DutchBlend het volgende:
Ik hoop toch dat we binnenkort weer op jacht kunnen naar Yahoo boys in Nigeria. Blijft toch genieten vind ik
Ik heb dat eigenlijk ook wel gezien. Oplichters confronteren in Nederland vind ik eigenlijk veel mooier. Zoals die gasten met die steigers een paar seizoenen terug.quote:Op donderdag 4 mei 2023 04:23 schreef DutchBlend het volgende:
Ik hoop toch dat we binnenkort weer op jacht kunnen naar Yahoo boys in Nigeria. Blijft toch genieten vind ik
nah dat is meer iets voor Alberto, kijk Kees wel graag omdat ie niet helemaal het standaard verhaaltje volgt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk ook wel gezien. Oplichters confronteren in Nederland vind ik eigenlijk veel mooier. Zoals die gasten met die steigers een paar seizoenen terug.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
nah dat is meer iets voor Alberto, kijk Kees wel graag omdat ie niet helemaal het standaard verhaaltje volgt.
of gedrogeerd ergens in Tsjechi, ja dat zijn wel de betere idd. Het hoeft niet altijd Nigeria te zijn wmb.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:10 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar die yahooboys die Danny dan uitpeilt hebben we al zo vaak gezien.
Trouwens die eerdere seizoenen waar hij die balletje balletje gasten in Parijs aanpakt, en waar hij in die kroegen in Azi met de dood bedreigd werd waren dan wel weer gaaf.
No Fear
“Als u zich in die periode aan de regels houdt, krijgt u na 3 jaar een schone lei. U bent dan vrij van schulden. U hoeft het bedrag dat u nog niet aan de schuldeisers heeft betaald, niet meer terug te betalen.”quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ben het volledig met je verhaal eens. Vond dit ook een erg slappe uitzending en bovendien speurwerk van lik mn vestje wat ik zelf ook had kunnen doen. Ik denk dat Kees zelf ook twijfelde aan deze uitzending maar kennelijk had ie geen betere verhalen en moest ie toch weer 6 afleveringen afgeven.
Overigens, ik snap dat schuldsanering bestaat maar een periode van 3 jaar vind ik echt bizar laag. Je kan dus gewoon (als je het voor elkaar krijgt) ff een half miljoen lenen (van meerdere partijen samen), alles op rood zetten bij roulette en ofwel daarna een half miljoen winst hebben en de mensen terugbetalen, ofwel 3 jaartjes sober leven en daarna met een schone lei beginnen.
Wat mij betreft gaat die periode van schuldsanering naar 7 of 10 jaar minimaal.
Eerst zou het dit worden, dat leek me wel ouderwets interessant:quote:Hessel uit Zutphen ontdekt dat zijn zeventienjarige zoon al enige tijd wordt afgeperst door een dame die naaktbeelden van hem dreigt te verspreiden. De jongen heeft inmiddels ook betaald en nu is er geen weg terug.
EDIT: Volgens Kees' insta vanwege songfestivalquote:In Colombia probeert Kees het geheim te ontdekken achter de meest gevreesde toeristenval ter wereld: duivelsadem. Het illegale goedje, ook wel zombiedrug genoemd, verandert toeristen in willoze slachtoffers.
Wel gezien inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:51 schreef DjVero het volgende:
Niemand die dat Fok-frontpage-artikeltje over die dominee opmerkte?
Leest iemand uberhaupt de FP ooit?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:51 schreef DjVero het volgende:
Wat stond er dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:51 schreef DjVero het volgende:
Jep, dan maar naar RTL7quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:32 schreef Dutch_view het volgende:
Herhaling? Flopshow
Kijkers van Kees kijken niet naar het songfestival
Bij het e-book staat niet in welk format dit wordt aangeboden. Anders was het misschien een leuk moederdagcadeau geweest. Al doen wij daar thuis niets aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:28 schreef RipCity het volgende:
Echte fans kopen nu z’n boek inclusief handtekening!
https://www.boekenwereld.(...)026166501-gesigneerd
Besteldquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:28 schreef RipCity het volgende:
Echte fans kopen nu z’n boek inclusief handtekening!
https://www.boekenwereld.(...)026166501-gesigneerd
Jeetjequote:Er gaan verhalen de ronde dat scopolamine poeder gebruikt wordt om bij mensen in hun gezicht te blazen. Hierdoor zouden de slachtoffers weerloos worden en alles doen wat iemand zegt, als een soort zombie. Het wordt in deze vorm ook wel Devil’s breath genoemd. Het is onduidelijk wat er waar is van deze verhalen. Vermoedelijk is scopolamine niet (de enige) veroorzaker van deze eventuele effecten. Er bestaan geen middelen die de vrije wil doen laten verdwijnen.
En de leukste en spannendequote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Dat was al weer de laatste van t seizoen![]()
Tjah ghb enzo valt ook niet op. Zijn veel van dat soort dingen. En in dat soort landen moet je altijd beetje extra oppassen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Wel link spul dan als het niet opvalt in je drankje
Volle portemonnee leuk en aardig maar hij heeft geen cent uitgegeven! Zelfs die 20 euro voor de moeite die die dealer vroeg op het einde wou Kees niet geven.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:10 schreef Flitskikker het volgende:
Genoten van deze aflevering
"gewapend met een volle portemonnee en de verborgen camera"
Dat is heel verstandig. Afpersers moet je nooit hun zin geven.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:43 schreef ThijsTH het volgende:
Volle portemonnee leuk en aardig maar hij heeft geen cent uitgegeven! Zelfs die 20 euro voor de moeite die die dealer vroeg op het einde wou Kees niet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |