abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208820458
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Versta der geen hol van.
Is gewoon duidelijk?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Heeft hij corona met zn mondkapje :M ;(
Heeft letterlijk iedereen op daar?
pi_208820507
Wat een cringe aflevering zeg.....

Kees die de chauffeur echt flink lastig valt met 100x hetzelfde schreeuwen en dat keer op keer.
Alsof de chauffeur een debiel is.

En ook hoe hij doet tegen die Bram. Die Bram gaat echt heel terecht tegen Kees in. Bram mocht 1 woord zeggen en dan ging Kees weer schreeuwend tegen hem in. Hij kreeg geen seconde de tijd om iets uit te leggen.
Kees mag van alles van een oplichter vinden wat hij wil, maar doe even normaal zeg.

En ook verder? Dus iedereen kan fluiten naar zijn geld behalve degene die komt janken bij Kees?
En die gebroeders van die miljoen zal wel gewoon een zakelijk geschil zijn en niet een oplichting? Failliet verklaring en klaar.
Echt de raarste en slechtste zaak ooit.
pi_208821051
ziedend :7
pi_208834658
Confrontatie zelf was wel mooi _O_ Onverschrokken als altijd

Maar Kees zat wel een beetje te veel in z'n emotie denk ik, er kwam niet echt een journalistiek weerwoord. Wat doet die gast echt in Thailand? Waar zijn die tienduizenden euro's gebleven? Waarom woonde hij niet in een villa als hij zo veel geld heeft buitgemaakt? Misschien een gokverslaving of zo?

Allemaal onbeantwoorde vragen die best interessant geweest hadden kunnen zijn...
pi_208834677
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef bianconeri het volgende:

Kees die de chauffeur echt flink lastig valt met 100x hetzelfde schreeuwen en dat keer op keer.

En ook hoe hij doet tegen die Bram. Die Bram gaat echt heel terecht tegen Kees in. Bram mocht 1 woord zeggen en dan ging Kees weer schreeuwend tegen hem in. Hij kreeg geen seconde de tijd om iets uit te leggen.
Kees mag van alles van een oplichter vinden wat hij wil, maar doe even normaal zeg.

En ook verder? Dus iedereen kan fluiten naar zijn geld behalve degene die komt janken bij Kees?
En die gebroeders van die miljoen zal wel gewoon een zakelijk geschil zijn en niet een oplichting? Failliet verklaring en klaar.
Echt de raarste en slechtste zaak ooit.
Nou dit zo'n beetje dus. Iemand 60k afhandig maken en een decennium lang aan het lijntje houden en dan nog een keer proberen op te lichten is wel een stevig woordje waard, maar het bleef wel wat eenzijdig.
pi_208881187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 11:07 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Nou dit zo'n beetje dus. Iemand 60k afhandig maken en een decennium lang aan het lijntje houden en dan nog een keer proberen op te lichten is wel een stevig woordje waard, maar het bleef wel wat eenzijdig.
Die vent is een zieke oplichter die een miljoen euro gestolen heeft, ik vond het juist mooi hoe Kees eindelijk een keertje goed tekeer ging, normaal is die juist veel te meegaand vind ik. Dit was echt duidelijk een andere aanpak dan eerder en ik vond het meer dan terecht. Dit soort mensen begrijpen alleen deze aanpak en niets anders, je zag ook dat die zich meteen klem begon te lullen met dat pensioen verhaal.
pi_208883041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef bianconeri het volgende:

:') Dat viel reuze mee, de rest zal ongetwijfeld een stukje enthousiasme en/of spanning zijn.

quote:

Pathologische leugenaars de kans geven iets uit te leggen, vooral doen ja! ^O^
pi_208885655
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:39 schreef DjVero het volgende:

[..]
:') Dat viel reuze mee, de rest zal ongetwijfeld een stukje enthousiasme en/of spanning zijn.
Als je dat vond meevallen dan weet ik niet wat jij in het dagelijkse leven gewend bent joh :O

quote:
Pathologische leugenaars de kans geven iets uit te leggen, vooral doen ja! ^O^
Als journalist geen ruimte geven voor een weerwoord, juist....
Exact zoals het hoort. Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal.
Kees hoort alleen van de ene kant dat hij nog 60k moet betalen, maar weet niet wat er speelt bij de ander.
pi_208885747
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:16 schreef bianconeri het volgende:
Kees hoort alleen van de ene kant dat hij nog 60k moet betalen, maar weet niet wat er speelt bij de ander.
Kees had bij de tweede confrontatie zijn kans moeten grijpen hiervoor. Toen Bram aangaf dat hij er zo erg van geschrokken was. Dat was het moment waarop hij zich enigszins kwetsbsaar toonde en open leek voor een enigszins redelijk gesprek. Daarvoor was hij alleen maar alles keihard aan het ontkennen, om vervolgens stukje voor stukje toch toe te geven :')

Ik moet zeggen dat ik dit seizoen wel weer leuker vind dan de vorige. Elke keer Danny met hetzelfde trucje en dan naar Nigeria om foei te zeggen kende ik op een gegeven moment wel een beetje. Nu krijgt hij al een paar keer daadwerkelijk geld terug bij de dader en zijn het over het algemeen ook wat interessantere verhalen.

Ooit gaat hij hopelijk weer een classic seizoen met tourists scams maken. Dat zijn voor mij toch echt de leukste series die hij heeft gemaakt, waar je zelf ook meer aan hebt.
pi_208885846
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:23 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Kees had bij de tweede confrontatie zijn kans moeten grijpen hiervoor. Toen Bram aangaf dat hij er zo erg van geschrokken was. Dat was het moment waarop hij zich enigszins kwetsbsaar toonde en open leek voor een enigszins redelijk gesprek. Daarvoor was hij alleen maar alles keihard aan het ontkennen, om vervolgens stukje voor stukje toch toe te geven :')
Maar ook dan moet je gewoon de ruimte geven.
In dit geval weet je zeker als kijker niet of het wel zo zwart-wit is als Kees het doet overkomen.
Bij die Nigerianen is het gewoon pure oplichting, obvious. Maar wat was het nu allemaal?

Was het 60k? Was het 10k? Wat was er allemaal aan de hand?
Zeker als journalist (hij is geen politie) hoor je dat gewoon te doen.

quote:
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen wel weer leuker vind dan de vorige. Elke keer Danny met hetzelfde trucje en dan naar Nigeria om foei te zeggen kende ik op een gegeven moment wel een beetje. Nu krijgt hij al een paar keer daadwerkelijk geld terug bij de dader en zijn het over het algemeen ook wat interessantere verhalen.

Ooit gaat hij hopelijk weer een classic seizoen met tourists scams maken. Dat zijn voor mij toch echt de leukste series die hij heeft gemaakt, waar je zelf ook meer aan hebt.
Toch vind ik dat soort zaken veel beter dan wat het dit keer was.

Dit kwam op mij als kijker veel meer over als een zakelijk geschil, een zakelijk faillissement en wanbetaling.
Niet als een oplichterspraktijk.

Die Nigeriaanse bendes, tourist scams. Of 2 week geleden die Surinaamse die door liefde geld aftroggelt.
Dat is echt oplichting.
pi_208899000
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 01:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Die vent is een zieke oplichter die een miljoen euro gestolen heeft, ik vond het juist mooi hoe Kees eindelijk een keertje goed tekeer ging, normaal is die juist veel te meegaand vind ik. Dit was echt duidelijk een andere aanpak dan eerder en ik vond het meer dan terecht. Dit soort mensen begrijpen alleen deze aanpak en niets anders, je zag ook dat die zich meteen klem begon te lullen met dat pensioen verhaal.
Mee eens hoor, maar ik was wel benieuwd waar al die tonnen dan zijn gebleven. Zo weelderig kwam hij niet over
pi_208901207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:48 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Mee eens hoor, maar ik was wel benieuwd waar al die tonnen dan zijn gebleven. Zo weelderig kwam hij niet over
Ja absoluut, sowieso vond ik dat einde ook ontzettend abrupt, had constant het gevoel alsof er nog een laatste blok/deel moest komen in de aflevering, maar opeens was het ook meteen klaar. Al zie je dat wel vaker in dit soort programma’s, bij John van den Heuvel is het vaak nog erger, dan zeggen ze “we blijven het volgen” en weet je al dat je er nooit meer iets over zult horen.
Maar waarom die nou elke keer die koeien ging tellen op zn scooter? En waarom die nou per se in Thailand zat? Waar al dat geld gebleven is? Waar die nu van leefde? Waar die woonde? Daar had Kees makkelijk nog 10 minuten mee moeten kunnen vullen.
pi_208901499
Vanavond volgens Kees de MEEST emotionele aflevering _O_
pi_208901525
Weer een verhaal over een beloofde erfenis genot *O*
En dit keer komt die heus waar :7
pi_208901579
Iemand die serieus in een Nigeriaanse scam trapt? :D
No amount of money ever bought a second of time.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 25 april 2023 @ 20:37:24 #116
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208901612
500k :{
pi_208901626
Hoe dan, hij staat toch onder bewind?

Oh :')
pi_208901667
De Europese centrale bank die verhuist is naar Afrika
Ja dat is een geloofwaardig verhaal _O-
pi_208901682
Het hoofdkantoor van de Europese Centrale Bank... is verhuisd naar Senegal, Afrika _O- _O-

Sorry, deze man is echt fucking dom. Ik hoop ten zeerste dat ie mentaal beperkt is.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 25 april 2023 @ 20:41:57 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208901684
Danny IT-god
pi_208901686
Dikke Danny *O*
pi_208901688
DANNYYYY
pi_208901711
Hoeveel suiker zal er in die latte zitten? :X
pi_208901714
Bijzondere notaris/ eerbiedwaardige :')
pi_208901723
Nigeria *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')