Denk dat we dat hoogtepunt nooit weer gaan evenarenquote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Gaan we Kees nog in een Aziatisch bordeel zien?
Volgende weekquote:Op zondag 2 april 2023 23:14 schreef kree het volgende:
zal wel in het najaar zijn denk nieuw seizoen?
Dinsdag 4 aprilquote:Op zondag 2 april 2023 23:14 schreef kree het volgende:
zal wel in het najaar zijn denk nieuw seizoen?
owh ok dan moet ik wel ff kijken, vind Kees wel een topper altijd.quote:
Klopt, vorige week was al weer de laatste Ontvoerdquote:Op woensdag 12 april 2023 00:28 schreef ThijsTH het volgende:
Had Kees deze nog op de plank liggen voor mindere tijden ofzo? En er nu even tussendoor gegooid.....matig idd
Offtopic: Weet iemand trouwens waarom Ontvoerd nog niet op Videoland staat? Waren er maar 4 aflevringen van dit seizoen?
Bah bah, John heeft er geen zin meer in.....4 afleveringen Ontvoerd seizoen en een 4 afleveringen Mocro Mafia seizoen.....quote:Op woensdag 12 april 2023 00:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, vorige week was al weer de laatste Ontvoerdkort seizoen..
Ik vermoed dat Danny's kop niet meer op het beeldscherm past. Dat moment moest ooit een keer komen.....quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Noisecontrollers het volgende:
Danny nog steeds werkloos dit seizoen...
Ik vond het eigenlijk ook wel een goede aflevering, die vrouw draait de bak in, die man krijgt (een deel van) zijn geld terug en hij wordt herenigd met zijn familie
quote:Op vrijdag 14 april 2023 05:26 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Danny's kop niet meer op het beeldscherm past. Dat moment moest ooit een keer komen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |