abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 14:07:38 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208641403
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat zei ik ook al ongeveer een tijdje terug. Ik vind dat je qua salaris héél ver mag gaan om hem te behouden. Een salaris bij de onderkant Premier League mag eigenlijk geen stap vooruit zijn zodat het daar niet aan ligt als ie vertrekt.
Ik vind Arend Martijn ook geen figuur die zal kiezen voor de onderkant Premier league. Die zal zijn succes bij Feyenoord zo groot willen maken dat de (sub)top van de Premier League bij hem in beeld komt. Wat al min of meer het geval zou zijn (Spurs?)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208641415
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat zei ik ook al ongeveer een tijdje terug. Ik vind dat je qua salaris héél ver mag gaan om hem te behouden. Een salaris bij de onderkant Premier League mag eigenlijk geen stap vooruit zijn zodat het daar niet aan ligt als ie vertrekt.

Nog één jaar Slot en je hebt rustig de tijd om een TD aan te stellen en een opvolger uit te zoeken die een voortzetting van de koers is.
Ben het volledig met je eens. Ook omdat een trainer met een hoog salaris geen invloed zal hebben op de spelersgroep. Spelers onderling waarbij er een paar 2 miljoen verdienen (Jorgensen :') :') ) en anderen 2 ton dat zorgt voor veel gezeik.
pi_208641459
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Inderdaad, en bovendien gebied de eerlijkheid te zeggen dat Ajax en PSV beiden een ongekend matig seizoen doormaken. Als zij allebei hun niveau halen pakken die ook een punt of 80 in een seizoen en is het nog maar de vraag of we kampioen worden.
We staan op een hoger gemiddeld aantal punten dan de gemiddelde kampioen van de eredivisie. We hebben maar 1x verloren, en dus ook tegen de directe concurrentie punten gepakt. Op basis van het speelschema kun je zomaar nog een paar punten hoger uitkomen ook.

Het mag ondertussen wel iets minder met het bagataliseren van “de kampioen van de armoede” wmb
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 3 april 2023 @ 14:21:38 #229
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208641580
Liever dat we gewoon een keertje nog verliezen in de Eredivisie juist, kampioen tegen de Eagles aub.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_208641585
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef bbuddybb het volgende:
Woensdag winnen we.

Jammer dat die wedstrijd niet zo leeft.

Klassieker. Halve finale beker.

Dat zijn toch de mooiste wedstrijden man.
Tja. Compleet kapot gemaakt de CL miljoenen dat toernooi. Vind het vooral mooi dat je een dubbel kunt pakken, wat ons niet zo vaak lukt, maar het kampioenschap vind ik momenteel 48x belangrijker.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_208641624
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]
We staan op een hoger gemiddeld aantal punten dan de gemiddelde kampioen van de eredivisie. We hebben maar 1x verloren, en dus ook tegen de directe concurrentie punten gepakt. Op basis van het speelschema kun je zomaar nog een paar punten hoger uitkomen ook.

Het mag ondertussen wel iets minder met het bagataliseren van “de kampioen van de armoede” wmb
Er is na de glorieperiode van de laatste weken ook niemand meer die dat zegt volgens mij. Behalve een verdwaalde gefrustreerde Ajacied.
pi_208641631
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Tja. Compleet kapot gemaakt de CL miljoenen dat toernooi. Vind het vooral mooi dat je een dubbel kunt pakken, wat ons niet zo vaak lukt, maar het kampioenschap vind ik momenteel 48x belangrijker.
Ach die titel is echt wel binnen.
pi_208641699
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid; ik schaar me niet onder die "kampioen van de armoede" schreeuwers hé. Al denk ik dus wel dat als Ajax en PSV hun gebruikelijke niveau hadden gehaald we waarschijnlijk een seizoen zouden hebben waarin we 2e zouden worden ofzo.

Ik ga er overigens niet vanuit dat we op 85 punten gaan eindigen. Ik gok zelf op een punt of 79 - 81.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_208641718
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ach die titel is echt wel binnen.
Zolang Feyenoord niet alsnog volkomen instort wel ja. Maar mocht dat gebeuren dan zou dat op zichzelf ook een nooit eerder vertoonde gebeurtenis zijn.

12 punten zouden al voldoende moeten zijn verwacht ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 april 2023 @ 14:38:53 #235
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208641766
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
12 punten zouden al voldoende moeten zijn verwacht ik.
1 punt uit een uitwedstrijd en resterende thuiswedstrijden dus winnen. (RKC, Utrecht, Go Ahead en Vitesse).
  maandag 3 april 2023 @ 14:39:23 #236
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208641772
Maar goed, dan moeten de overige teams ook alles winnen natuurlijk. Met PSV - Ajax nog op het programma.
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 14:40:08 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208641779
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, dan moeten de overige teams ook alles winnen natuurlijk. Met PSV - Ajax nog op het programma.
Excelsior uit of GAE thuis, dat wordt 'm :Y
4045
onlogisch
pi_208641783
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Excelsior uit of GAE thuis, dat wordt 'm :Y
Denk dat we nu ook gewoon over Excelsior heenlopen en niet zoals 2017 3-0 verliezen.

Veel meer vertrouwen in dit team dan het team van 2017.
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 14:41:00 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208641788
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Denk dat we nu ook gewoon over Excelsior heenlopen en niet zoals 2017 3-0 verliezen.
Sowieso in Rotterdam
4045
onlogisch
pi_208641789
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid; ik schaar me niet onder die "kampioen van de armoede" schreeuwers hé. Al denk ik dus wel dat als Ajax en PSV hun gebruikelijke niveau hadden gehaald we waarschijnlijk een seizoen zouden hebben waarin we 2e zouden worden ofzo.

Ik ga er overigens niet vanuit dat we op 85 punten gaan eindigen. Ik gok zelf op een punt of 79 - 81.
In de huidige vorm moet 18 uit 21 toch echt wel lukken.
pi_208641815
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
In de huidige vorm moet 18 uit 21 toch echt wel lukken.
Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden (in 1999 en 2017 althans). Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.
  maandag 3 april 2023 @ 14:46:25 #242
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208641837
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden. Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.
Ik heb het idee dat dit team alleen maar energie uit die spanning haalt. Enige belangrijke wedstrijd dit seizoen waar het niveau verre van gehaald werd is die uitwedstrijd tegen Sturm Graz
pi_208641847
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat dit team alleen maar energie uit die spanning haalt. Enige belangrijke wedstrijd dit seizoen waar het niveau verre van gehaald werd is die uitwedstrijd tegen Sturm Graz
Ze begonnen inderdaad uitstekend tegen Ajax en tegen Sparta, en herpakten zich na rust ook iedere keer uitstekend. Maar er zaten in die wedstrijd ook beduidend mindere fases. Maar dat is eigenlijk het gehele seizoen al wel.
pi_208641848
quote:

[..]
Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden (in 1999 en 2017 althans). Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.
Als je 3 ronden voor tijd kampioen wordt dan worden er in die laatste 3 speelrondes vaak ook nog punten verspeeld ja. :') (6-0 in de Arena in 1999, kuch kuch) Volgens mij verloor Feyenoord toen ook nog bij Roda ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2023 14:47:59 ]
pi_208641871
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als je 3 ronden voor tijd kampioen wordt dan worden er in die laatste 3 speelrondes vaak ook nog punten verspeeld ja. :') (6-0 in de Arena in 1999, kuch kuch) Volgens mij verloor Feyenoord toen ook nog bij Roda ofzo.
Nee, dat bedoel ik niet. In 1999 was de kampioenswedstrijd tegen NAC bijvoorbeeld uitermate stroef, in 2017 herinneren we ons allemaal de wedstrijd tegen Excelsior natuurlijk nog. Al ging het vervolgens tegen Heracles wel heel gesmeerd.

Maar zo zijn er bij de andere clubs ook genoeg voorbeelden dat de wedstrijden waarin je kampioen kunt worden vaak wat minder soepel verlopen. Dus dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen.

Gelukkig hebben we ruim voldoende marge daarvoor.
pi_208641885
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nee, dat bedoel ik niet. In 1999 was de kampioenswedstrijd tegen NAC bijvoorbeeld uitermate stroef, in 2017 herinneren we ons allemaal de wedstrijd tegen Excelsior natuurlijk nog. Al ging het vervolgens tegen Heracles wel heel gesmeerd.
Ah zo ja. Ik verwacht eigenlijk dat Feyenoord tot de kampioenswedstrijd gewoon alles wint en paar potjes voor het einde kampioen wordt. En dan misschien nog knullig wat punten verspeelt in de overgebleven potjes.
pi_208641980
Zou wel wat zijn als we uiteindelijk alles winnen en PSV-uit aan het einde van de rit het enige verlies is.

Loop je de Invincibles bijnaam net mis.

Door note bene een goal uit een corner die helemaal geen corner was. :D :')
pi_208642005
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 12:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Sowieso is die kwalificatie "kampioen van de armoede" discutabel. Het wordt gebruikt voor de ploeg die toevallig de meeste punten haalt als vrijwel alle topploegen matig presteren en veel puntverlies lijden, maar je kan ook zeggen dat de competitie schijnbaar dusdanig sterk is dat veel clubs punten van elkaar afsnoepen en er geen enkele club met kop en schouders bovenuit steekt.
Feyenoord is prima, maar de subtop is gewoon zwak.. Kijk eens wat Groningen, Vitesse, Utrecht en Heerenveen allemaal doen :') Gelukkig is Twente wel weer redelijk op de weg terug.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_208642034
quote:

[..]
Er staat toch geen spanning meer op, dat scheelt. Ajax moet zich zorgen maken om plek 2 met dat programma... _O- :')
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_208642679
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik vind Arend Martijn ook geen figuur die zal kiezen voor de onderkant Premier league.
Schijnt dat ie niet onwelwillend stond tegenover Leeds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')