denk je dat ze zin hebben in dat potje bij ajax?quote:Op maandag 3 april 2023 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een overwinning aankomende woensdag gaat dat inderdaad versterken en zou bij ons ook weer in het koppie gaan spelen inderdaad.
Dat wordt een loodzwaar potje. De aanvallende kwaliteiten van Berghuis, Tadic en Kudus hebben we niet. Eigenlijk heeft Ajax een ideale selectie om op de counter te spelen en in de Kuip is daar alle ruimte voor, alhoewel domme Sjonnie daar misschien teveel branie voor heeft.quote:Op maandag 3 april 2023 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een overwinning aankomende woensdag gaat dat inderdaad versterken en zou bij ons ook weer in het koppie gaan spelen inderdaad.
nee en ik als supporter ook niet trouwens.quote:Op maandag 3 april 2023 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk je dat ze zin hebben in dat potje bij ajax?
leuk concept is datquote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt dat niet zo uit, succes wordt wel vaker geboren uit toeval of het falen van anderen. Dit was altijd een opbouwjaar. Ik denk niet dat we hier hadden gestaan zonder de lul van Overmars en het falen van Schreuder, bovendien heeft de enorme mazzel die we dit seizoen Europees hebben gehad ook een positieve rol gespeeld. Maar ja, stukje butterfly effect.
zit je weer aan de paddos?quote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk concept is dat
hier is wat stable diffussion denkt van het arne slot butterfly effect
[ afbeelding ]
geen dank
hij is wel wat vrij in het interpreteren van zijn hoofd
Op die foto rechtsboven lijkt het alsof Arne in de middelbare school zijn genderneutrale levensfase heeft en zich onbegrepen voelt door de maatschappij.quote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk concept is dat
hier is wat stable diffussion denkt van het arne slot butterfly effect
[ afbeelding ]
geen dank
hij is wel wat vrij in het interpreteren van zijn hoofd
arme arend, al goed kaal op de middelbare schoolquote:Op maandag 3 april 2023 10:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die foto rechtsboven lijkt het alsof Arne in de middelbare school zijn genderneutrale levensfase heeft en zich onbegrepen voelt door de maatschappij.
Statistisch gezien is de kans groter dat wij 'm winnen, dan bijvoorbeeld Ajax.quote:Op maandag 3 april 2023 09:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaan jullie de Europa League winnen ja?
De schreeuw om hem in het begin van het seizoen was terecht. Echte kenners zagen dit alquote:
Hij gaat nog topscorer worden van de Eredivisie.quote:Op maandag 3 april 2023 10:59 schreef hhh38 het volgende:
Santiagoal
Wel grappig dat ie eigenlijk altijd maar 1x scoort.
Wel topscorer van de armoede danquote:Op maandag 3 april 2023 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij gaat nog topscorer worden van de Eredivisie.
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zie Ajax woensdag winnen. Want ja, Brobbey goed hè. En Sjonnie heeft iets recht te zetten.
Maar goed, beter één Arend in de hand dan tien in de lucht.
In het licht van dit soort reacties die je vaak over deze titel ziet heb ik voor de grap eens zitten kijken. Als we alle resterende wedstrijden winnen (wat niet gek zou zijn) dan kom je op 85 punten wat in 7 van de 10 laatste seizoenen genoeg zou zijn geweest voor de titel (coronaseizoen niet meegeteld). Daarbij is de laatste keer dat iemand kampioen werd met slechts 1 nederlaag in 2004/2005 geweest. Dat zijn toch gewoon uitstekende cijfersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |