Ik heb ook vertrouwen hoor, vind ons beter dan Ajax. Maar die aanval van hun blijft gevaarlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk met veel vertrouwen naar woensdag. Er is absoluut geen enkele reden om geen vertrouwen te hebben.
Ik vrees een beetje een bloedbad, kan me niet voorstellen dat het zonder rood afloopt.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook vertrouwen hoor, vind ons beter dan Ajax. Maar die aanval van hun blijft gevaarlijk.
Is direct rood in de beker nog steeds ook een straf voor de competitie?quote:Op maandag 3 april 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje een bloedbad, kan me niet voorstellen dat het zonder rood afloopt.
Ik meen van wel.quote:Op maandag 3 april 2023 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Is direct rood in de beker nog steeds ook een straf voor de competitie?
Het woord 'branie' hequote:
Als ze counteren winnen ze dit wel denk ik, Feyenoord mist achterin Geertruida een beetje en via Berghuis kan Ajax gewoon hun voorhoede lanceren, ze hebben dan genoeg snelheid en kwaliteit in de 16 om het zakelijk te beslissen. Maar domme Sjonnie zie ik nog wel met Brobbey in de spits starten om weer rustig van achteruit op te gaan bouwen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je die verliezen, maar ik zie het ze niet opeens heel anders spelen ofzo. Wat hier ook al werd gezegd, eigenlijk kan je het beste lekker counteren tegen dit Feyenoord maar dat gaat die kamper vast niet doen
Wel een thuisfluiter.quote:Op maandag 3 april 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Woensdag Lindhout. Matige scheidsrechter.
quote:Op maandag 3 april 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Woensdag Lindhout. Matige scheidsrechter.
Toch niet zie ik nu Niet goed gelezen, direct rood is schorsing ook voor competitie.quote:Op maandag 3 april 2023 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Is direct rood in de beker nog steeds ook een straf voor de competitie?
Heeft ook nog wat goed te maken dusquote:
PietjePuk van het podcastje kijkt er vol vertrouwen en branie naar uit.quote:Op maandag 3 april 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ook nog wat goed te maken dus
Alle parameters wijzen op een paar flink twijfelachtige beslissingen
Erg mooiquote:
Sauer zit een stuk dichter tegen het 1e elftal aan, die heeft afgelopen winterstop al een oefenpotje meegedaan toch?quote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi
Ik ben ook benieuwd naar van Persie en Sliti. Hopelijk kunnen die ook doorbreken de komende jaren.
Geen idee. Maar van Persie en Sliti zijn nog een stuk jonger hé. Die zijn net 16 geloof ik.quote:Op maandag 3 april 2023 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sauer zit een stuk dichter tegen het 1e elftal aan, die heeft afgelopen winterstop al een oefenpotje meegedaan toch?
We mogen nog een keer verliezen en 2 keer gelijkspelen, dus geen zorgen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we nog moeten verliezen dan maar woensdag maar liefst gewoon winnen.
Ja, scoorde zelfs.quote:Op maandag 3 april 2023 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sauer zit een stuk dichter tegen het 1e elftal aan, die heeft afgelopen winterstop al een oefenpotje meegedaan toch?
Het weekblad?quote:Op maandag 3 april 2023 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, scoorde zelfs.
Die spelers die @:onlogisch noemt zullen wel eerst het Story traject volgen. Misschien onterecht, maar ik had gezien alle lovende verhalen wel al meer van Story gezien te hebben.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-trainer-ooitquote:Gouka adviseert: "Maak Slot de best betaalde Feyenoord-trainer ooit"
quote:Op maandag 3 april 2023 13:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we woensdag winnen en voor de dubbel triple gaan, en dan een keer een uitglijder tegen Vitesse ofzo.
Dat zei ik ook al ongeveer een tijdje terug. Ik vind dat je qua salaris héél ver mag gaan om hem te behouden. Een salaris bij de onderkant Premier League mag eigenlijk geen stap vooruit zijn zodat het daar niet aan ligt als ie vertrekt.quote:Op maandag 3 april 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-trainer-ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |