Mwah, ik vind het leuker als ze dingen ondernemen, verkopen of organiseren. Dat waren de speerpunten van Utopia in die jaren. Persoonlijke doelen was daar ook een onderdeel maar uiteindelijk komt daar ook niet veel ten terecht nu. Ik zie JW nooit meer achter dat drumstel zitten b.v., die is alleen maar aan het biljarten...topstreams! Oh wacht.quote:Op zondag 2 april 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben op groen gestaan voor dat race event zonder eigenlijk precies te weten waar die 650,- naar toe ging. JW zat, voor hij wist dat ook die motor kwam, nog te klagen (what's new). Iets in de richting van "paar stukken karton en 2 hondjes en dat kost 650,-?!".
Jasper zou het onder het mom persoonlijk doel (promoten van z'n sport) kunnen gooien. Hebben er meer gedaan met shit die ze daar wilde hebben; Marciano heeft z'n tattooset, JW z'n drumkit, en Zoe haar plamuur. En ook voor de nagels van Mexx en later Kim, studiespullen voor Kenzy en weet ik wat nog meer stond men op groen.
Van al die 'persoonlijke doelen' was dit er wel een waar wij als kijkers eigenlijk ook het meeste aan hebben gehad.
Neenquote:Op zondag 2 april 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gooi maar weer dicht, ik heb gestemd, hij gaat voor 100%
Heel ander concept Utopia.quote:Op zondag 2 april 2023 18:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het leuker als ze dingen ondernemen, verkopen of organiseren. Dat waren de speerpunten van Utopia in die jaren. Persoonlijke doelen was daar ook een onderdeel maar uiteindelijk komt daar ook niet veel ten terecht nu. Ik zie JW nooit meer achter dat drumstel zitten b.v., die is alleen maar aan het biljarten...topstreams! Oh wacht.
Dat is dan best veelquote:Op zondag 2 april 2023 18:52 schreef engine het volgende:
Lol volgens mij hebben ze er ook nog friet bij
Der zitten al birdies , ook in dat andere schattige huisjequote:Op zondag 2 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Leuk met die gespannen net daarboven.
[ afbeelding ]
Mocht er te weinig bewoners overblijven kunnen ze 2 slaapkamers beschikbaar stellen voor een B&Bquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |