Nogmaals: probeer het ontopic te houden ajb.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:41 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-26-in-bos-trentino
He Beren die moeten we ook hebben in Nederland
echte robuste natuur met beren , konikpaarden en wolven we gaan nog een 100 hectare aardappels opofferen voor robuste natuur onder water te zetten
Beren doen niks hoor echt niet , gewoon met rust laten![]()
![]()
Ja ok hij is wel dood , maar beren doen nooit iemand kwaad
[..]
Ag gossie. Je merkt dat binnen het daadwerkelijke onderwerp van het topic je qua feiten eigenlijk telkens gefileerd wordt dus je trekt er nu maar even iets bij wat totaal niet aan de orde is om toch nog het gevoel te hebben dat je een punt maakt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:41 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-26-in-bos-trentino
He Beren die moeten we ook hebben in Nederland
echte robuste natuur met beren , konikpaarden en wolven we gaan nog een 100 hectare aardappels opofferen voor robuste natuur onder water te zetten
Beren doen niks hoor echt niet , gewoon met rust laten![]()
![]()
Ja ok hij is wel dood , maar beren doen nooit iemand kwaad
[..]
Dat geldt letterlijk voor alle reacties van dit figuur. Hij is ook aan het radicaliseren: zijn reacties waarmee hij topics onderschijt worden steeds extremer.quote:
quote:Onbekenden hebben gisteren een afgesneden wolvenkop achtergelaten bij een Duitse natuurbeschermingsorganisatie. Een wandelend echtpaar ontdekte de gruwelijke boodschap in de plaats Leiferde, ten oosten van Hannover.
De muil van het dier was met een takje opengesperd, de tong was verwijderd. Het is volgens de natuurorganisatie niet onmiddellijk vast te stellen hoe het dier om het leven is gekomen.
Het lichaam van de wolf was nergens te bekennen.
wolven zijn ondieren , net als rattenquote:Op zondag 9 april 2023 09:40 schreef bianconeri het volgende:
Echt walgelijk
Die anti-dieren en anti-natuur mensen gaan echt te ver.
Omdat ze het niet op feiten kunnen winnen gaan ze maar over tot dit soort achterlijke methoden.
Als het in NL gebeurt dan kunnen we direct die MichaelMoore overhandigen.
Je moet idd behoorlijk verknipt zijn om zoiets te bedenken, en al helemaal om te doenquote:Op zondag 9 april 2023 09:57 schreef deedeetee het volgende:
Wolvenkop afhakken ( dan zwijg ik nog over de andere zaken) zomaar ergens neerplempen dan spoor je niet hoor.![]()
Degene die dit gedaan heeft is een griezel van de hoogste orde. !
Wat zijn mensen dan wel niet?quote:Op zondag 9 april 2023 09:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wolven zijn ondieren , net als ratten
mensen doden hun prooi voor ze beginnen te etenquote:Op zondag 9 april 2023 10:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat zijn mensen dan wel niet?
Ratten extra? Kakkerlakken?
De grootste ondieren ooit.
Ik heb echt totaal niks met wolven. Ook niet met ratten trouwens. Maar de wolf met een rat vergelijken gaat me toch wel iets te ver hoorquote:Op zondag 9 april 2023 09:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en gifslangen ??quote:Op zondag 9 april 2023 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal niks met wolven. Ook niet met ratten trouwens. Maar de wolf met een rat vergelijken gaat me toch wel iets te ver hoor
Ik heb meer met wurgslangen.quote:Op zondag 9 april 2023 15:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en gifslangen ??
die zijn niet zo aaibaar als een wolf of een das
Ondier is geen officiele categorie binnen de fauna. Leg me eens uit waarom jij geen ondier bent en een wolf wel?quote:Op zondag 9 april 2023 09:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel zijn bedoeling. Hij word telkens onder de tafel geluld en wordt er telkens mee geconfronteerd dat hij na 4 topics inhoudelijk nog niet verder is gekomen als boze wolf eng! Om hiermee om te gaan gooit hij telkens een red herring om zichzelf wat minder dom te voelen.quote:Op zondag 9 april 2023 15:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb meer met wurgslangen.
Maargoed je gaat steeds off-topic. Je verpest zo zelf je eigen topic. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn, me dunkt.
Niet overal in de wereld doen mensen dit. Wolven sluiten dieren dan weer niet op in kleine kooitjes voor hun hele leven.quote:Op zondag 9 april 2023 10:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen doden hun prooi voor ze beginnen te eten
Don't feed the troll...quote:Op zondag 9 april 2023 10:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat zijn mensen dan wel niet?
Ratten extra? Kakkerlakken?
De grootste ondieren ooit.
Gelukkig gaat BBB weer eens onderuit.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
spoed debat over de wolf in gelderland
wie gaat de dode schapen , geiten , paarden en kalveren betalen
Wolven willen geen reeen slachten , die lopen te hard weg
Ja maar Alpaca's. Ze vreten zelfs alpaca's.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:22 schreef Intint het volgende:
In de VS weer een megastal in de fik gevlogen. 18.000 koeien levend verbrand. Kan gebeuren.
Maar die klote wolf!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |