weet nietquote:Op zondag 2 april 2023 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was die dochter in kwestie dan niet een soort hoer?
Als zij haar diensten niet eerst aan had geboden had de verzamelaar geen reden gevoeld om zijn besjes te delen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet
maar zelfs als dat zo is moet je in dit voorbeeld toch eerst werken voor je hoer, namelijk besjes plukken of een vis vangen
Genot hé. Erg jammer dat Bassie er niet instaat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze blijven die Taylor ook maar opstellen.
die oostenrijker die ze voor Te Kloesegod zijn neus hebben weggekaapt zie je ook nooitquote:Op zondag 2 april 2023 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze blijven die Taylor ook maar opstellen.
die is net zo matig.quote:Op zondag 2 april 2023 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die oostenrijker die ze voor Te Kloesegod zijn neus hebben weggekaapt zie je ook nooit
quote:Op zondag 2 april 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik laat de hoerendiscussie ook maar even voor wat het is
dit had toch leuker geweest met een puberale stijnquote:Op zondag 2 april 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn ajax vrinden @:GGMM (vast bij vrienden) @:maxi-mus @:Tarado en @:JR-Style-93 niet meeposten
grote schoonmaak maar doen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
ze hebben denk ik ook een slechtere bank dan feyenoord
genot
Wat een toeval nu Ajax zo’n matig seizoen heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn ajax vrinden @:GGMM (vast bij vrienden) @:maxi-mus @:Tarado en @:JR-Style-93 niet meeposten
@Alaphilippe_ is ons niveau ontstegen. Hij houdt zich niet meer bezig met dit soort gepeupel.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit had toch leuker geweest met een puberale stijn
Die kijkt waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit had toch leuker geweest met een puberale stijn
Raar dat ze zich zo verschuilen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een toeval nu Ajax zo’n matig seizoen heeft.
@GGMM ook al een tijdje niet meer in het Feyenoordtopic gezien.quote:Op zondag 2 april 2023 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar dat ze zich zo verschuilen.
Niet voor een ander tenzij je slaaf zijn ook als beroep ziet.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk zelfs dat schoonmaker ouder is dan hoeren
succes!
Hopelijk heeft hij wel voldoende aandacht voor zijn kat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ggmm ook al een tijdje niet meer in het Feyenoordtopic gezien.
Toen Ajax 2-1 voorkwam tegen ons was hij wel even langs om te discussiërenquote:Op zondag 2 april 2023 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ggmm ook al een tijdje niet meer in het Feyenoordtopic gezien.
Hij is al gevarred maat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Die gaat wel tellen. Dus dan toch de 0-1.
helaas niet. Zag er bij de var kennelijk anders uit dan op tvquote:Op zondag 2 april 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Oké Dummie.quote:Op zondag 2 april 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
mompelt iets over internet in twentequote:Op zondag 2 april 2023 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik loop altijd een 20/30 seconden achter.
is ook een moeilijke regelquote:Op zondag 2 april 2023 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kudus weer eens buitenspel, dat verwacht je niet.
Zelfs in Amsterdam zijn ze dat met je eens en dat zegt wat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Taylor een bijzonder gemankeerde voetballer.
Ze zouden vaker naar me moeten luisteren.quote:Op zondag 2 april 2023 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs in Amsterdam zijn ze dat met je eens en dat zegt wat.
Loopt gewoon de kantjes er van af.quote:Op zondag 2 april 2023 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij was ooit sterk, maar dat laat hij nu ook niet meer zien.
Kanniet Veelhorquote:Op zondag 2 april 2023 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Taylor een bijzonder gemankeerde voetballer.
Sorry maar, in had jou ook kunnen mentionen. Maar dan laten we het gewoon gaan.quote:Op zondag 2 april 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niveautje @:mexicanobakker
Doen we helemaal niets mee.
RT.quote:Op zondag 2 april 2023 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FA GGMM laat het al een tijdje afweten.
Benieuwd wanneer Sked benoemd gaat worden tot FA
dit zit diepquote:Op zondag 2 april 2023 13:05 schreef Boussaadia het volgende:
Was dit maar de scheidsrechter bij Ajax - Tottenham.
Nee, in alle rust naar deze wedstrijd. Ik bespreek het Ajax-leed op andere plaatsen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kijkt waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen.
Niet gek als je 200 kilo weegtquote:Op zondag 2 april 2023 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft nu een helft volgemaakt.
Die zal vast helemaal kapot zijn.
wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 2 april 2023 13:05 schreef Boussaadia het volgende:
Was dit maar de scheidsrechter bij Ajax - Tottenham.
jammerquote:Op zondag 2 april 2023 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, in alle rust naar deze wedstrijd. Ik bespreek het Ajax-leed op andere plaatsen.
denk het nietquote:Op zondag 2 april 2023 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Dat buitenspel is wel een tikkeltje dubieus. Vraag me af of de VAR had ingegrepen als er niet gevlagd was.
Ik kijk verder ook weinig voetbal, dit jaar. Gisteren meteen om de oren geslagen toen ik een opmerking over PSV maakte op de Twittersquote:
Dat kon dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 2 april 2023 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Dat buitenspel is wel een tikkeltje dubieus. Vraag me af of de VAR had ingegrepen als er niet gevlagd was.
Die trekt ze wel wat strakker ja.quote:Op zondag 2 april 2023 13:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om @:caland in te schakelen. Die trekt die lijntjes als de beste.
Ik ben het zelden eens met Aad, maar dit keer heeft hij gelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 13:23 schreef bbuddybb het volgende:
Aad300 over Baas: "Ja, ik ken Baas. Te weinig voor Ajax."
Wow.
Waarom niet? Dat kan nog leuk worden hier weet je al dat het niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 april 2023 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, in alle rust naar deze wedstrijd. Ik bespreek het Ajax-leed op andere plaatsen.
AB of wsg?quote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je nog over hoeren praten? Anders start ik een potje battlegrounds op.
het mooiste is dat het als eigen jeugdspeler tot nu toe echt tering veel geld heeft gekostquote:
Staat nu al op 11 goals maar is nog blessuregevoeliger/kleinzeriger dan Bijlow.quote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het mooiste is dat het als eigen jeugdspeler tot nu toe echt tering veel geld heeft gekost
al hoeft hij ook maar één seizoentje er 15-20 in te schieten om voor meer weg te kunnen allicht
wat een weelde dat ze die zo ik kunnen zetten vanaf de bankquote:Op zondag 2 april 2023 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De beste linkerkant van Europa komt eraan.
Spelen al vrij lang het beste voetbal van de Eredivisie hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 13:37 schreef fetX het volgende:
Wat is dat toch met Eagles uit dat het zo vaak een lastig potje is voor topclubs.
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op zondag 2 april 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelen al vrij lang het beste voetbal van de Eredivisie hoor.
Schmidt moet je inmiddels serieus nemen dus hij was iets op het spoor.quote:Op zondag 2 april 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelen al vrij lang het beste voetbal van de Eredivisie hoor.
@AIVD @Novaquote:Op zondag 2 april 2023 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk je dat jij op een lijst staat bij de AIVDgoden?
Mijn voorspelling komt wel uit, dat compenseert een hoop!quote:Op zondag 2 april 2023 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels zit met tranen voor de tv als gepassioneerde Ajacied.
Ga je trouwens weleens naar het stadion Nelis?quote:Op zondag 2 april 2023 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn voorspelling komt wel uit, dat compenseert een hoop!
Hopelijk heb ik ook nog wat liggen.quote:Op zondag 2 april 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Met nog ruim 20 minuten op de klok heb ik het txtbestandje vast geopend
Intimiderend sfeertje.quote:Op zondag 2 april 2023 13:37 schreef fetX het volgende:
Wat is dat toch met Eagles uit dat het zo vaak een lastig potje is voor topclubs.
Jinx?quote:Op zondag 2 april 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Met nog ruim 20 minuten op de klok heb ik het txtbestandje vast geopend
Erg mooiquote:Op zondag 2 april 2023 13:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik ook nog wat liggen.
[ afbeelding ]
Op naar de 34 gig.quote:Op zondag 2 april 2023 13:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik ook nog wat liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Konsesouwo krijgt nog wat tips van Bassie.
Ajax scoort vrijwel nooit in de Slotfase.quote:Op zondag 2 april 2023 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatste paar minuten valt ‘ie. GAE is helemaal op.
Gefeliciteerd met de overwinning alvast.quote:Op zondag 2 april 2023 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax staat daar inderdaad bekend om.
Oh nee
LR is een Feyenoorder.quote:Op zondag 2 april 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning alvast.
Kan mij niet schelen hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning alvast.
De transactie is inmiddels voltooid, erg mooi. Welkom bij Feyenoord vriend.quote:Op zondag 2 april 2023 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geëindigd met 205 likes dus kan er echt niet meer omheen
ik heb laatst de functie ontdekt om naar oudere control v's te gaanquote:Op zondag 2 april 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
De volgende jinx @:fetx
Hij zit inmiddels onder mijn control V
Dit kan niet lang goed blijven gaan maat.quote:Op zondag 2 april 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
De volgende jinx @:fetx
Hij zit inmiddels onder mijn control V
Vind succes bij clubs nooit zo leuk alleen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De transactie is inmiddels voltooid, erg mooi. Welkom bij Feyenoord vriend.
Bij Feyenoord hoef je er nooit voor lange periode aan te wennen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind succes bij clubs nooit zo leuk alleen.
Feyenoord heeft alleen maar geluk dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord zou minimaal 8 minuten gehad hebben.
Staat die van mij er ook nog??? @fetX nam de vorige keer mijn plekje inquote:Op zondag 2 april 2023 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wandel precies langs de Coolsingel.
Even mijn stoeltje checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |