weet nietquote:Op zondag 2 april 2023 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was die dochter in kwestie dan niet een soort hoer?
Als zij haar diensten niet eerst aan had geboden had de verzamelaar geen reden gevoeld om zijn besjes te delen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet
maar zelfs als dat zo is moet je in dit voorbeeld toch eerst werken voor je hoer, namelijk besjes plukken of een vis vangen
Genot hé. Erg jammer dat Bassie er niet instaat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze blijven die Taylor ook maar opstellen.
die oostenrijker die ze voor Te Kloesegod zijn neus hebben weggekaapt zie je ook nooitquote:Op zondag 2 april 2023 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze blijven die Taylor ook maar opstellen.
die is net zo matig.quote:Op zondag 2 april 2023 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die oostenrijker die ze voor Te Kloesegod zijn neus hebben weggekaapt zie je ook nooit
quote:Op zondag 2 april 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik laat de hoerendiscussie ook maar even voor wat het is
dit had toch leuker geweest met een puberale stijnquote:Op zondag 2 april 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn ajax vrinden @:GGMM (vast bij vrienden) @:maxi-mus @:Tarado en @:JR-Style-93 niet meeposten
grote schoonmaak maar doen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
ze hebben denk ik ook een slechtere bank dan feyenoord
genot
Wat een toeval nu Ajax zo’n matig seizoen heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn ajax vrinden @:GGMM (vast bij vrienden) @:maxi-mus @:Tarado en @:JR-Style-93 niet meeposten
@Alaphilippe_ is ons niveau ontstegen. Hij houdt zich niet meer bezig met dit soort gepeupel.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit had toch leuker geweest met een puberale stijn
Die kijkt waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit had toch leuker geweest met een puberale stijn
Raar dat ze zich zo verschuilen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een toeval nu Ajax zo’n matig seizoen heeft.
@GGMM ook al een tijdje niet meer in het Feyenoordtopic gezien.quote:Op zondag 2 april 2023 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar dat ze zich zo verschuilen.
Niet voor een ander tenzij je slaaf zijn ook als beroep ziet.quote:Op zondag 2 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk zelfs dat schoonmaker ouder is dan hoeren
succes!
Hopelijk heeft hij wel voldoende aandacht voor zijn kat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ggmm ook al een tijdje niet meer in het Feyenoordtopic gezien.
Toen Ajax 2-1 voorkwam tegen ons was hij wel even langs om te discussiërenquote:Op zondag 2 april 2023 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ggmm ook al een tijdje niet meer in het Feyenoordtopic gezien.
Hij is al gevarred maat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Die gaat wel tellen. Dus dan toch de 0-1.
helaas niet. Zag er bij de var kennelijk anders uit dan op tvquote:Op zondag 2 april 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Oké Dummie.quote:Op zondag 2 april 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
mompelt iets over internet in twentequote:Op zondag 2 april 2023 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik loop altijd een 20/30 seconden achter.
is ook een moeilijke regelquote:Op zondag 2 april 2023 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kudus weer eens buitenspel, dat verwacht je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |