Que?quote:Op maandag 3 april 2023 22:57 schreef Tjacka het volgende:
welke kussen hebben je jullie @:atypisch @:onlogisch @:donraja
Ik gok dat @onlogisch een antroposofisch boekweitkussen heeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat voor kussen. Jij hebt vast een fancy Emma kussen oid
Het zal je niet verbazen dat ik dit moest googlen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat @:onlogisch een antroposofisch boekweitkussen heeft.
Kun je confirmen?@:onlogisch
De leer van Steiner of boekweit?quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ik dit moest googlen.
Ik had nog nooit gehoord van een boekweitkussenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De leer van Steiner of boekweit?
Ik slaap op 2 kussens. Toevallig ook wel zoek naar vervanging.
Waarschijnlijk de schuld van de vlugtelinge!quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben de FOK! detectives het treinongeluk bij Voorschoten al verklaard?
Schuld van RUTTEN!quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de schuld van de vlugtelinge!
Fred ?quote:
Het gaat over treinen, en veel van de FOK! detectives hebben heel toevallig een verregaande enthousiasme hiervoor. Geen idee waar deze overlap vandaan komt, maar: dit gaan ze snel uitgevogeld hebben!quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben de FOK! detectives het treinongeluk bij Voorschoten al verklaard?
Hij gaat wel viraal maat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:43 schreef GGMM het volgende:
https://nos.nl/video/2470(...)oten-vanuit-de-trein
Heb je net een ernstig ongeluk meegemaakt gaat zo'n lul een Tiktok lopen schieten.
Welkom in 2023
COME OUTquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:43 schreef GGMM het volgende:
Heb je net een ernstig ongeluk meegemaakt gaat zo'n lul een Tiktok lopen schieten.
Welkom in 2023
Een tiktok? Het is gewoon een filmpjequote:Op dinsdag 4 april 2023 11:43 schreef GGMM het volgende:
Welkom in 2023
Tiktok zijn toch ook filmpjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een tiktok? Het is gewoon een filmpje
Goed gezien maat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een tiktok? Het is gewoon een filmpje
Het meest opvallende vond ik eigenlijk dat er nog 50 man gebruik maken van een trein van Leiden naar Den Haag om 3:20 op maandagnacht.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat over treinen, en veel van de FOK! detectives hebben heel toevallig een verregaande enthousiasme hiervoor. Geen idee waar deze overlap vandaan komt, maar: dit gaan ze snel uitgevogeld hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |