Ook voor jou, blijf denkbeeldige scenario’s bedenken waardoor je getriggerd kan worden. Niemand hier noemt je een troll of een fanboy. Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat dus. Maar je kan kennelijk geen neutrale kijker zijn, je bent of voor Max, of je bent een troll en meteen fanboy van elke andere coureur.
Die gaan heel sterk, mooi om te zienquote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Aston Martin nu al 10 punten meer dan in het hele vorige seizoen.
Zeker wel. Maar wat is dan de relatie met een foto van de start van Verstappen precies, welk punt wil je maken, waarom is het relevant met die foto en hoe denk je de discussie daarmee verder te helpen door een “whataboutism” te plaatsen?quote:Op zondag 2 april 2023 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij bent op een FB, IG of Twitter nog geen toxische MV33 fans tegengekomen
Ik loop al lang genoeg mee om te weten dat dat niet waar is.quote:Op zondag 2 april 2023 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook voor jou, blijf denkbeeldige scenario’s bedenken waardoor je getriggerd kan worden. Niemand hier noemt je een troll of een fanboy. Waar ben je mee bezig?
Eens, maar vraag is dus of dit uit de hoed van de FIA Komt of ook afgesproken is met de teams enzo. Volgens mij waren er ook vanuit de teams veel bezwaren tegen finishen onder SC.quote:Op zondag 2 april 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden denk ik gewoon achter de safetycar kunnen finishen met die paar ronden te gaan, de rode vlag was er puur om nog wat entertainment te bieden.
Nou het forum heeft een handige quote functie dus ga vooral je gang om je eigen beweringen te staven met bewijs.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik loop al lang genoeg mee om te weten dat dat niet waar is.
Heb nog geen coureur gezien die het eens was met die beslissing.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Eens, maar vraag is dus of dit uit de hoed van de FIA Komt of ook afgesproken is met de teams enzo. Volgens mij waren er ook vanuit de teams veel bezwaren tegen finishen onder SC.
Dat laatste ja, de wedstrijdleiding volgde gewoon de regels, alle teams zijn tegen finishen onder de SC, ironisch dat het dus uiteindelijk toch gebeurde.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Eens, maar vraag is dus of dit uit de hoed van de FIA Komt of ook afgesproken is met de teams enzo. Volgens mij waren er ook vanuit de teams veel bezwaren tegen finishen onder SC.
Teams. Wat Allard ook tijdens de race zei.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat is om onduidelijke redenen een beetje ondergesneeuwd geraakt omdat bij het laatste geval terzake het seizoenseinde was en toen was het punt erachter en op naar het volgende seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat was in 2021 al zoquote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Feit is dat Max overal uitgefloten wordt, terwijl HAM zelfs op Zandvoort keurig ontvangen wordt.quote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat dus. Maar je kan kennelijk geen neutrale kijker zijn, je bent of voor Max, of je bent een troll en meteen fanboy van elke andere coureur.
Ik heb eigenlijk wel iets beters te doen. Kijk vooral eens in de spiegel, dan heb je je antwoord al.quote:Op zondag 2 april 2023 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou het forum heeft een handige quote functie dus ga vooral je gang om je eigen beweringen te staven met bewijs.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel iets beters te doen. Kijk vooral eens in de spiegel, dan heb je je antwoord al.
Fijne dag nog allen.
Ze wilden Masi laten zien hoe het moet, denk dat hij wel gelachen heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je moet wat als ronde 58 al 'loopt'.quote:Op zondag 2 april 2023 10:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste ja, de wedstrijdleiding volgde gewoon de regels, alle teams zijn tegen finishen onder de SC, ironisch dat het dus uiteindelijk toch gebeurde.
Die heeft een heerlijk einde gezien jaquote:Op zondag 2 april 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze wilden Masi laten zien hoe het moet, denk dat hij wel gelachen heeft.
Komt vanuit de teams (de regelwijziging).quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welke regelwijziging?quote:Op zondag 2 april 2023 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt vanuit de teams (de regelwijziging).
Dat dit soms gebeurt aan het begin van de race hoort bij de sport. Maar zoals ik eerder zei, denk ik dat met nog maar zo weinig ronden te gaan, er bij een staande start altijd zou gebeuren wat er vandaag gebeurde en dat het dus uiteindelijk ook altijd zou finishen zoals vandaag. Imo is dat kunstmatig 'actie' creëren en uiteindelijk gaat het toch als een nachtkaars uit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang er niemand echt gewond raakt, vind ik het best.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef PS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |