Ook voor jou, blijf denkbeeldige scenario’s bedenken waardoor je getriggerd kan worden. Niemand hier noemt je een troll of een fanboy. Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat dus. Maar je kan kennelijk geen neutrale kijker zijn, je bent of voor Max, of je bent een troll en meteen fanboy van elke andere coureur.
Die gaan heel sterk, mooi om te zienquote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Aston Martin nu al 10 punten meer dan in het hele vorige seizoen.
Zeker wel. Maar wat is dan de relatie met een foto van de start van Verstappen precies, welk punt wil je maken, waarom is het relevant met die foto en hoe denk je de discussie daarmee verder te helpen door een “whataboutism” te plaatsen?quote:Op zondag 2 april 2023 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij bent op een FB, IG of Twitter nog geen toxische MV33 fans tegengekomen
Ik loop al lang genoeg mee om te weten dat dat niet waar is.quote:Op zondag 2 april 2023 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook voor jou, blijf denkbeeldige scenario’s bedenken waardoor je getriggerd kan worden. Niemand hier noemt je een troll of een fanboy. Waar ben je mee bezig?
Eens, maar vraag is dus of dit uit de hoed van de FIA Komt of ook afgesproken is met de teams enzo. Volgens mij waren er ook vanuit de teams veel bezwaren tegen finishen onder SC.quote:Op zondag 2 april 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden denk ik gewoon achter de safetycar kunnen finishen met die paar ronden te gaan, de rode vlag was er puur om nog wat entertainment te bieden.
Nou het forum heeft een handige quote functie dus ga vooral je gang om je eigen beweringen te staven met bewijs.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik loop al lang genoeg mee om te weten dat dat niet waar is.
Heb nog geen coureur gezien die het eens was met die beslissing.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Eens, maar vraag is dus of dit uit de hoed van de FIA Komt of ook afgesproken is met de teams enzo. Volgens mij waren er ook vanuit de teams veel bezwaren tegen finishen onder SC.
Dat laatste ja, de wedstrijdleiding volgde gewoon de regels, alle teams zijn tegen finishen onder de SC, ironisch dat het dus uiteindelijk toch gebeurde.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Eens, maar vraag is dus of dit uit de hoed van de FIA Komt of ook afgesproken is met de teams enzo. Volgens mij waren er ook vanuit de teams veel bezwaren tegen finishen onder SC.
Teams. Wat Allard ook tijdens de race zei.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat is om onduidelijke redenen een beetje ondergesneeuwd geraakt omdat bij het laatste geval terzake het seizoenseinde was en toen was het punt erachter en op naar het volgende seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat was in 2021 al zoquote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Feit is dat Max overal uitgefloten wordt, terwijl HAM zelfs op Zandvoort keurig ontvangen wordt.quote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat dus. Maar je kan kennelijk geen neutrale kijker zijn, je bent of voor Max, of je bent een troll en meteen fanboy van elke andere coureur.
Ik heb eigenlijk wel iets beters te doen. Kijk vooral eens in de spiegel, dan heb je je antwoord al.quote:Op zondag 2 april 2023 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou het forum heeft een handige quote functie dus ga vooral je gang om je eigen beweringen te staven met bewijs.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel iets beters te doen. Kijk vooral eens in de spiegel, dan heb je je antwoord al.
Fijne dag nog allen.
Ze wilden Masi laten zien hoe het moet, denk dat hij wel gelachen heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je moet wat als ronde 58 al 'loopt'.quote:Op zondag 2 april 2023 10:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste ja, de wedstrijdleiding volgde gewoon de regels, alle teams zijn tegen finishen onder de SC, ironisch dat het dus uiteindelijk toch gebeurde.
Die heeft een heerlijk einde gezien jaquote:Op zondag 2 april 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze wilden Masi laten zien hoe het moet, denk dat hij wel gelachen heeft.
Komt vanuit de teams (de regelwijziging).quote:Op zondag 2 april 2023 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welke regelwijziging?quote:Op zondag 2 april 2023 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt vanuit de teams (de regelwijziging).
Dat dit soms gebeurt aan het begin van de race hoort bij de sport. Maar zoals ik eerder zei, denk ik dat met nog maar zo weinig ronden te gaan, er bij een staande start altijd zou gebeuren wat er vandaag gebeurde en dat het dus uiteindelijk ook altijd zou finishen zoals vandaag. Imo is dat kunstmatig 'actie' creëren en uiteindelijk gaat het toch als een nachtkaars uit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang er niemand echt gewond raakt, vind ik het best.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarbij een regelwijziging is doorgevoerd op instigatie vd teamsquote:Op zondag 2 april 2023 10:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, dat is om onduidelijke redenen een beetje ondergesneeuwd geraakt omdat bij het laatste geval terzake het seizoenseinde was en toen was het punt erachter en op naar het volgende seizoen.
Dus ze willen wel liever eindigen onder SC? Volgens mij heb ik andere verhalen gehoord vorig seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb nog geen coureur gezien die het eens was met die beslissing.
Je kan het niet altijd voorkomen.quote:
Eens ja, geen idee hoe het nu in de regels staat alleen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat dit soms gebeurt aan het begin van de race hoort bij de sport. Maar zoals ik eerder zei, denk ik dat met nog maar zo weinig ronden te gaan, er bij een staande start altijd zou gebeuren wat er vandaag gebeurde en dat het dus uiteindelijk ook altijd zou finishen zoals vandaag. Imo is dat kunstmatig 'actie' creëren en uiteindelijk gaat het toch als een nachtkaars uit.
Ik had er geen probleem mee gehad als ze de 2e start gelijk een rollende start gedaan hadden. Ook kans op crashes, maar veel minder en dan had je tenminste nog wel een race tot de streep gehad.
De kans dat het een zooitje wordt is bij een staande start nou eenmaal groter dan bij een rollende start. Dat is wel iets dat de wedstrijdleiding mee zou mogen laten wegen in hun beslissing.quote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan het niet altijd voorkomen.
De tweede rode vlag was een poging daartoe, maar als de coureurs er vervolgens weer een zooitje van maken houdt het op een gegeven moment op.
MV33-fans hebben geen eigen tv-zender die wereldwijd bekeken wordt.quote:Op zondag 2 april 2023 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Feit is dat Max overal uitgefloten wordt, terwijl HAM zelfs op Zandvoort keurig ontvangen wordt.
En ja, er zijn ook debiele MV33-fans, maar volgens mij is het zonneklaar dat het in aantallen totaal overgelijkbaar is.
Welke precies?quote:Op zondag 2 april 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze discussie zijn die ik vandaag gelezen heb. Kap eens, gaat nergens over dit
Preciesquote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan het niet altijd voorkomen.
De tweede rode vlag was een poging daartoe, maar als de coureurs er vervolgens weer een zooitje van maken houdt het op een gegeven moment op.
en dat allemaal door een lijntje witquote:Op zondag 2 april 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze discussie zijn die ik vandaag gelezen heb. Kap eens, gaat nergens over dit
"Stop met inhoudelijk posten op mijn forum"quote:Op zondag 2 april 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef ook niet om crashed maar het hoort er wel bij. Of van alles kan gebeuren, of er kan eigenlijk niks meer gebeuren. Dat laatste is een grandioze anti-climax. De race is wel vaker gelopen tegen het einde maar dan is het geen beslissing en moeten ze de eindstreep nog wel halen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat dit soms gebeurt aan het begin van de race hoort bij de sport. Maar zoals ik eerder zei, denk ik dat met nog maar zo weinig ronden te gaan, er bij een staande start altijd zou gebeuren wat er vandaag gebeurde en dat het dus uiteindelijk ook altijd zou finishen zoals vandaag. Imo is dat kunstmatig 'actie' creëren en uiteindelijk gaat het toch als een nachtkaars uit.
Ik had er geen probleem mee gehad als ze de 2e start gelijk een rollende start gedaan hadden. Ook kans op crashes, maar veel minder en dan had je tenminste nog wel een race tot de streep gehad.
Klopt. En dat is imho in de regels gekomen toen ze ook een staande start wilden bij het rijden achter de sc bij regen. Toen is dit ook in de regels gekomen dat er na een rode vlag ook een staande start zou zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 10:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans dat het een zooitje wordt is bij een staande start nou eenmaal groter dan bij een rollende start. Dat is wel iets dat de wedstrijdleiding mee zou mogen laten wegen in hun beslissing.
Ik vind een staande start nadat de wedstrijd al begonnen is eigenlijk sowieso raar. Wat is er mis met achter de safety car starten? Zeker met het oog op veiligheid een betere keus.quote:Op zondag 2 april 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. En dat is imho in de regels gekomen toen ze ook een staande start wilden bij het rijden achter de sc bij regen. Toen is dit ook in de regels gekomen dat er na een rode vlag ook een staande start zou zijn.
Ja, het is idd in de regels gekomen n.a.v. regensituaties. Dat is duidelijk. Niet ideaal in scenario's zoals die van vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. En dat is imho in de regels gekomen toen ze ook een staande start wilden bij het rijden achter de sc bij regen. Toen is dit ook in de regels gekomen dat er na een rode vlag ook een staande start zou zijn.
En het idee op zich is ook prima. Alleen heeft het twee grote problemen. Allereerst maak je de invloed van de wedstrijdleiding te groot, VSC, SC en Rood geeft nu totaal verschillende uitkomsten terwijl die beslissing volledig arbitrair is. Moet je niet willen, ondanks dat ik er wel op vertrouw dat die mensen integer zijn hebben we in AD gezien hoe zoiets in je gezicht kan ontploffen.quote:Op zondag 2 april 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En ook rechtvaardiger. Je bent de gaten al kwijt die er waren, iedereen kan nieuwe banden halen. Het is puur voor de show, maar niet heel rechtvaardig.quote:Op zondag 2 april 2023 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind een staande start nadat de wedstrijd al begonnen is eigenlijk sowieso raar. Wat is er mis met achter de safety car starten? Zeker met het oog op veiligheid een betere keus.
Staande start is gewoon leuker.quote:Op zondag 2 april 2023 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind een staande start nadat de wedstrijd al begonnen is eigenlijk sowieso raar. Wat is er mis met achter de safety car starten? Zeker met het oog op veiligheid een betere keus.
Alleen de staande start. Niet dat er een rode vlag moet komen. Dat is meer een afspraak tussen teams en FIA, voor zover ik weet.quote:Op zondag 2 april 2023 11:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, het is idd in de regels gekomen n.a.v. regensituaties. Dat is duidelijk. Niet ideaal in scenario's zoals die van vandaag.
Imho, natuurlijk.
In de openingsfase misschien nog wel te verdedigen, maar met nog 2 laps te gaan een beetje onzinnig imho.quote:
Het hangt ook een beetje af van wanneer in de race, met nog 2 ronden te gaan hadden ze dit misschien anders op moeten lossen.quote:Op zondag 2 april 2023 11:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En ook rechtvaardiger. Je bent de gaten al kwijt die er waren, iedereen kan nieuwe banden halen. Het is puur voor de show, maar niet heel rechtvaardig.
Na dat akkefietje in Brazilië vorig jaar kun je weer de conclusie trekken dat Hamilton uit is op een collision met Verstappen.quote:Hamilton moved down the inside of Verstappen at turn three and did not move fully ahead of him as they reached the corner. Verstappen ran wide at the exit, and lost the position to his rival.
Verstappen said he had to take evasive action because of the positioning of Hamilton’s car. “From my side, I just tried to avoid contact,” he explained. “It’s quite clear in the rules what you are allowed to do now in the outside, but maybe it’s not followed.”
Revised racing guidelines were issued to drivers ahead of the 2022 season stating what they must do in order to be left room by a rival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |